3

9 2 0
                                    

"Oscar....OSCAR FUCKINGS ENESTAD FØLGER MEG PÅ TWITTER" skreik jeg og hele klassen snudde seg og stirret på meg som om jeg var en gal person, og jeg var jo forsåvidt det men heyyy, jeg løp ut klasserommet og ned på doen hvor jeg hoppet rundt og skreik som en galning.  

Hadde ikke Oscar sendt meg en melding? jo sant det. Jeg dro opp telefonen mens jeg satt på dolokket og fangirla x1000 (grose i know) slo in den 8 sifra koden min (når du ikke vil at folk skal gå in på telefonen din ahahha) og trykket kjappt på twitter appen

Oscar Enestad: Hej Vacker ;)

Jeg: OMFG, HEI POTATISEN

Oscar Enestad: uch, kalla mig inte så hahaha

Jeg: sorry vitfluffFluffen min:)

Oscar Enestad: omg hahahah

Jeg: Obey me fluffFluff

Oscar Enestad: always mylady

O.M.G Oscar kallte meg ikke mylady right? jeg blunket 1093938 ganger men det sto fortsatt der, fangirl som jeg er så screenshota jeg det og sendte det til Lina og hun freaka mer en meg, jeg hadde nå 365 varsler på twitter som bare var fra Lina haha. Jeg hadde fangirla ut litt så jeg gikk tilbake til timen, hvor en sint mr. Rompeldonk venta og jeg hadde ikke forventet meg noe annet, mamma kom vel til å flippe når hun fikk se det røde kortet mitt (med mindre jeg bestemmer meg for å fake signaturen, badgirl delux i know) og jeg kom til å få husarrest i 1000 år, men det var verdt det.  


(etter skolen)

Jeg gikk sakte fra den ganske fargerike skolebyggningen, jeg måtte gå både til og fra skolen hver dag fordi mamma mente at jeg trengte mere "fysisk aktivitet" til tross for at jeg spillte volleyball på Mandager og Tirsdager... OH SHIT, jeg har trening i dag! jeg tokk hastig opp telefonen og sjekka klokka 15:08, faen treninga begynner 16:00 og jeg er ikke halvveis engang. Jeg løp så fort jeg kunne med musikken i ørene, som nå spillte Jar of Hearts, min favorittsang. Jeg klarte selvfølgelig å løpe in i noen og jeg fløy bakover, jeg landet med et hardt "bang" , ansiktet mitt landet i asfalten og jeg kjente smerten komme lurende, men jeg hadde ikke tid. Jeg reiste meg hastig opp for å se hvem jeg hadde kræsjet i, Erik, mitt verste mareritt/ ex-en min. Jeg frøys, alt blodet sank ned til tærne og jeg ble likblek.

Save me a spark O.EWhere stories live. Discover now