Bad Boy Good Lips Part 1

81 3 0
                                    

      .Pirmadienio rytą  atsikėliau ir supratau,kad tai mano pirma diena naujoje mokykloje. Užsidėjau chalatą nulipau į pirmą aukštą ir sušukau:                                                                                                                                   -Mama,kas valgyt?                                                                                                                                                                          -Bulviniai blynai,kaip tu ir mėgsti.                                                                                                                                            -Okey...

     .Išėjau į lauką,tėtis paklausė ar nereikia nuvežti iki mokyklos atsakiau nuvešk...Išlipau iš mašinos,ir staiga pamačiau tokį gražuolį. Tada galvojau,kad aš tuoj nualpsiu. Bežiurėdama į jį vos neatsitrenkiau į medį. Ir jis pamojavo,galvojau man,bet kažkokia mergina pribėgo ir pabučiavo jį į skruostą. Iėjau į mokyklą,ji tokia didelė. Iėjau į klasę,prasidėjo pamoka.Mokytojas mane pristatė prieš visą klasę. Ir tada pamačiau,kad tas gražuolis mokosi mano klasėjė. Plačiau papasakojau apie save visiems klasiokams. Jų buvo tikrai daug. Mokytojas man sakė atsisėst prie Zayn'o. Ir aš tada mokytojui pasakiau,kad aš išvis savo klasiokų nepažystu,tai kur man sėst? Tada visi pasakė savo vardus,bandžiau atsiminti visus klasiokų vardus,bet atsiminiau tik to gražuolio vardą. Jis Zayn. Ir mokytojas mane nuvedė atsisėsti prie jo. Savo kuprinę pasidėjau prie suolo. Tada mokytojas sako:        -Mokiniai išsitraukit plančetinius. Zayn'ai parodyk Dianai iš kur juos reik išsitraukt.                                     Zayn'as paspaudė kažkokį mygtuką ir iš stalo vidurio išlindo plančetinis. Pamokų dar buvo likusios 7.Mintyse galvojau :Kad tik greičiau baigtusi pamokos.Pamokos greitai praėjo po paskutinės pamokos,kai išėjau iš kabineto prie manęs pribėgo Zayn,pasiemė mano ranką ir sako:                                  -Kaip tau pirma diena šioje mokykloj mažule?                                                                                                                  -Nežinau,aš visiškai išsiblaškiusi,net negirdėjau kas namų darbų. Ir...Kodėl tu mane vadini mažule? -Tai einam pas mane.Aš tau pasakysiu kas namų darbų. O mažule aš tave vadinu,nes tu man patinki. Ir net labai.Ir bėja aš vienas namuose,tėvai negrįš savaitę.                                                                                                 -Ohh,okey. Bet pas tave būsiu neilgai.                                                                                                                                        -Einam?-paklausė jis manęs.                                                                                                                                                         -Einam.-atsakiau.

Nuėjom pas jį.Pas jį taip gražu.Ne kaip pas mane. Ir tada aš visai pamiršau paskambinti mamai ir pasakyti,kad grįšiu vėliau. Abu padarėme namų darbus. Ir nuėjome pas jį į kambarį pažiurėti kokio nors filmo. Atsisėdau ant jo lovos. Ir tada jis pradėjo mane bučiuoti.Jis man pasakė viską ką man jaučia ir aš jam viską pasakiau. Atėjo vakaras,o mano telefonas buvo išjungtas. Mano tėvai labai išsigandę,nes nežino kur aš.  Mama man paskambino ir aš mačiau,kad mano telefonas šviečia atsiliepiau ir saukau:                                                                                                                                                                       -Mama,nesijaudink man viskas gerai,aš susiradau naują draugę tad pas ją nakvosiu.Ir ryt abi eisim į mokyklą.                                                                                                                                                                                              -Gerai,geros nakties. -Palinkėjo mama,ir skambutis nutruko,nes mane Zayn'as pastumė į lova.                   Zayn'as pradėjo nusirenginėti.Aišku nurenginėjo ir mane. Ir aš kiek atsimenu jo žodžiai buvo tokia:    -Ši naktis bus geriausia iš tavo visų turimų.

  

Kas vyko toliau sužinosit antroje dalyje. :)Reikėtų 10 like ir 5 nuomonių.              Ir jei bus klaidų sorry,nes greitai rašiau :D


-Nouis 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 27, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bad Boy Good Lips Where stories live. Discover now