Hoofdstuk 14

69 5 0
                                    

'Ik blijf bij je voor altijd.' Zeg ik speels en kus hem.

'Louise, Jackson gaan jullie mee naar het bos?' Vraagt Skye. 'Tuurlijk. Zullen we te paard gaan?' Vraagt Jackson. 'Lijkt me leuk dan haal ik even Moon.' Zegt Sam. 'Ik ga mee dan haal ik Bambi' zegt Rick 'Wil je Storms hoofdstel mee nemen?' 'Zal ik doen we zijn zo terug.' Sam en Rick loopt naar de stallen.

'Meiden hallen jullie wat eten dan probeer ik Stom te vangen.' Skye, Julia en ik knikken en rennen naar het kasteel.

'Oke wat zullen we me nemen?' Vraagt Skye. 'Nou in ieder geval een stuk van deze.' Zeg ik en pak een chocolade cake. 'Oke ik pak wat drinken een fruit doe jij de rest hier staat een goede mand.' Zegt ze en zet de mand op tafel. 'Oke, zullen we er een wedstrijd van maken.' Lach ik, Kom ik weer mee. 'Leuk ik ben scheids! 321. Start.'roept Julia en Skye is al bezig.

Ik pak een mes en snij een groot stuk van de cake. Ik pak wat zoete hagelslag slagroom. Snoep, en als laatste een bak aardbeien ijs. Ik doe het netjes in de mand. 'Klaar.' Zeg ik Skye komt met haar laatste spullen aan lopen. 'Hier een appel voor de winnares.' Zegt Julia en geeft me een appel. 'Thx, kom we gaan.' Zeg ik en til de mand op. We lopen rustig naar de weide.

'He he daar zijn jullie eindelijk.' Lacht Sam naast hem staat een jonge schimmel. Skye loopt naar hem toe. 'Wat is hij prachtig.' Zegt ze en aait Moon over zijn hoofd. 'Hou je vast.' Sam tilt Skye met gemak op de rug van Moon. Julia zit al op Bambi en prachtige schimmel.

'Louise leg de mand maar neer.' Zegt Jackson ik leg de mand neer. Jackson tilt -zo als gewoonlijk- met gemak op Storms rug. Hij geeft me de mand aan en stapt met een simpele beweging achter me.

'Hou je goed vast we gaan naar de open plek.' Zegt hij en spoort Storm aan. Hij draaft rustig door het bos naar de open plek.  'Hey Jackson is Storm een racepaard ofzo hij is zo snel.' Roep Sam achter ons. 'Misschien.' Zegt Jackson. 'Strak een race Moon gaat hem verslaan.' Lacht Sam. "Dacht je? Bambi verslaat jullie!'

'Uitdaging geaccepteerd!' Lacht Jackson weer ik glimlach.

'Ho! Storm we zijn er.' Zegt Jackson en Storm stopt braaf Jackson stapt af. 'Geef de mand maar.' Zegt hij en steekt zijn hand uit. 'O ja dan moet je me eerst vangen.' Lach ik en spring van storm af en ren achter een boom. 'O ik krijg jou wel!' Lacht hij en rent op me af. 'Pak me dan.' Roep ik blij en ren veder. Jackson lacht en opent zijn vleugels. Hij vliegt op me af. Ik ren zo snel als ik kan veder. 'Hebbes!' Jackson tilt me op. 'Gefeliciteerd.' Glimlach ik.

Jackson land op de open plek.
'Is dat mijn prijs alleen maar. Dacht ik niet.' Lacht hij en begint me te kietelen. 'Jackson stop ik kan daar niet tegen Jackson!' Giechel ik. 'Nou ik vind het net zo leuk!' Zegt hij en blijft me kietelen. 'Jackson.' Lach ik. 'Oke ik stop.' Zegt hij en kijkt me sip aan. 'Hier is je prijs.' Ik druk mijn lippen op de zijne. Hij kust me direct terug.


'Kommen jullie nog ik heb zin in die chocolade cake!' Roept Skye ongeduldig Jackson schrikt wakker. 'Is er chocolade cake?!'  Jackson' ogen worden groot, ik knik lachend om zijn reactie.

Hij helpt me overeind maar in plaats me op mijn voeten te zetten tilt hij me op en loopt terug. 'Jackson.' Lach ik. 'Ja schoonheid.' 'Ik kan zelf lopen.' Lach ik. 'Nou en dit is leuk.' Hij glimlach breed. Hij loopt de open plek voor bij en springt op Storms rug. 'Jackson waar gaan we heen?!' 'Naar een mooiere plek!' Zegt hij laat Storm stappen.

Moon en Bambie komen aan draven bet hun berijders achter op.

'Jongens wedstrijd naar het meer!' Schreeuwt Jackson en spoort Storm aan naar galop we galopperen naar een prachtig meer.

'GEWONEN ALWEER!' Roept Jackson blij ik spring van Storms rug en leg de kleedjes neer. Skye komt naast me zitten. Sam, Jackson en Rick zijn nog aan het racen. 'Jongens cake!' Schreeuw ik. Jackson komt meteen met Sam en Rick op zijn hielen.

'Hier.' Ik geeft Jackson een stuk cake. 'Ik geef Storm een appel Skye geef je deze aan Moon.' Ik gooi haar een appel toe  'En Julia jij deze aan Bambi.' vult Skye me aan, ik loop naar Storm. 'Zullen we Jackson terug pakken, we gaan hem in het water duwen o dit word leuk.' Fluister ik en stap op Storms rug we stappen rustig naar Jackson die met zijn rug naar ons zit.

Storm geeft hem een duw in de rug, Jackson schrikt en loopt zo het water in. Jackson fluit en Storm gaat zonder dat ik de controle nog heb het water in naar Jackson.

'Dacht je dat jij niet in het water zou vallen.' Lacht hij en trekt me van Storms rug en ik val in het water. 'Jackson!' Lach ik en duw water richting hem. En zo ontstaat een heel water gevecht.

'Jackson!' Hij tilt me op. 'Ja?' 'Laat me los!' 'Nee.' Ik zucht en druk een kus op zijn wang. 'Het blijft nee.' Hij loopt het water uit en pakt een van de kleedjes, gaat zelf zitten -ik zit dus op zijn schoot- en legt het kleedje over mijn schouders. 'Dankje.' Zeg ik en pak een stuk cake. 'He die is van mij!' Ik stop hem snel in mijn mond en glimlach. 'Oke dan krijg ik deze.' Zegt hij en pakt mij bakje ijs af.  'Nee!' Hij glimlacht. 'Je moet er dan voor betalen.' Lacht hij. 'Jackson je bent echt gek.' Lach ik en geef hem een kus. 'Ja gek op jou.' Fluistert hij.

When angels fail ~Boek 1. The battle to the curse~. #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu