Sonunda okul bitti.Her yaz olduğu gibi Bodrum 'daki yazlığa gidiyoruz. Derslerden çok bunaldım bu tatil benim için iyi gelecek.
Tek üzüldüğüm yazın ata gidemiyicem :(((11-12 saatlik bir yolculuktan sonra yazlığa geldik özlemişim.
İlk gün yerleştik sonra annemle babam odalarına cekildiler bizde abim Akınla bahçede gezmeye başladık. Akın da eve gitti ben de altıma siyah taytımı üstüme askılı bir t -shirt giyindim ve siteden çıkıp sahile gittim. Deniz kokusu harikaydı her zan büyülenirim bu kokuya.Biraz koştum sonra eve gidip duş aldım.
Yatağıma yattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...Sabah güneşin gözüme girmesiyle uyandım.
En sevmediği şekilde uyanmak.
:((Havuza girdik Akınla. Tabi Akınla derken onu havıza ben çektim. Sonra su savaşı başladı huhuuuuuu. Özlemişim.
13.30 da denize gittik tabiki iskeleden atladık olmazsa olmaz lütfen. Hkdkdk
Tabi Akın havada üç takal atıp atladı ben deniyim dedim ama son anada vazgeçtim çünkü geçen yaz denediğimde sırt üstü düşmüştüm ve bir hafta sırtım yanmıştı. Bende balıklama atladım. 'balıklamada proyum hjfkjfk'Dipden abimin yanına gittim ve onu bacağından tutup dibe çektim.Suyun üstüne çıktığımızda Akın üstüme atladı tabi çığlık attığım için o anda ağzıma bir sürahi su girdi. Suyun üstüne çıktığımda oksürük krizine girdim.
Tabi Akın korktu.
Biraz şakadan bişey olmaz diyip bayılmiş numarası yaptım.Büyük bir nefes aldım ve nefesimi tuttum son nefes mantığı ha bu arada anblanız pro nefes tutmadada cok iyiyim hjfjdk.Akın öyle bi bağırdı ki şaka yaptım deyip kalktıgimda korkuda odum koptu.
Sonra denizde kovalamaca başladı. Tabikide yakaladı beni sonra bi güzel iskeleye çıkarıp beni sır üstü attı. Suyun üsüte çıktığımda-Akın bare takla atmayı deneseydim dedim ve sırtımın yanmasını hissedip çığlik attım
Akın gülmeye baladı-Akın gülme
Hala gülüyo
-Akın gülme
Hala gülüyo
En sonunda
-Yeterrr diye bi bağırdım ve ağlamay başladım.
Akın hemen atlayıp jet gızında yanıma yüzdü
-Abicim iyi misin dedi
Omzuna bi tane vurdum ve gülmeye basladıkDenizden çıkıp kurulandıktan sonra Akın la bırlıkte oxelo board 'iki tekerlekli kaykay'sürdük.
Eve gittik yorulmuştum duşa girdim atıma şort ustume asılı bir t shirt giyinip yattım.
Sabah Akın'ın öpücükleriye uyandım.
Çok şanslıyım abım var hem de çok yakışıklı.
Ailecek kahvaltı yaptık.Sonrası sıradan bir gün.
Normalde ben wattpd ten kitap okuyorum hatta okuduğum kitapların bağzılarına içimden çok kısa bölüm atmiş diyorum ama değilmiş öyle gerçekten emeğe saygı.
Kısa oduğu için özur dilerim ama diğer bölümlerde telafi edicem bir sonraki bolum biraz hareketli olucal
Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek
RandomAbisini cok seven Derin yaz tatili icin Bodrum'a gider. Derin abisine çok düşkündur tabi abiside ona.Poyraz ile karşılaşır önlerine habire engel çıkar ama yıkılmazlar. Ama karşılarına öyle bişey çlkar ki bidaha ayağa kalkamaz....