Capitolul 6

128 17 5
                                    

După un timp, am observat o mașină care a oprit în fața clădirii, ca mai apoi 2 bărbați în uniforme să intre înăuntru.

"Toată lumea, stați calmă. " a spus unul dintre ei "Eu sunt agentul X iar el este agentul Z. Suntem aici pentru a investiga câteva anomalii și dispariții misterioase din acest oraș. Sunteți toți obligați de guvernul Statelor Unite ale Americii să cooperați. "

"Hahahaha... " îl aud râzând pe barman "Nu e nimic de investigat aici. Vreți cooperare? Operatorul, este o creatură ce ne terorizează psihic de ani de zile. E uimitor cum voi, capete seci nu ați observat asta până acum. N-am ce altceva să vă mai zic decât să vă rog să plecați naibi din orașul ăsta și să uitați de el cât timp aveți posibilitatea."

"Ai grijă la limbaj, domnule. " spune unul dintre agenți furios în timp ce se se apropie de barman. "Acum că ne-ai demonstrat că deții informații despre ce se întâmplă aici, ce ai spune să ne zici tot ce știi? "

"Tot ce știu? Tot ce știu este că deabea aștept să vă văd cadavrele fiind ciopârțite de Operator... 'domnule'."

"Până aici! " se înfurie acesta și îl trage pe barman de partea cealaltă a tejghelei, acesta căzând pe jos. " Nu ai dreptul să vorbești în acest fel cu noi! "

Din perspectiva lui Jordan

Ei bine, am ajuns la restaurant. Din fericire, bătrânul era tot aici. Noroc de noi că frecventează locul ăsta.

"Ah...se pare că nu ați urmat sfatul meu.. Păi, bine ați venit în oraș, domnilor! " ne întâmpină acesta aruncandu-și mâinile în aer

"Nu avem timp de astfel de lucruri. Avem de discutat. "

"Bineînțeles, bineînțeles! Stați jos! " spune acesta și toți 3 ne așezăm la o masă "Hei, unde este al 3-lea? "

"Despre asta vrem să vorbim. S-a purtat...ciudat în ultimul timp. "

"Hmm...ciudat, spui? "

"Da... " continuă Zoe. "Se comportă...ciudat.. A desenat zeci de schițe cu...'Operatorul', și este mai.. agresiv. Știi ceva despre asta? "

"Da...are efectul ăsta asupra oamenilor.. le sporește agresivitatea, nervozitatea...tot.. "

"Înca un lucru...când ne-am apropiat de oraș, Mark l-a văzut pe mijlocul drumului în timp ce conducea, dar noi nu. "

"Atunci e posibil ca Operatorul sa-și fi ales un nou pion.. "

" 'Pion' ? "

"Da... Operatorul alege din când în când o persoană, în majoritatea cazurilor nou veniți, ca voi.. pentru a intra în armata lui de servitori.. "

"Adică...proxies. " îi spun acestuia.

"Huh...voi tinerii din ziua de azi aveți moduri foarte ciudate de a denumi ceva... Da..le putem spune și așa. "

"Și...crezi că vrea să îl facă pe Mark un proxy? "

"E posibil... am fost martor a transformării unei persoane într-unul... În primul rând acesta va începe să acționeze irațional..crezând că totul are o rezolvare prin violență... Va ucide fără remușcări..în final rezultând în acesta pierzându-și mințile complet, acela fiind momentul cand Operatorul îl va lua cu el. "

"Nu cred că e posibil să-l aleagă pe Mark...suntem aici doar de o zi... "

"Hahaha... nu are nevoie decât de câteva secunde pentru a-și alege ținta... Cea mai mare greșeală pe care ați putut să o faceți pe lângă că ați rămas în oraș a fost să îl lăsați pe acest 'Mark' singur. Cine știe ce face acum. "

Din perspectiva lui Mark

" Nu ai dreptul să vorbești în acest fel cu noi! "

În acel moment mă ridic de pe scaun și mă îndrept spre agent, după care îi pun mâna pe umăr.

"Lasă-l în pace! " spun cu o voce nervoasă.

"Cum...? " și își îndreapă privirea spre mine.

"Am spus, să îl lași în pace! " după care scot un cuțit care îl îndrept spre el

"Ai făcut o mare greșeală, tinere. Nu ești singurul cu 'jucării'. " mă amenință după care scoate și el un cuțit, iar partenerul său un pistol.

"Ești arestat. Predă-te în aceast moment. "

Ce să fac...ce să fac...

Atunci, barmanul se ridicase și luase o sticlă, pe care a spart-o de capul agentului cu pistolul, acesta căzând la pământ.

Asta e sanșa mea.

Am încercat să-l înjunghii pe agentul rămas în picioare, însă acesta s-a ferit. Imediat după, a atacat și el ca eu să mă feresc de asemenea.

"Lupți bine pentru un puști.."

Am încercat să îl ignor, și am luptat în continuare. Reușisem să îi fac câteva tăieturi, însă și el a reușit să îmi facă câteva la brațul drept. După un timp, se putea observa că își epuiza energia.. ciudat, eu eram ok.

"Cum de ești încă în picioare?" întreabă agentul șocat, încercând să își tragă răsuflarea între timp

"Deabea m-am încălzit."

Disperat, acesta îl prinde pe barman care ne privea câțiva pași mai în spate, și îi pune cuțitul la gât. Destul de ciudat ca un agent guvernamental să facă asta, presupun ca era chiar disperat pentru viața lui.

"Te avertizez! Îl voi ucide!"

În acel moment, m-a luat o bruscă durere de cap. Ce am văzut în fața ochilor a fost o figură asemănătoare lui Slender..care se 'holba' la mine.. Cu aceeași voce demonică, am auzit urmatoarele cuvinte :

"Nu merită să trăiască.......Omoară-l."

Nu pot face asta!

"Nu îți vei găsi niciodată fratele.."

La auzul acestor cuvinte, am simțit o furie cum n-am mai simțit niciodata în viața mea. M-am uitat înapoi la agent, și în secunda următoare i-am aruncat cuțitul direct în ochi, acesta căzând la pământ, fără viață. M-am simțit victorios pentru câteva secunde, până cand i-am auzit..

"Mark!"

Va urma...

Vânătorul de mituri - CreepypastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum