Αλίκη ξύπνα! έλεγα και ξαναέλεγα στον εαυτό μου. Δεν γίνεται να κάνεις έτσι για ένα αγόρι. Άσε που αρέσει στην Άννα. Και δεν στεναχωριόμαστε που θα έρθουν για χατίρι του! Πρέπει να τις χαρείς!
-Λοιπόν Αλίκη θα μας πεις την τετραγωνική ρίζα του 136.161;
-Κυρία πού να ξερω εγώ; Αυτά τα μαθαίνουν οι καθηγητές στα παιδιά όχι τα παιδιά στους καθηγητές! Να το λύσετε μόνοι σας το πρόβλημά σας και να ωριμάσετε πια!
Τα πήρε σίγουρα. Πώς το κατάλαβα; Με έδιωξε με τις κλωτσιές από την τάξη και μου έβαλε μονόωρη. ;:()
Αύριο κλείναν τα σχολεία και εγώ τα αποχερετούσα με τον καλύτερο τρόπο! Τουλάχιστον οι γονείς μου ήταν ευχαριστιμένη με τους βαθμούς μου και χθες μου πήραν καινούριο κινητό 5ˊ.Χτύπησε το κουδούνι και μπήκα άρον άρον στην τάξη να πάρω το βαλιτσάκι των εικαστικών.Στο προαύλιο τον είδα αγκαλιά με την Ελένη. Και χρατς! Πάει το χαρτί με την ζωγραφιά μου για τα εικαστικά. Θα πω στην καθηγήτρια ότι μου το έσκισε κατα λάθος ο μικρός μου αδελφός. Μα γιατί το έκανα αυτο; Αφού ξέρεις γιατί; Ναι καλά! Ναι καλάθια! Σκάστε εσείς οι δύο είπα και έφυγα να κλάψω με την ησυχία μου στο μπάνιο.
Τον είδα να με κοιτάζει απορημένος. Άραγε γιατί να κλαίει αυτή; Θα σκεφτόταν. Και η απάντηση είναι γιατί εσυ... Ναι γιατί εσύ. Δεν έβγαζε μεγάλο νόημα μα κάτι σήμαινε και αυτό...
Βγήκα έξω και χτύπησε το κουδούνι. Είχα τεχνολγία στον δεύτερο όροφο και δίπλα στην τάξη του. Τι σκατά και πάντα ο διευθυντής αργεί οπότε θα στουκάρω πάνω του και θα τον δω και θα ξανακλάψω. Σοφία ανάπνευσαι είπε μια φωνή μέσα μου. Όντως δουλεύει...
Μετά από λίγη ώρα ήρθε η ώρα της αντίστροφης μέτρησης. 5...4...3...2...1...0!!!! Ήρθε η ώρα για τις χειμερινές διακοπές!!! Αντίο σχολείο!!!
YOU ARE READING
Κορίτσια Γυμνασίου
HumorΈνα σχολείο , ένας κόσμος , ονειρικό αγόρι , μια καλή φίλη και μια στριμμενη καθηγήτρια (βασικά πολλές)θα επηρεασουν τη ζωή μιας κοπέλας που πάει πρώτη γυμνασίου . Μέσα από αυτό το βιβλίο μπαίνω στη θέση μιας όχι και τόσο τυχερής κοπέλας της Αλίκης...