20. City Sú Vonku

1.1K 148 12
                                    

Na druhý deň som okamžite zaklopal na Gingerine dvere. Potrebujem kamarátsku radu. Predtým ako som spoznal Ginger a Freyu som mal len Ethana, ale tentokrát potrebujem radu od dievčaťa. Hneď ako mi otvorila sme sa objali.

,,Poď von" Povedal som.

,,A Freya alebo Ethan nejdu?" Spýtala sa.

,,Nie.. Dnes budeme sami dvaja" Videl som, že ju moja odpoveď trochu vyviedla z miery, ale však čo. Vzala si bundu a obula sa a mohli sme ísť. Išli sme do parku pre psíčkarov kde sme si sadli na lavičku.

,,Takže o čom si sa chcel rozprávať konkrétne len somnou... v súkromí?" Spýtala sa, ale ani sa na mňa nepozrela. Pozerala pred seba.

,,Chcem vedieť čo Freya skrýva!" Nebudem chodiť okolo horúcej kaše.

,,Ako to myslíš, že čo skrýva?"

,,Si predsa jej najlepšia kamarátka a vy baby si hovoríte všetko. Dokonca aj mimo mňa no nie?" Zdvihol som obočie.

,,No s Freyou ani nie. Zatiaľ som sa s ňou tak osobne nerozprávala, čo by si chcel počuť? A prečo?" Pozrela na mňa.

,,Včera som s ňou bol vonku a len sme sa rozprávali a ona sa bála. Chcem vedieť prečo"

,,A ako sa presne správala?" Zamyslela sa. Akoby už presne vedela, o čo ide.

,,Splietala tretie cez deviate a takmer vôbec nevnímala" Mykol som plecom. Ginger sa zasmiala.

,,To musela byť sranda" Povedala.

,,Vieš niečo?" Už som nedočkavý. Potrebujem odpoveď.

,,Niečo tuším, ale nieje to niečo, čo by som ti mohla povedať". Zahryzla si do pery.

,,Ginger prosím" Spravil som na ňu psie oči. Pozerala na mňa a zdalo sa, že sa snaží odolávať, ale nakoniec si povzdychla.

,,Tak fajn.. Myslím, že sa..." Začala ale nedokončila a stuhnutá pozerala pred seba až ma prinútila pozrieť sa tam tiež. Nikoho som tam nezbadal a ona sa už pozerala do zeme.

,,Že sa čo?" Chcel som, aby dokončila vetu.

,,Dylan.. On to tam bol Dylan. Nathan! Videla som Dylana!" Povedala spanikárene.

,,Ach takže ten bastard je späť. Bohvie čo sa mu po tak dlhej dobe prihodilo, že sa zas ukázal"

FREYA

,,Si si istá, že to bol on?" Spýtala som sa Ginger, ktorá pozrela na Nathana a späť na mňa.

,,Áno som, Freya" Povedala a obaja si sadli na gauč, kde sa už Ethan vyvaľoval.

,,Čo zrazu chce? Nevideli sme ho tri týždne a zrazu sa tu len tak zjaví?" Rozmýšľala som.

,,Ten Dylan je ten, ktorý urobil čo presne?" Spýtal sa Ethan.

,,Kusol ma a chcel ma väzniť a možno zabiť" Odpovedala som pokojne. Už to je dlhší čas. Ethan sa len nadýchol a vydýchol.

,,Freya môžem s tebou na chvíľu hovoriť?" Opýtal sa Nath.

,,Jasné" Išli sme do izby vedľa.

,,Povedz mi čo mi tajíš" Povedal a priblížil sa ku mne, takže ja som o krok cúvla.

,,Ja tebe? Chcel si sa stretnúť v SlunSun dnes o tretej ak ti to mám pripomenúť. Chcel si mi niečo povedať, keď som sa ťa včera opýtala o čo ide klamal si mi. Zas!" Nechápavo som naňho pozerala.

,,A ty sa ma bojíš" Povedal a zas pristúpil bližšie. Bol až moc blízko. Môj dych sa zrýchlil. Necúvla som. Mala som síce potrebu urobiť to, ale zostala som stáť. Byť pri ňom tak blízko.. Bola som.. Úplne mimo.. Nikdy som to takto nevnímala.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Where stories live. Discover now