Capitolul 06 - Confuzii

180 12 0
                                    

- Nu stii in ce te bagi, iubito! Nu te juca cu focul, o sa te arzi! ii soptesc senzual, iar cuvintele mele au iesit ca o avertizare, ceea ce si sunt.

Indiferent ca vrei sau nu, o sa fii a mea! Adaug eu mintal apoi ii trag capul mai aproape de mine si o sarut scurt pe buze, o musc de buza de jos reusind sa scot un mic geamat din partea ei, durerea din pantaloni amplificandu-se si mai tare. Inca un nenorocit de geamat si jur ca o sa-mi dau drumul!

- Ai grija sa nu te arzi tu, iubitule!  Imi intoarce ea vorbele apoi se aseaza inapoi pe scaunul ei cand observa privirea chelnerului peste umarul meu. Mi-am trecut limba peste buzele uscate, muscand-o apoi pe cea de jos in incercarea de a ma calma.

- La dracu, omule! Tu chiar nu stii cand sa te opresti?  tip si dau pentru a doua oara cu pumnul in masa nervos pe chelnerul incompetent care mi-a intrerupt momenul cu Selena. S-a dus si calmitatea mea.

- Imi cer s-ccu--ze domnule,dar -  ..  Se balbaie acesta atat de tare incat ii pot simti frica in voce.

O vad pe Selena dandu-si ochii peste cap dezinteresata.

- E in regula, oricum n-ai intrerupt nimic important. Ignora-l, e cam moracanos in dimineata asta!  Spune Selena dragastos chelnerului apoi isi intoarce privirea catre mine.

Cum indrazneste sa ma faca moracanos cand chelnerul asta incompetent ne-a deranjat!?

- Mark o sa-si ceara scuze pentru asta. Nu-i asa Mark?  Spune ea din nou iar eu rad. Daca ea crede ca o sa ma injosesc in fata idiotului astuia, se inseala al dracu de tare

- Ba nu, n-o sa fac asta. Selena, scumpo, esti al naibii de amuzanta!  O ironizez si imi pun pumnii incordati pe masa, apoi ma lasa usor pe spate, incercand sa ma asez cat mai comod.

- Ba o s-o faci! Repeta ea cu o calmitate care ma scoate din sarite.

- Ba nu! N-o s-o fac. Tipul asta ar trebui sa-mi multumeasca ca nu l-am nenorocit in bataie inca de la prima greseala! Tip eu la ea, deja pierzandu-mi controlul.

- Pentru numele lui Dumnezeu! Spune si-si baga mainile prin par satula deja satula de reactiile mele. O, baby! Inca n-ai vazut nimic!

- Lasa alea pe masa, sunt lihnita!  I se adreseaza chelnerului ignorandu-ma si de data asta. Acesta se conformeaza apoi pleaca fara sa se mai uite inapoi. 

Mi-am lasat capul in piept, gandindu-ma ce sa fac in timp ce respiram greu. O vad pe ea cum incepe sa mananc si hotarasc sa o las in pace pentru un moment. Imi iau sticla de cola si beau mai bine de jumatate din ea. Lucurile n-o sa ramana asa!

Din perspectiva Selenei

- Nu stii in ce te bagi, iubito! Nu te juca cu focul, o sa te arzi! Imi sopteste el senzual in timp ce imi trage capul mai aproape de al sau sarutandu-ma scurt, dar apasat, facandu-mi corpul sa tremure instantaneu din cauza contactului. Ma musca usor de buza iar eu gem usor din cauza durerii.

- Ai grija sa nu te arzi tu, iubitule!  Ii intorc eu vorbele cu un tupeu care nu stiu de unde mi-a venit si ma asez inapoi pe scaun cand observ privirea insitenta a chelnerului in spatele brunetului.

- La dracu, omule! Tu chiar nu stii cand sa te opresti? tipa nervos la chelnerul care ne-a intrerupt momentul. Il observ cum isi trece limba peste buze, apoi o musca pe cea de jos usor. Miscarea sa facandu-ma sa inghit in sec.

- Imi cer s-ccu--ze domnule, dar - .. Se balbaie acesta. Pe fata lui Mark se asterne un zambet, multumit de reactia chelnerului. Cat de patetic!

- E in regula, oricum n-ai intrerupt nimic important. Ignora-l, e cam moracanos in dimineata asta!   Spun dragastos chelnerului apoi il atintesc cu privirea pe brunetul ingamfat

Capcana periculoasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum