Multide İyiki Doğdun Şarkısı var xjdknxs.
•••
Nisa'nın Anlatımından;
18 Nisan 2002 doğumluyum ben. Bembeyaz doğmuşum. İzmir Hastanesinde. Evet ben İzmir hastanesinde doğdum. İzmirliler güzel olur derler. Evet ama ben değilim. Açıkcası kendimi güzel bulmuyorum. Ama herkes güzel buluyor beni. Ya da üzülmeyeyim diye ? Annemler beni kucagına aldıgında çok mutlularmış. Tabi. Kim bir çocuğu olunca mutlu olmaz ki ? Herneyse. Bembeyaz doğmuşum. Annemlere bebek yaşlarımda pek zorluk vermemişim açıkçası yaramaz birisi degilmişim. Onun için sürekli örnek gösterirlermiş beni. Büyümüşüm. 6 yaşında 1.sınıfa başladım. Çok küçüktüm gerçekten. Okula gittiğimde neyin ne olduğunu bilemiyordum. Çocukluk işte. İlk gün okulda annem yok diye ağlıyordum. Ama alıştım sonra. Geçte olsa alıştım. Annemle okula gitmeden önce çok yakın olduğum için 6 saat onsuz yapamadım. 2.sınıfta alıştım buna ben. Herkes dalga geçerdi benimle. Sessiz bir kız olduğum için. Ama ne yapayım ? Ben böyleydim işte. İlerde böyle olurmuyum bilmiyordum. Ama ben sessizin tekiydim o zamanlar. Herkes oynaşır,koşardı.Ama ben sadece sıramda oturup zilin çalmasını beklerdim. Okulum ve evim 3-4 dakika sürüyordu. Ama küçük olduğum için annem bırakırdı beni,bazen de babam.Annem gidene kadar camdan onu izlerdim. Sessizdim evet ama çok çalışkandım. Derste hep dinlerdim. Bazen gizlice ağlardım annem yok diye. Ama kimsenin haberi olmazdı. Doğru düzgün bir arkadaşım yoktu. Teneffüse çıkmazdım bile. Sadece ders.. Derslerime önem verirdim.
**
Arkadaşlar kişileri henüz koymayacağım. İlerki bölümlerde koyacağım inşallah. Şuan sadece hayal edin. Ama gelicek. Herşeyin bir zamanı var. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. ^^
-ÖNERİLER
°Sensizliğin Ardından
°Apartmandaki Sapık
°Düşler Denizi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aradığınız Kişiye Şu Anda Ulaşılamıyor
Short Story13 yaşında bir kızın hayatı.. Kim bu kız? Neden böyle değişik bir hayatı var? Herkesin hayatı gibi olan ya da olmayan bir hikaye.Buna siz karar vereceksiniz.Siz böyle bir hayat ile karşılaştınızmı? Merak ediyorsanız; İyi Okumalar ^^