Part 01

316 4 0
                                    


'' Siapa ? Siapa ? Mana? ''

Mata Qi Fang meliar mencari sosok yang dikatakan oleh Sung Jin .

'' Tu hah , the one with light hair .. ''

Kata Sung Jin dengan pipi yg mula merona merah .

'' Ohhh , uniform nya sprti uniform dari South High ''

Terang Qi Fang dengan jelas sambil meneliti uniform yg dipakai oleh gadis yang dimaksudkan oleh Sung Jin .
Sung Jin menarik nafas beberapa kali sehingga menampakkan sedikit peluh yang mula keluar dari prmukaan dahinya dek kerana debaran jantungnya yg bgitu cepat .

'' Here I go !! Aku akn mengetahui namanya dan akan mendapatkan nombor telefonnya !! . ''

'' Oh Good Luck !! ''

Qi Fang membulatkan matanya dan menepuk tangan beberapa kali untuk Sung Jin . Bangga trhdap kbranian Sung Jin , mngkin??
Dari jauh Qi Fang memerhatikan Sung Jin yang mula mendekati gadis itu .
Dengan kekoknya , Sung Jin mengangkat dan melambai2xkan tangan di hadapan muka gadis itu . Sepatah prkataan pun tidak ada yg brjaya kluar dri mulut Sung Jin .
Qi Fang mula mengerutkan dan tertanya-tanya apa yg tlah dilakukan oleh shbt karibnya pda gadis itu .

Selepas 18 saat , Sung Jin mendekati Qi Fang dengan wajah yg 100% merona merah ,

Selepas 18 saat , Sung Jin mendekati Qi Fang dengan wajah yg 100% merona merah ,

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Sung Jin menunduk malu di hadapan Qi Fang . Qi Fang menggeleng-gelengkan kepalanya dan bingung dengan sikap Sung Jin .

'' Tell me you at least got her name ....... ? ''
tanya Qi Fang dan memandang ke arah Sung Jin .

'' ........................ ''
Senyap Sung Jin dan tidak mahu menjawab soalan dari Qi Fang kerana sedikit maklumat tentang gadis itu pun dia tak da . Jangan nak kata maklumat , habuk pun tiada weh -_- .

'' oh okay , kau tak dapat satu bnda pn -_- ''
Qi Fang menggaru-garu kepalanya walaupum dia tidak merasa sedikit pn gatal d kepalanya .

Tiba -tiba Qi Fang terasa bengang krana usaha Sung Jin untuk usha gadis itu melepas~~~~~ Hari ni Qi Fang yg sptutnya balik lebih awal ttapi trpksa blik lewat krana Sung jin meminta untuk menemaninya pergi ke Bus Station ..nak usha gadis tu lah , buat pe lagi -_- .

'' Jadi ?! Kenapa kau sibuk nak dekati dia tadi !!! ''

'' DAMMIT !! Kau tak faham . Bila dia senyum kat aku tadi , zaappp !! My head went completely blank . ''
Sung Jin mmandang ke arah muka Qi Fang ingin meminta kprcayaan atas masalah yg d hadapinya kini . Qi Fang menepuk dahinya , bingung , menyesal , prasaan yg brcmpur baur -_- .

Keesokan harinya ~~~~~

'' Hey Sung Jin , Morninggg ~~ ''
Qi Fang mnepuk bahu Sung Jin tetapi tidak dapat tindak balas dari Sung Jin .

Love 4 Who ?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang