~Salvatorul~ Capitolul al 18-lea~
||Merseliel P.O.V||
Picaturile de ploaie care cadea in continuare imi lovea brutal trupul lipsit de aparare, eram intins cu fata ridicata spre cerul intunecat, nu se vedea nici o stea, luna disparuse si i-a incet. Eram tot plin de ranii, cea mai mare durere era provocata de inima mea de ghiata, ma durea ingrozitor faptul ca nu puteam fii langa Sellina, ea era singur de care imi pasa, si bine inteles Sirius, care m-a ajutat in tot acest timp. Priveam inforat spre copacii care nu se mai miscau la adierea vantului. Parca intepenisera odata cu mine. Incercarile mele de a ma ridica esuau, nu mai aveam putere, trebuia sa mananc ceva..dar acest lucru nu se putea intampla, eram slabit. Nu era nimeni la care sa pot striga dupa ajutor, ironic faptul ca eu nu doresc ajutorul nimanui, dar acum este momentul acela. Momentul cand chiar mi-as dorii sa il aud pe Sirius cum intreaba daca ma poate ajuta, momentul in care nu o sa il refuz, o sa accept. Dar el este plecat din acest loc uitat de lume, si este mai bine, nu ma va vedea cum imi dau si ultima suflare, cum ma sting in fata lui.. Am vazut o lumina care se apropia din ce in ce mai mult, am incercat sa ma misca dar era in zadar, simteam ca o sa imi pierd puterile, ochii mi-se inchideau, iar totul devenea negru..
~Dupa cateva saptamani~
Mi-am deschis ochii incet, totul era neclar, am stat cateva secunde pentru a imi revenii. Mi-am dat seama ca privirea mea era complet acoperita, mi-am dat bandajul jos, incercand sa imi dau seama ce sa intamplat cu mine si unde mai exact sunt. M-am ridicat cu o durere cumplita, nu puteam sa imi misc mana stanga. Ma uitam la corpul meu, eram bandajat de la trunchi in sus. Nu imi puteam da seama ce sa inamplat, cine a facut acest lucru? . Sellina?...Sirius? Se poate ca unul dintre ei sa fi facut acest lucru, sa ma ingrijeasca pe mine...Dar de cat timp dorm? Si ma simt asa de slabit, as devora toata planeta pentru a imi satisface pofta nebuna de mancare. Am pasit incet, dar imi era greu sa pot merge, nici macar nu mai aveam forta necesara sa deschid usa...Iar eu doream sa vanez....Am iesit din camera intunecata croindu-mi drum pe holul ingust, toata casa era intr-o bezna profunda. M-am apropiat de scarii, observand o lumina slaba emanata de focul din semineu. Se pare ca cineva este aici, dar cine? Unde mai exact sunt?...(Ma gandeam pe parcurs ce coboram scarile la toate aceste intrebarii, trebuie sa aflu cine ma salvat..)
Ajungand la ultima treapta, am coborat-o punan picioarele desculte pe podeaua rece. M-am uitat in dreapta mea, apoi in stanga mea, era o casa obisnuita..Dar mirosul acesta, se pare ca aceasta persoana care m-a salvat nu este chiar cine mi-am imaginat, de fapt este altcineva.... Dar de ce m-ar salva o persoana ca aceasta? Doar ei ne urasc pe noi pentru ce s-a intamplat acum 1000 de ani. Cand tot poporul tatalui meu le-a distrus locuintele si au omorat mii de oamenii. Poate ca m-a ajutat doar pentru a putea el sa ma distruga, dar nu o sa ii mearga, trebuie sa il distrug imediat daca nu cumva vreau sa fiu eu cel ucis de cei inferiorii.
Am strans pumnul, coltii iesind la iveala, iar ochii isi schimbase culoare precum un diamant sangeriu. Pofta de mancare, si ura, imi faceau o pofta uriasa de ucis. Am intrat in camera de unde lumina slaba de la flacara aproape stinsa se observa.... In fata semineului era un scaun asezat miscandu-se in continuare, m-am apropiat de scaun infingandu-mi mana prin el, crezand ca este cineva asezat pe acesta. Dar scaunul era liber, mi-am scos mana incet examinand camera, o masa din lemn era asezata in mijloc plina cu mancare, iar in dreapta mea o biblioteca cu cartii. Am apucat scaunul aruncand-ul in perete, acesta facandu-se bucati, mi-am aruncat privirea spre usa. Am parasit camera cautand o iesire, ajungand in dreptul usi, am incercat sa o deschid tragand de maner...dar aceasta era incuiata. Geamul era acoperit cu gheata,nu puteam observa nimic, am lovit cu pumnul usa de lemn facand o gaura in ea, se poate sa mai am putina putere pentru a imi reusi transformarea... Mi-am canalizat o parte din putere pentru a reusi sa ma preschimb intr-un liliac.
CITEȘTI
Stapanul Meu Vampir....
RomanceMerseliel este un vampir rece, intunecat si pervert, acesta rapeste o fata pe nume Sellina, pe aceasta fata o tine inchisa intr-o temniță unde era legata la maini cu funie si acoperita cu o esarfa la ochii..Vampir-ul Merseliel se va luptat cu o arma...