Epic celtic music (Adrian von Ziegler ) - Prophecy
Jak jsem tak sledovala Xenu a ty její poťouchlý přátelíčky, bylo mi jí líto. Opravdu, líto. Jak s ní mohl Erak žít? Je to přece neskutečný! Není vůbec normální! Celých dvanáct let se schovávala někde v nějaké díře, ve který trucovala, jako nějaký usmrkanec! Ale stejně to nechápu... Uvažovala jsem.
,,Proč si nás sem pozvala?" Ozvalo se najednou.
Trochu jsem sebou škubla. Ale Xena si toho nevšimla, protože udržovala kontakt s Argorien - naštěstí.
Na Xeně to vidět nebylo, ale Argorien trochu cukal obličej. Za normálních okolností by si toho nevšimla, ale teď, když tu je s ní Xena, musela jsem být ve střehu. Nikdy nevíme, co můžeme čekat od té nejlepší předstíratelky, jakou jsem kdy poznala. Když jsme ji tenkrát skoro utopili, byl Erak i všichni smutní... Ale ona žila! Morgaratha se jí pomalu ani nedotkla! No, dobře. Vyslala na ni smrtelnou kletbu, ze které se neměla dostat,ale zase to přežila. Když už ji nezabiju já ani Morgaratha, tak ji nezabije nikdo.Xena z Aishi nebyla moc nadšená. A další důvod byl, že ji ještě neodpověděla.
,,Pozvala jsem vás sem s účelem dohody odvolat bitvu." Odpověděla konečně Aisha.
Bojí se! Xeno, ona se nás bojí! Vyslala Argorien svoji radostnou emoci ke Xeně, která se jen trochu ušklíbla, nejspíš od radosti, kterou nikdy moc neprojevovala a nebo tušila, že to nebudejen tak...
,,A na čem se chceš domlouvat?" Zeptala se Xena. Byla tak zrochu nesvá z toho, že se někdo z něčeho vykrucuje. Nikdy to moc nezažívala, a proto nevěděla, co na to říct.
Argorien to poznala a proto se diplomaticky vložila do hádky.
,,Velmi ráda tě vidím, Aisho," pozdravila a trochu sklopila hlavu.
Aisha přimhouřila oči, jako kočka, a pozorovala Argorien svýma ledově modrýma očima.
Chvíli spolu vedly souboj pohledů a jako první uhnula Aisha.
Nebavilo jí to.
Argorien se nad sebou jen trochu usmála a dál se věnovala svému plánu. ,,Eraku." Pozdravila i jeho.
Erak jen kývl hlavou.
A Argorien začala uskutečňovat svůj plán. ,,No, nevidíme důvod, proč valku odvolávat. Obě strany mají vojska s určitým počtem vojáků, zbraně, tábor a zdatné velitele. Nevidíme v tom problém, že, Xeno?"
,,Ano, problém to není. Ani jedna strana nic nepostrádá."
Aisha pokývala hlavou. ,,Aha... Ale jakpak víte, že nám nic nechybí?" Zeptala se spiklenecky.
,,Intuice zkušeného bojovníka." Odbila ji Xena.Z nás by byl super pár do slovních hříček! Pomyslela si Argorien.
Nikdy se nedá spoléhat jen na slova, Argorien. Poučila ji Xena.
Ale dá se věřit tvým intuicím. Zalichotila jí Argorien.
Xena se ušklíbla a hra právě začala.
,,A co ty, Cadale? Nestýská se ti po Koře? Slyšela jsem, že prý pracuje, jako uspokojovač mých vojáků." Zaujalo to Aishu.
Cadale zatnul pěst a zhuboka dýchal.
Xena cítila nějaké komplikace, které brzy nastanou a nebyla sama.Argorien pozorovala Eraka, který si prohlížel Xenu. V jeho očích byl jen smutek, který rozzářila jedna hvězdička, která ale brzy pohasla...
Nevěděla, co se tam tenkrát stalo, ale věděla, že oba utrpěli velké ztráty. Erak byl nešťastný a Xena se díky tomu rozsypala, ale Argorien přišlo velmi divné, aby se sesypala jen kvůli rozchodu. Rozchody zvládala velmi dobře, i když jich moc nezažila, co Argorien věděla. Věděla o Murtaghovi, ale to oba tvrdili, že jen museli spolupracovat. Byli kamarádi, nic víc. A nikoho jiného s ní neviděla.
Dlouho ale měla různé představy nebo úvahy, které se týkaly Xeny a Eraka.
Co mezi nimi bylo tak vážného, že chtějí rozpoutat válku, která může zničit mnoho životů, jako malé sošky? Co se dělo, když se Xena uzavřela? Přemýšlela stále.
Ale z přemýšlení ji vytrhla Xena, která po ní křikla: ,,Argorien!"
Argorien se probrala. Všimla si, že Cadale vystartoval po Aishe, která měla na tváři šílený výraz, který připomínal ty šílené vražedné klauny z hororů, kteří masivně vraždí lidi.
Xena strhla Cadala zpět tak silně, až zakopl a spadl na zem.
Xena oba zakryla svým tělem a statečně, ale znechuceně, čekala, co Aisha řekne.
Xeno! Křičela v hlavě Argorien, Tohle je ten její plán! Chtěla dostat Cadala, protože věděla, že tohle nebudeme čekat, a že my budeme připravené!Já vím! Ale musíme jen doufat, že neřekne to, co si myslím! Odpověděla jí Xena.
,,Amreven ig!" Křikla Aisha a zatvářila se velmi šokovaně, aby to vypadalo co nejvěrohodněji.
Ale Xena a ostatní to věděli...
Erak byl šokavaný z toho, co slyšel. Nemohl uvěřit vlastním uším! Ona porušila plán, který jsme si dohodli! Neměla je zatknout! Ne!
Proč Erak nezareagoval? Vyslala Argorien ke Xeně.
Xena mlčela a dívala se mu přímo do očí. Nikdy, nikdy si nedívali do očí. Ale teď Xena měla v očích prosebný výraz, který naznačoval, aby je pustil a ji si nechal. Nechtěla, aby jim ublížili.Za Erakem se najednou vynořilo několik desítek strážných, kteří už jen čekali na povel.
Xena si je prohlédla a viděla, že to jsou ti nejlepší, které mají.
Nemuseli by tahat na zničení tolik dobrých vojáků... Zamyslela se Xena, která už pracovala na úžasném plánu.,,Zatkněte je! Za napadení a zpronevěření královny Icebenů!"
Hoj!! :D
Tak co? Jak se vám to zatím líbí? :D
A nemůžu si to odpustit, sice mě za to asi budete nenávidět, ale když mi obětujete nějakého jedince, tak se možná smiluji. :D
Udělá něco Erak nebo bude jenom Aishina loutka? A doví se, proč je Aisha zajala? A co Korra? Myslíte, že to, co řekla Aisha je pravda?
S pozdravem,
Bloody_Fighter
ČTEŠ
Drači doupě II - Pomsta
FantasíaXenin život se znovu změnil a má cíl. Tentokrát je jeho cílem pomsta. A ona neustoupí dokud jí nedosáhne - ať ji to stojí cokoli. Ale uspokojí ji jeden mizerný život? Nebo jich bude chtít víc a stane se z ní ta stará krvelačná bestie, co před několi...