Tommo Girl
1 Part
Eleanor Poz.
Sėdėjau paskaitoje ir stebėjau , kaip mūsų mokytojas aiškina nuobodžiai matematikos tema , kurios tikrai niekada neprireiks šiame gyvenime . Bet aš vistiek viska įdėmiai užsirašinėjau , nors norėjosi tiesiog klausyti padėjus galva ant suolo , kaip ir visi kiti mano bendraklasiai .
-Vat kaip galim įtvirtinti šita dėsnį....visi supratot?-paklausė mokytojas ir mes visi linktelėjom , bet tikrai matėsi , kad puse klasės žiūrėjo į lentą ir matė tiktais skaičiukus , be jokio tikslo . Mokytojas žvilgtelėjo į sidabrini brangu laikrodi , kuri jam padovanojo kita klasė tam , kad juos visus praleistu į kitą simestrą . Ir ką manot ? Kita diena jie visi buvo išmesti iš Koledžo !
Aš sau po nosim prunkštelėjau ir į rankas paėmiau raudoną tušinuką ir užrašiau namų darbus , kurios darysiu turbūt su vyresniąją sese Anastasiją , kuriai matematika yra , kaip gimtojį kalbą . Kai baigiau rašyti ir padėjau tašką . Suskambėjo skambutis ir visa klasė sukilo greitai rinktis daiktus , kad suspėti į valgykla , o kiti kad suspėtu parūkyti . A o treti kad suspėtu , kaip mažvaikiai sužaisti futbolą.
Klasė ištuštėjo ir aš , kaip visada likau paskutinė su dar keleis studentais kuriems irgi rūpi mokslai . Išėjau iš klasės vis dėl to paskutinė . Nes aš labai mėgstu lėtai ir tvarkingai sudėti daiktus . Taigi dėl šito aš dažniausiai visur ir vėluoju .-Hey El!-tik išėjusi iš klasės išgirdau sesutės balsą .-Vat aš tau ryte pamiršau duoti pinigus prieš piečiams –pasakė ji ir ištiesė man 10 svaru ir pakštelėjusi į kakta pabėgo prie savo draugų grupelės man net nesuspėjus jai padėkoti . Ji visad su manim elgiasi lyg butu mamą . Ir man tai patinka , nes tai kompensuoja namų ilgesį .
Aš jau apsisukau eiti , kai pamačiau jį . Vidutinio ūgio vaikiną su tamsiai mėlynom akim...Kas jis toks ?
-Gražus jo?-paklausė jau prie manęs stovinti mano geriausia draugė Eva , kuri mokėsi gydytojo profesijai . Ji buvo mažo ūgio , bet su ilgai juodais plaukais , akys buvo pilko atspalvio ir ji visa laiką rengdavo sukneles , nes ji iki šiol mėgo princeses...miela...
-Visai nieko-atsikirtau bandydama nuslėpti savo raudonus skruostus tarp plaukų . Aš gan greitai galiu susižavėti žmogumi .
-Nemeluok tiktais man...Į jį jau per šia dieną įsimylėjo gal daugiau nei pusę koledžo merginų ir net truputis vaikinų.-nusijuokė jinai ir išėmė obuolį ir atkando kąsnelį.-Jis yra Louis...mokosi advokatui...daugiau informacijos kol kas nėra...-pasakė ji kramtydama obuolį
-Ačiū nors už šita , bet man ši informacija nereikalinga , jis tiesiog įprastas vaikinas . Kaip ir visi kiti.. –atsitrenkiau į kažką ir šoktelėjau ir pažiūrėjusi prieš save prieš mane stovėjo Louis . Netikėta jo? Tik prakalbom apie jį ir vat jis!
-Aš paprastas?-sukikeno jis ir prikando savo lupą nuskanuodamas mane nuo kojų iki pat galvos . Štai kodėl jis priėjo . Ir kodėl man taip sekasi ?
-Ne ne mes apie kita žmogų kalbėjom-pasakiau aš žiūrėdama į jo susimasčiusias akys , kurios taiga pažiūrėjo į manąsias ir privertė mane nusukti žvilgsnį .- Ir šiaip negražu klausytis kitu pokalbio!
-Oi oi oi..Na gerai mergyte...kita karta buk atsargesnė-sukikeno mėlinaakis vaikinas ir praėjo pro mane .
-Na ir jis vis dar paprastas?-nusijuokė Eva , kai tik mes įžengėm į valgyklą .
-Na pas ji yra kažkoks išskirtinis , gal tik tatuiruotėmis . Bet jo...paprastas-pasakiau ir nuėjau pirkti valgyt .
YOU ARE READING
Tommo Girl
FanfictionPROMO Tommo Girl -Hey Lou-šuktelėjau su šypsena ir palaukiau , kol jo akys nukrips į manę . -Žiūrėk ką aš moku-mečiau vynuoge į viršu ir sugavau ją su burna ir pažiūrėjau į jį su šypsena . O tatuiruotasis vaikinas žiūrėjo į manę su šypsena . -Mano...