Κατέβηκα τα σκαλιά του σπιτιού μου κάθισα σε ένα παγκάκι και τον περίμενα.Μετά από κανά δεκάλεπτο αξιώθηκε και ήρθε.Μου έκανε σήμα να μπω μέσα έκατσα μπροστά διότι πίσω ήταν η Ελπίδα.
''Αντε ρε αγόρι μου μισή ώρα ούτε χελώνα δεν πάει έτσι'' του είπα
''Τα παράπονα στην κολλητή σου με ξεζούμισε'' είπε ο Γιώργος και μου έκλεισε το μάτι παιχνιδιάρικα.
''Χαχαχαχ είναι αλήθεια αρχηγέ;'' είπα στην Ελπίδα θα αρχίζει να φωνάζει δεν της αρέσει να την δουλεύουμε.
''Μμμ μπορεί'' είπε και μας έκανε νόημα να σταματήσουμε.
''Λοιπόν Γιώργο ξεκίνα. Ευτυχία άκουσε με προσεχτικά σήμερα θα διαγωνισθείς με κάποιο από τα αγόρια της αντίπαλης συμμορίας πρόσεχε παίζουν βρόμικα αν και δεν νομίζουν να κάνουν τίποτα θα σε υποτιμήσουν μην τους αφήσεις περιθώρια θα νικήσεις κατευθείαν θα δείξεις ποιος κάνει κουμάντο εκεί μέσα θα τρέξει και ο Βασίλης όλοι θα είμαστε εκεί''
''Μην φοβάσαι αρχηγέ θα νικήσουμε''
''Μακάρι... δεν είναι αρχάριοι μην τους αφήσεις περιθώρια''
''Η Λυδία ο Πέτρος και ο Άλεξ ξέρουν πως θα σήμερα μπαίνω κανονικά;'' τους ρώτησα
''Τους είπαμε πως τους έχουμε μια έκπληξη.'' μου είπαν κοιτάχτηκαν και έβαλαν τα γέλια.
Η ώρα ήταν περίπου 21:00 και καθόμουν με τον Γιώργο και την Λυδία και περιμέναμε την ομάδα το crew μας πολύ θέλω να δω αντιδράσεις...Η Ελπίδα πήρε τα παιδιά τηλέφωνο γιατί αργούσαν.
''Που είστε γαμώ σε μία ώρα ξεκινάμε'' τους φώναξε
''Τώρα τώρα μπαίνουμε'' απάντησε η Λυδία και το έκλεισε.
Δεν άργησαν παραπάνω από πέντε λεπτά μας είδαν και ήρθαν προς το μέρος μας.
'ΣΚΑΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΜΟΥΥΥΥΥ ήρθες να μας δειιιις σου λείψαμε ναι ναιιι μμ η κα Ελπίδα δεν μας είπε ποιος θα τρέξει σήμερα'' μου είπε η Λυδία
''Παιδιά ελατέ εδώ και ακούστε με μην μιλήσετε μέχρι να τελειώσω.Σήμερα η Ευτυχία θα τρέξει μπαίνει ξανά στην ομάδα δεν θέλω να βγει παρα έξω πως έχουμε ξανά την ευτυχία δεν θα καταλάβουν αμέσως πως είναι αυτή έχει αλλάξει από τότε μμ τι άλλο; Ααα ναι Πέτρο κανόνισε μετά την νίκη μας να πάρεις την Ευτυχία και να την πας να διαλέξει αμάξι να της δώσεις και μερικά λευτά εγώ ο Γίωργος η Λυδία ο Βασίλης και ο Άλεξ θα κάτσουμε εδώ Άλεξ αν θέλουν και άλλο αγώνα αργότερα θα τρέξεις εσύ...Αυτά για τώρα καλή μας επιτυχία Άλεξ Πέτρο Ευτυχία πηγαίνετε να ελένξετε το αμάξι σε 20 λεπτά ξεκινάμε''
YOU ARE READING
Μείνε Δυνατή
Teen Fiction"Η Ευτυχία μια κοπέλα τόσο ίδια μα τόσο διαφορετική από τις υπόλοιπες. Η Ευτυχία θα είναι η πρωταγωνήστρια της ιστορίας που θα διαβάσετε. Ζει μια ζωή με πολλά βάσανα παρόλο που είναι μόλις 16 ετών και πάει Β'Λυκείου έχει περάσει δύσκολες καταστάσεις...