Bir varmış bir tokmuş.Evel saman içinde kalbur saman içinde.Bir tane karı koca warmış.Karİ hamileymiş.Karının canı karaz çekmiş.Kocada tamam ben çarşıya gidiyorum o zaman demiş.Ve çarşıdaki bütün pazarları gezmiş ama bir türlü bulamamış.Herkez gülmüş.Eve giderken geri kiraz ağıcı görmüş.Ve hemen o duvardan hopluyarak kirazları toplamaya başlamış.O sırada yaşlı bir cadı gelmiş.Sen!ne yapıyorsun demiş.Oda karım hamile canı kiraz çekti nolur affet beni demiş.Her istediğini yaparım demiş.Cadı o zaman o Cocuğu bana vereceksiniz yoksa o kirazları koy ve git demişO tamam diyerek kirazları toplamaya başlamış.Ve sepet dolarak hemen eve gider.Ve karısına bunları anlatmaz.Doğum zamanından bir gün önce bunları teker teker anlatır.Gece üzgün bir şekilde uyurlar.Gündüz hadi hazırlan hastaneye gidelim der kocası.O da tamam diyerek yols koyulurlar.Ve cadı onları hastanede bekler.Ve hastaneye varırlar.Kadını amalyathaneye alırlar.Ve çocuk doğar.Cadı onu alıp evine götürür.Ve kızın ismini rapunzel kpyar.Rapunzelin saçı çok uzundur.Onu bir kaleye hapis eder.Rapunzel defiğimde saçlarını aşağı atacaksın der.Rapunzel bunu kabul eder.Cadı eve döner ve uyur.Ve gündüz olur ve Rapunzele yemek götürür.Ve ordan Rapunzel at o güzel saçlarİnı aşıder.ordan pren o saçları gOrür.Cadının gitmesini bekler.Ve gider cadı.Prens der ki.Rapunzel at güzel saçlarını aşağıya der.Rapunzel atar.Prens tırmanmaya başlar ve yukarı çıkar.Rapunzel drrki sen kimsin der.Ben prensim der.Rapunzel aşık olur.Sen niye burda duruyosunder.Beni buraya hapis ettiler der.Kim o hapis eden der.Cadı der.Seni burdan kurtaracağım der.Rapunzel tamamder yakışıklı prense yarın bidaha gelirim der.Tamamı diyerek gider.Gündüz olur ve cadı gelerek Rapunzel o ğüzel saçlarını aşağı at der.Yakışıklı pren derki Rapunzel o güzel saçlarını aşağıya uzat der.Cadı saçını keserek saçını aşağı atar.Ve tırmanır.Cadıyİ önünde görünce aşağì iner.Cadıda gider.Gündüz kapubzeli kurtarcak ve kaçıracaktır.Bi çaresini bulur ve Rapunzeli aşağı indirir.Ve evlenerek mutlu aile olarak yaşarlarm.§ôñ.