,,Aaaaaa!" vykríkla somPrečo? Ten idiot sa "nechtiac" mojou rukou dotkol toho dole. Začal sa smiať jak idiot a ja som myslela v tú chvíľu že ho zabijem.
,,Sklapni lebo ti toho tam dole odrežem. A potom si už "nezasunieš""
Vyplazila som jazyk a on sa prestal smiať. Ani som sa nenazdala a sedela som na niečom studenom.
,,Tak to by som si mal pohnúť aby som si mohol zasunúť ešte raz"
Zkusol mi ucho.
,,Hmm. Škola je prázdna teda až na riaditeľa. Ak si gay?" zasmiala som sa
,,A ty?"
Zavrnil mi do ucha.
,,Nikdy v ž..."
Prerušili ma jeho pery na tých mojich. Ani som si to neuvedomila a spolupracovala som. Niečo ma ovládalo a bažilo po jeho perách. Zaplietla som ruky do jeho čiernych vlasov a zaťahala za ne. Dylan trochu vzdychol na čo som sa pousmiala a odsotila ho. Zoskočila som a šla k dverám. No niečo ma ihneď vrátilo naspäť. No jasné putá. Zavrčala som na neho a on dal ruky nad hlavu že sa zdáva. Vyšli sme a ja som si uvedomila že musím na záchod.
,,Myslím že so záchodmi sme ešte neskončili."
Oznámila som na čo sa on zatvárila nechápavo a prekvapene. Vydala som sa oproti na babské záchody a on bohužiaľ so mnou. Dylan ostal pred kabínkou s natiahnutou rukou ktorá trčala cez privreté dvere do vnútra kabínky. Moja ruka bola natiahnutá tiež. Vyzeralo to komicky. No a dosť trápne to bolo. Poviem vám, obliekať sa jednou rukou je obtiažne. Ale keď som mala už oblečené spodné prádlo kašlala som na to a pomohla si aj druhou rukou čo znamenalo že ten idiot to využil a ohmatával mi stehno. Rýchlo som si natiahla nohavice a vyšla s kabínky. Zpražila som ho pohľadom a on sa len zaškeril. Umývala som si ruky keď ma pritlačil svojim telom na umývadlo.
,,Čo chceš?!"
Zakričala som už.
,,Teba"
Zašepkal.
,,Hm.. Nedostupné."
Zasmiala som sa.
,,Uvidíme dokedy."
Zavrčal.
,,Dokedy nebudem hniť pod zemou"
Odfrkla som a pozrela sa na mobil koľko je hodín. Pol siedmej super. Ťahal som ho k riaditeľni ale tam nikto nebol. Si snáď robí zo mňa srandu ten riaditeľ.
,,Argh to si robí srandu."
Zavrčala som.
,,No. Zdá sa že tu budme musieť prespať."
Škaredo som na neho zazrela a on sa len zaškeril.
,,A akože kde?! V škole nič také nieje kde by sme mohli prespať a ak si si nevšimol sme pripútaný"
,,Mám nápad."
Zodvihol ukazovák.
,,No to zas bude.. Hovor."
Popohnala som ho.
,,Odíďme normálne odtiaľto."
To je debil.
,,Zabudol si že sme pripútaný alebo čo?!"
,,Nie. Pôjdeme spať jeden k tomu druhému."
,,Argh. Iná šanca tu nieje. Pôjdeme k nám nikto nieje doma. Rodičia sú na obchodnej a brat šiel určite niekam na party."
Skonštatovala som a on prikývol. Vybrali sme sa von zo školy no to sme nečakali že brána bude zavretá.
,,Budeme to musieť preliezť."
Prehodil
,,Si normálny? Za 1. Sme spútaný a za 2. Ja to nedám"
Stresovala som.
,,Ale dáš prosím ťa tento múrik dá aj prvák."
Zasmial sa.
,,Múrik však to má minimálne dva metre!"
,,Meter osemdesiat." znova ten jeho smiech
,,Ale ja mám len meter sedemdesiat."
,,Vidím že si malá."
,,Hej! Je to hrozné." odula som sa
,,Náhodou je to zlaté." usmial sa
,,Prečo?" zvedavosť robí svoje
,,Neviem. Je zlaté keď je baba nízka a chalan vysoký, musí sa k nej skloniť ako takej svojej malej princezne. Pre chalana je dievča niečo veľké pretože si každý chráni tú svoju princeznú a nenechá si na ňu siahnuť od druhých. Ste súčasťou nášho tela, ktorá keď odíde tak sa rozpadne celé telo. Ste pre nás ako zatvorené každá z vás. Ste naša droga ktorú musíme mať stále inak zošalieme. Môžeme hovoriť že sú ženy strašné ale aj tak vás milujeme. Preto by sa ženy nemali nikdy podceňovať. Sú veľmi dôležité. Každá jedna na tomto svete"
Úprimne sa usmial a ja som tam ostala stáť ako buk. Toto že povedal slávny Bad-boy školy? Ak by som toto niekomu povedala tak by mi neuveril. A ani by som sa mu nedivila sama neverím tomu a to som to počula na vlastné uši.
,,Čo je?!"
Spýtal sa so smiechom
,,Nič. Len.. Nemôžem uveriť že niečo takéto krásne si povedal ty. Bad-boy"
,,Každý z nás má city. Niektorý ich nedávajú na povrch ako napríklad ja. Pôsobím tak ako pôsobím. Boja sa ma ale keby ma niekto vypočul uvedomil by si aký som. Vnútri som dosť citlivý ale nechcem vyzerať ako slaboch a aby ma niekto nezlomil, nezničil tak utláčam svoje city"
,,Panebože. Ty si ešte nikdy nebol zamilovaný!"
,,Nie. Mám radšej chladné a bezcitné srdce pretože sa bojím že mi ho znovu niekto zlomí"
Smutne sa usmial
,,Znovu? Tak potom si bol zamilovaný nie?"
,,Nie. Je to úplne inak, srdce mi nezlomilo moje dievča ale.."&-&-&-&-&-&-&-&-&-&-
Som zlá a krutá :D. Taaakže máme tu novú časť a určite ma polovica z vás preklínate že som to ukončila takto a že je to krátke ale ja to vynahradím nebojte sa. Časti by už mali vychádzať normálne zas som sa dostala do normálu a je všetko v pohode aj keď mám veľa vecí nad ktorými stále rozmýšľam ale písanie ma vždy odreaguje čiže mám potom aj chladnú hlavu lebo myslím len na jednu vec. Taaak dúfam že sa vám časť páčila a sme zvedaví kto to nášmu drsňákovi Dylanovi zlomil ❤.
Vote a komentík prosiiiim 😘❤👌👍❤
YOU ARE READING
BadGirl and BadBoy✔
Teen Fiction,,Prosím že sa nestalo to, na čo myslím" Zúfalo som zafňukala. ,,Podľa toho na čo myslíš" Šibalsky sa uškrnul a zapálil si cigaretu ---------------------------------------------------- ❤ #6 in Teen Fiction 25.3. 2018 ❤ ❤ #34 in Teen Fiction...