Ο Måns βγήκε έξω αλλά εκείνη την ώρα, ένιωσα μια αναισθισια και πήγα στον διευθυντή και του ζητησα να πάω σπίτι για να ξεκούραστο και με άφησε.
Στο μεταξύ ο Måns με ακολούθησε αφού θα έφευγε και αυτός για το σπίτι του.
Οταν βγήκα έξω, ο Erik με είδε και με φώναξε.
"_Λυδια;
_Γεια σου Ερικ !"
Του ειπα με χαμογελο και τον φιλησα στο μάγουλο
"_Τι κάνεις; Το μωρό πως είναι;
_Μια χαρά και οι δύο είμαστε, εσύ;
_Μια χαρά κι εγώ. Εμμ... πάμε μια βόλτα;
_Εμμ... οκ, πάμε !"
Ο Måns συνέχιζε να μας ακολουθεί.
"_Λοιπον; Πες μου τα νέα σου, πως τα πας με τον Måns;
_Όπως τα ξέρεις. Δεν μπορώ να τον συγχωρεσω όσο και αν τον αγαπώ..."
Τότε, ο Måns έστειλε μήνυμα στον Erik και τον ζητούσε να μ'αφησει μόνη μου για να μου μιλήσει.
"_Ωχ συγνώμη, εχω μια δουλειά και πρέπει να φύγω.
_Οκ, μην ανησυχείς, θα τα πούμε."
Έμεινα μονη μου και περπάτουσα. Οταν έφτασα στο σπίτι, o Måns έτρεξε και μπήκε μέσα.
"_Να σου πω, αρκετα δεν το τραβηξες; Τι αλλο θες απο εμένα; Παράτα με ήσυχη και άφησε με να συνεχίσω την ζωή μου !
_Πρώτα, θα δεις οτι με την πρώην μου, την Azra, δεν τρεχει τίποτα και μετα θα σε αφήσω !
_Ναι ! Παρ'την τηλέφωνο να μου πει τα ψέματα που συμφωνήσατε ! Αντε παρατα με, δεν θελω να ακούσω τίποτα !"
Παρόλο που δεν ήθελα να ακούσω κουβέντα, πήρε τηλέφωνο την πρώην του... Είχε βάλει τιν συνομιλία σε ανοιχτή ακρόαση :
"_Γεια σου Azra ! Μπορείς να μιλήσεις;
_Γειά, ναι, μπορω. Πες μου, τι με θέλεις;
_Λοιπον, σε εχω σε ανοιχτή ακρόαση και είμαι με την Λυδία, σε παρακαλώ εξήγησε της για εκείνη την μέρα γιατί δεν με πιστεύει !
_ Οκ. Λοιπόν, Λυδία ... Άκουσε με προσεκτικά, συγνώμη, απλά ο Måns ειναι μοναδικός και όλες τον θέλουν και ηλικρινα είσαι τυχερή που τον έχεις !Μην τον αφήσεις να φύγει !
_Σε ευχαριστω Azra ! Γεια σου."
Με τα λογια που μου είπε, με ''σκλαβωσε'' ! Δεν μπορούσα να το πιστέψω οτι ήταν μια παρεξήγηση, και εγω η χαζή τον εχω ζαλησει !
Ιρθε και καθισε διπλα μου στον καναπε
"_Λοιπον; Ειδες οτι είσαι ζηλιαρα και ξεροκεφαλη;
_Εντάξει, το παραδέχομαι, είμαι ζηλιαρα και ξεροκεφαλη ! Συγνώμη ! Αλλά και εσυ βρε Måns... Είδες τι είπε η Azra;
_Ακουσα, αλλα είμαι μόνο δικός σου ! Λοιπον; Περιμενω απάντηση, θα με συγχωρεσεις;"
*********************************
Μετά από Καμία ώρα, είχε γυρίσει o Alexander.
"_Πωπω, τι μυρίζει τόσο ωραία;
_Σου έφτιαξα μακαρόνια.
_Ελα εδω πριγκίπισσα μου. Να ξερες πόσο πολύ σε λατρεύω.
_Κι εγώ μωρό μου. Πάμε να φάμε;
_Πάμε."
Έτσι φάγαμε, και ηδαμε λίγη τηλεόραση αγκαλιά. Η ώρα είχε περάσει. Οπος είμουν κουρασμένη, πήγα να κάνω ένα ντους και είπαμε να πάμε να ξαπλοσουμε. Και έτσι, κοιμοιθικαμε αγκαλιά...
*****************************
Να μάστε πάλι εδώ... Σίγνομη για τιν καθυστέρηση... Είναι λίγο μικρό το παρτ αλλά ιθελα κάτι να βάλο μετά από όλο αυτό το καιρό.
Καλή χρονιά σας ευχόμαστε αν και λιγάκι αργά.
YOU ARE READING
ΕΡΩΤΕΣ ΜΠΕΛΑΣ
RomanceΣυνεργασία με την Victoria Pista "Η Λυδια και η Hope γνωριζονται από χρόνια. Οι γονείς τους ήταν κολλητοί και έτσι έγιναν κι εκείνες κολλητουλες με τα χρόνια. Βαιβαια η Hope είναι μεγαλύτερη αλλά δεν διαλέγουμε τεις φιλίες μας... Ακόμα και όταν έχα...