İntikamımı aldım!

19 0 2
                                    

Berk Kaya 18 yaşında ve içine kapanık biridir. Annesi küçükken Berk'in gözünün önünde tecavüz edilerek öldürüldü. Berk her gün, her dakika dışarıda annesinin katilini arıyordu. Adamın yüzünü az çok hatırlıyordu.

Beren Cebe ve Miray Cebe Berk'in annesini tecavuz eden adamın kızlarıdır. Beren ve Miray'ın annesi yoktur. Küçükken onları birakip gitmiştir. Berk'in annesi 20 yaşındayken  Beren'in babası universitede Berk'in annesine kafayı takmıştı. Gözü ondan başkasını görmüyordu. Fakat Berk'in annesi Beren'in babasından hiç hoşlanmıyordu. Berk'in annesi universiteyi bitirip başka bir adamla evlendi. Beren'in babası Murat Cebe bunu bi şekilde öğrendi. Bir gece Murat, Berk'in annesinin evine girmeyi planlamıştı.  Ve eve girmişti. Berk'in annesi odasında uyuyordu. Murat gidip onu tecavüz edip öldürdü ve evden kaçtı. Hic bir sey olmamis gibi kendi evine gidip uyudu. Berk annesinin bu olayindan sonra kendine bir ev tutmuş ve tek başına yaşamaya başladı. Annesi öldükten sonra Berk'in babası başka bir kadinla evlendi. Berk babasıyla iletişimi kesmişti. O günden bu güne ne ariyordu, ne soruyordu. Berk'in tek derdi annesinin katilini bulmaktı!

Murat bir akşam kizlariyla beraber evinde oturuyordu. Kapi çaldı. Murat kapiyi acmaya gitti.

Her zamanki gibi soguk bi gece ve her zamanki iyi insanlar yataklarinda tatli ruyalarinda.. Bir kişi hariç. İntikam almak icin and icmis kisi bu gece evine ilk defa mutlu bi sekilde donecek... Berk polarinin kapsonunu kafasina cekip sigarasindan son bi duman cekti oyle bi verdi ki dumani gorseniz erirsiniz soguk ellerini dudaklarina degdirdi ve sigarayi firlatti karsisindaki villanin kapisindan tirmanip atlayarak iceri dogru yurudu. Sonunda o gun gelmisti. Agzinin kenariyla gulumsedi. Dunyanin en tehlikeli gulumsemesi.. İntikamını almanın vakti gelmişti. Villanin kapisindan tirmanarak içeri girdi. Bahcede iki kiz oturuyordu. Berk onlara gozukmeden evin icine girdi..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin