17.BÖLÜM KALBİMİN SAHİBİ PART 2

56 6 0
                                    



Yemekten sonra herkes bir koltuğa çekilmişti. Yuri ile mutfagi toplayip odama cikmistik. Onu konuşturmam gerekiyordu.

- Yuri bana bastan sona her şeyi anlat. Ki her şeye hazirlikli olalim.

- ben... Ben korkuyorum.

- korkma merak etme bir sorun cikmayacak

-peki , anlatiyorum o zaman

-anlat

- Anne ve babam biz küçükken ayrilmislar. Abim Key, babamla bende annemle yasamaya baslamistim. O günden sonra birbirimizden hic haber alamadik. Babam onu kandirmisti annemin ve benim öldüğümü soyleyerek. Onu öyle mükemmel bir kurguyla kandirmis ki DNA testi yaptirsak yine inanmayacak.

- Nasil bir kurgu ?

- video düzenlettirmiş. Sözde video da biz araba kazasıyla ölmüşüz. Cenaze falan bayağı inanmis. Bir de küçük olduğu için zihnin de hep bizim öldüğümüz kalmış. O yüzden de bana inanmadi.

- peki bir şey soracagim. Hani demistin ya mecburdum woo ile gelmeye diye. Neden mecburdun?

- gelicem birazdan oraya . simdi kaldığım yerden devam edeyim. İşte inanmiş. Sonra aradan zaman geçiyor . annem suan ki mafya ile evleniyor. Babamsa abime kumar öğretiyor. Pis işlere bulastiriyor. Sonra bir gün üvey babamla Abim ayni masada kumar oynuyorlardi. Ve oyunu Abim kazandı. Ben yanlarindaydim. Üvey babam niyeyse bana bakarak "para yerine sana hazine versem " dedi. Abim önce beni arsizca suzdu. Sonra kabul etti.

- peki sen onun abin olduğunu nereden anladin. Bir de senin abin gay değil mi ?

-kolundaki yara izinden. Kucukken bir gün bisiklet sürüyorduk. Abim bisikletten düştü ve kolu kesildi. Dikiş attilar. Dikiş izlerinden tanidim. Zaten bir sure kendime gelemedim. Aglayamadim bile. Üvey babam bir şey anlamasin diye. Yoksa beni anime vermekten vazgecebilirdi. O soruya gelirsek Abim için kadin erkek farketmez. Biseksuel galiba

- anladim

- heh son olarak da neden mecbur olduğumu söyleyeyim. Çünkü oradan kacmasaydim Abim bana dokunacakti. Mecburdum.

- anladim. Peki tamam. Başka bir sey varmi ?

- hayir yok

- asagi gidelim o zaman .sen git ben bir wc ye girip geliyorum

- tamam

hemen Woo yu dolaptan cikardim

- duydum

-tamam , sonra kimse yokken konusuruz hadi asagi inelim

YARIM SAAT ÖNCE

- Woo gir su dolaba bizi anca buradan duyarsin

- uff ya iyi . bir dolaba girmediğim kalmisti anasini satayim

- soylenme de gir su dolaba

- iyi iyi !

ŞİMDİ Kİ ZAMAN

Hepimiz salondaydik. Film izliyorduk. Yayildigim koltuktan kalktim ve diğerlerine dönerek

- ben yatiyorum size iyi geceler

Woo

- ben de geliyorum.

- tamam

Birlikte odaya girdik ve yatağin üstüne oturduk.

- Woo ne düşünüyorsun ?

- bu iste bir is var . o kizin Key in kardeşi olması çok saçma. Yani Key bu kadar aptal biri değil. Bu iste bir şey var. En azindan gizli de olsa bir test yaptirabilirdi.

- bilmiyorum. Emin olamiyorum

Woo derin bir nefes aldi

- Büşra..

Ona döndüm

- efendim

- sana bir şey soracagim

- sor

- biliyorum. Bu olaylardan dolayı çok ihmal ettim seni. Sana teklif bile etmedim. Ama seni seviyorum büşra her şeyden çok hem de. Ben artik bana woo diye seslenmeni istemiyorum ( elini tutar ) bana 'hayatim , canim ' demeni istiyorum. Ayni şekilde ben de sana boyle hitap etmek istiyorum. ( diğer elini büşra nin yanagina koyar ) Büşra .. Gecemi güneşinle aydınlatır mısın ? Kaybolduğum bu sokakta elimi tutup , bana destek olur musun ? Buna çok ihtiyacim var. Yüreğinde ki sicakligi ve sonsuz sevgiyi bana da gösterir misin ? Her şeyden önemlisi bana kendini teslim eder misn ? Ben sana çoktan teslim oldum bile. İplerim senin elinde. Çünkü sen benim aşka kapattıgım kapıyı tek hamle de , tek bakışınla , tek hareketinle araladın ve kendini kalbimin sahibi yaptın. Şimdi soruyorum sana kalbimin sahibi " Kalbini bana teslim etmek ister misin ? "

Bana bakan gözleri dolmustum kiyamam ki ben ona. Elimle gözünden akan yaşi sildim. Kafasini salladı.

- Ben çoktan teslim ettim ki kendimi

Dediği şey ile onu kollarimin arasina aldim

- Söz güzelim söz. Şu isler bir bitsin en mutlu günler bizi bekliyor.

- bana sen olsan yeter. K-kalbim.

Söylediği şey üzerine gulumsedim. Ellerimi iki yanagina koydum. Ve dudaklarımızı birlestirdim. İste o an bizim için dünya durmuştu

Bol bol vote ve yorum lütfen sjsjsj

ASK BENİM KAPIMADA UĞRAR MI ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin