Első fejezet

687 23 0
                                    

Javítatlan:

Egy balesettel kezdődött minden.

***

-Nézd már azt a cipőt! Gyönyörű!- mutatott Anne egy méregdrága Jimmy Choo cipőre.

-Elég jó- válaszoltam, miközben az árakat nézegettem.

A plázában mindig rengetegen vannak, de a leárazáskor... Na olyankor moccanni se tudunk az emberektől. Igen, lehet egyszerűbb lenne egy sarki boltba benézni, vagy Park Centerbe menni, de mi valahogy ragaszkodunk ehhez a hangulathoz. Szeretünk bámészkodni, kipróbálni újabb dolgokat, ott lenni az akciókon, hátha kerül még a markunkba egy-két márkás ruhadarab, cipő, vagy egyéb kiegészítő.

-Menjünk be a Debenhamsba. Azt írták 50 és 75%-os akciók vannak ma- csillogott Anne szeme, miközben megragadta a csuklómat és a mozgólépcső felé húzott.

A Debenhams arról híres, hogy nem vékony, szép arcú, jó formájú bábukon mutatja be kollekcióit, hanem mindenféle testet kiemel, ezzel segít mindenkinek megtalálni a számára legmegfelelőbb ruhát.
Ma éppen ducibb, fiatal és idősebb modellek tündököltek csodaszép ruhákban a kirakatban.

-Menjünk a nyári ruhákhoz- mosolyodtam el, és most már én húztam Anne-t.

Már születésünk óta legjobb barátok vagyunk, a szüleinknek köszönhetően, mivel ők is nagyon jó kapcsolatot ápolnak egymással. Átjárkáltunk családostul egymáshoz, közös programokat szerveztünk, kettőnk barátsága pedig fokozatosan mélyült.

Veszekedtünk már párszor, de azt hiszem nagyon komolyan csak egyszer vesztünk össze, ami egy kis bakiból indult, de elég nagy gonddá terpeszkedett. Emlékszem, hetekig nem beszéltünk egymással...

Mindig is én voltam az a tipikus "Szöszi". Szőkés barna hajam van, és én viszem Anne-t bele a legtöbb hülyeségbe is. Anne sötétbarna hajú, és talán egy ici-picit vékonyabb nálam. Ő az a tipikus jó tanuló. Sokat segít nekem a matekban és a kémiában, mert az az a két tantárgy amiken elég sokat szenvedek, mondván, hogy 'tök hülyeség'; és a megértésük sem könnyű számomra.
Mindketten állatbolondok vagyunk, a közeli tanyán szoktunk lovagolni, valamint segíteni egyéb dolgokban a tulajdonosnak, Mr Clarknak. A tanyán 8 db ló, sok-sok juh, tehén, tyúk, 10 db kecske, kutya, és rengeteg macska él. Szeretünk ott időzni szabadidőnkben, ha éppen nem vásárolgatunk. Együtt szoktunk menni kutyát sétáltatni is. Csak míg én könnyen haladok a picike bichon havanese kutyusommal, Amigoval, addig őt néha rángatja hatalmas kutyája, Lassie, akinek nevéből már kiderült, hogy skót juhász.

-A próbafülkéknél leszek!- mondtam a barátnőmnek, mire bólintott, tovább keresgélve a méretét, kiszemelt ruhái között.

Magamra húztam a függönyt, majd elkezdtem átöltözni.
Mindkettőnknek van egy top 10-es listája azokról a dolgokról, amiket elszeretnénk érni az életben. Nagyon sokat gondolkodtam mikor megírtam az enyémet, bár ahogy múlik az idő, mindig más dolgok kerülnek rá. Talán csak a top 3 nem változik sosem. A harmadik dolog amit nagyon szeretnék, hogy egyszer eljussak Hawaiira és megtanuljak szörfözni. A második, hogy valami jó munkát kapjak, hogy eleget keressek. Az élvezető pedig... Szeretnék egy tökéletes fiút találni, akiben nem kell csalódnom. Tudom, hogy lehetetlen, de léteznek csodák. Remélem... Igazából Anne-nek is ez az első három pont, csak ő nem Hawaii-ra szeretne eljutni, hanem az északi sarkra. Valahogy mindig is a hó, a téli sportok és a hideg vonzotta őt, amíg engem a meleg, a tengerpart és a nyári sportok.

Éppen húztam el a függönyt, hogy kijussak a szűk próbafülkéből és megvegyem a ruhát, mikor Anne egy hatalmas ruhakupacot tartott előttem. Azt hiszem, mind ugyan az a darab különböző méretekben.

Beteljesülő álmok ~1DOnde histórias criam vida. Descubra agora