Zobudilo ma zvonenie budíka, nasilu som vstala z postele a išla do sprchy. Potom som si zobrala moje obľúbené rifle a tričko. Rýchlo som zjedla raňajky, zobrala som si bicykel a išla som do školy. Prvý deň v novej škole, všetci boli slušne oblečení a pozerali na mňa, rýchlo som prešla ku vchodu, zamkla som si bicykel a išla som hľadať triedu. Sadla som si do lavice úplne vzadu, vtom do triedy vošiel chalan. Mal hnedé vlasy, ktoré mu padali do očí, bol chudý a vysoký. Jeho výrazné hnedé oči sa pozreli do mojich zelených a ja som pocítila niečo nepopísateľné. Odvrátil zrak a sadol si do lavice predo mňa. Asi o päť minút bola trieda plná. Vošla učiteľka, privítala nás, rozdala nám rozvrhy a mohli sme ísť domov. Išla som si po bicykel a zase som ho stretla, prihovoril sa mi: "Ahoj, ja som Drew." Nevedela som čo mám povedať a tak som sa tiež predstavila: "Ja som Chloe." Sadla som si na bicykel a išla som domov. Doma nikto nebol, pripravila som si veci do školy a čítala som knihu, ale nemohla som sa sústrediť, stále som myslela na jeho hnedé oči.
(predstavenie)
Volám sa Chloe, cez letné prázdniny sme sa presťahovali na Floridu. Nastupujem tam na novú školu do deviateho ročníka. Žijem len s otcom, mama od nás odišla keď som bola malá. Vo voľnom čase rada čítam a píšem básne. Predtým sme bývali v Miami a nemala som tam žiadnych priateľov.