SEVGİLİ GÜNLÜK, Bugün okulda büyük bir dedikodu öğrendim.Üç kişilikten oluşan bir kız grubunda kendini ağa sanan kız sağ kolu gibi gibi birinin arkasından kuyu kazarak sevgilisiyle arasını bozmaya çalışıyordu.Keşke bende onlar gibi olabilsem yani güzel ve popüler.Aslında arkadaşlarım bana güzel olduğumu söyler ama beni teselli etmek için yapıyorlar.okulda bir çocuk var ama benimle düşman sanki.İşte ben bu yüzden kendimi çirkin ve ezik sanıyorum.İnsanların özellerini dinleyip günlüğüme yazıyorum. Nasıl farketmiyorlar seni?diye sorarsanız,benim özel bir yeteneğim var.Hayalet gibi görünmez olup dedikoduları ,sırları önemli olan her şeyi dinleyip günlüğüme yazıyorum.Baksanıza apaçık ortada,ALLAH bile istemiyor benim güzel ve popüler olmamı.Acaba gerçekten güzel miyim?güzel olsaydım benim böyle şeylerle işim olmazdı.Belkide benim kaderim böyledir.Nerden bilebilirim ki.......... Keşke bende onlar gibi olabilsem yani güzel ve popüler :) Okulda en popüler olan kişi George o okulda ve normal hayatta duyduğu önemli, ilgi çekici şeyleri gazeteye yazıyor ama kimse bunu bilmiyor.Yani bu işi gizli gizli yapıyor.Aynı benim gibi.Bunu birtek ben biliyorum.Çünkü bunu benden başka anlıyacak kimse yok.Bugünlük bukadar dedikodu yeter.Birazda evde annemle konuşmam lazım.Aslında annem benim özel bir gücüm olduğuna inanmıyor.Bu yüzden okulda öğrendiğim şeyleri bir tek ben biliyorum!!!!!!!!!!! Sabah uyandığımda kendimi salonda buldum.Uyuya kalmışım. Hemen üzerimi giyinim okula gittim.Dersten sonra yanıma George gelmiş.Ama ben farketmemişim.Benim okulla ilgili günlük yazdığımı görmüş.Gözleri çok iyi gördüğü için hemen okumuş ve benim güzel,popüler olmak istediğimi öğrenmiş. (UNUTMAYIN BU DAHA BAŞLANGIÇ) Bugün yanıma geldi ve: _Senle bir anlaşma yapmak istiyorum dedi.Onu dinledim.Bana: _Sen bana sır kitabını ver bende sana popülerlik dedi.bende kabul ettim ve nasıl olacak o? dedim.Oda: _Ben gazeteye senin adını verreceğim ve birde elindeki sırları.Ertesi gün birde baktımki artık görünmez olamıyorum.Hemen okula gittim..Gittiğimde bide gördümki herkes beni bekliyor.Ya hala çirkinsemç.Ama herkes beni alkışladığına göre artık çirkin diyilim.Buda demek oluyorki artık gazetelerdeyim.Artık yeter; elveda günlüğüm ,diyip onu çöpe attım.Çünkü artık onla işim kalmamıştı.Bende herkes gibi olacağım. İşte sonunda ogün geldi ve ben okuldayım.Herkes bana hayrandı ama benim yüzümden üzüleceklerdi ve bende buna mecburdum.Kendim için arkadaşlarımı satmak zorundaydım.
Sonra herkes herşeyi öğrendi ve bunları kimin yaptığını bulmaya çalıştı.Bende kimse anlamasın diye numara yapıyorum.