Bugün yeni okuluma gidicektim. Aslında çokta heycanlı değildim.Ve evden çıkıp okula giderken güzel bir kıza çarpmıştım "pardon diyerek" cevap verdim .
Ve kız bana gülümseyerek "önemli değil bu arada adım vıctorıa ya senin adın ne" bana ismimi sormuştu bende nazikce " bende sam memnun oldum"çok saçma konuşuyordum. Kız bana dönerek " aynı okulda okumalıyız birlikte gidelim mi" sorduğu soruya olumlu bi cevap verdim"tabikide gelirim"diyerek yola koyulduk.
Vıctorıa ile yolda baya konuştuk ve okula geldik ondan bir ricam olucaktı "vıctorıa beni müdürün yanına götürürümüsün ?" "Bu sorumu hadi gel" ve beni müdürün yanına götürdü. Kapıya hafif vurup içeri girdim. Müdür 'le baya sohpet ettik ama gözlerimin içine iyice baktı ve beni sınıfımı söyleyip dışarı çıkmamı istedi. Sınıfıma girmiştim hoca benden kendimi sınafa tanıtmamı istedi "merhaba ben sam annemin işi dolayası taşındık buraya" diyerek sözümü kesip yerime oturdum. Ders bitmişti hemen eve gelip kendimi odaya kilitledim ayağıma bişey takılmış'tı ve yere düştüm "aaaaaa bu da ne " takıldığım şey eski ama kalın bir kitaptı onu okumaya başladım.
Kitabın bir sayfası yırtıktı yeni 5. Elementi okuyamadım bir anda kapı çaldı annem açmayıcan kapıyı kırdılar annemi alıp kaçtılar "bırakın annemi hey kime diyorum" çok korkmuşdum ve beni annemin telfonundan aramışmlardı. Açıp annemi alacağım adresi söylediler hemen vıctorıa 'yı aradım ve onu bu adrese gelmesini istedim. Gelmişti o geldiği an içeri girdim ve vıctorıa 'ya şu sözleri dedim "vıctorıa sen gelme bana kötü bir şey olursa polisi ararsın . "Tamam sam sen git ben burdayım" hemen içeri girdim. Annemi kanlar içinde görünce iplerden onu tam çözücekken başımda bir şey hissettim.
Arkama dönüp baktım bana silah tutuyolardı içeri vıctorıa girdi ve tam ateş ederlerken üstüme atladı ama şuna bakın ......