POHLED CHLOE :
Ráno mi zvonil budík o půl sedmé. Parádní čas na přípravu do školy.
Vstala jsem a zamířila jsem do koupelny. Udělala jsem si drdol, opláchla jsem si obličej, vyčistila zuby a sešla dolů do kuchyně.
,,Dobré ráno." pozdravila jsem tátu.
,,Dobré." pozdrav mi oplatil a upil si ze svého kafe.,,Máma je už v práci?" zeptala jsem se.
Jenom kývl.
,,Chceš odvést do školy? Do práce jdu až v devět."
,,To je v pohodě, pojedu na skatu." usmála jsem se.,,Jak ti vůbec dopadlo to rande?"
,,To nebylo rande. Šla jsem prostě s kamarádem ven.. nic víc, nic míň."
,,Dobře, víš, že mi můžeš cokoliv říct." usmál se.
,,Tati, já vím. Co je tu k snídani?" šla jsem k lednici.,,No, z lednice si toho moc nevybereš." zasmál se.
,,Máme cereálie?"
,,Jo, najdi si je. Měli by být tam kde vždycky."
,,Stejně z té ledničky potřebuji mléko."
,,To máš pravdu."Vytáhla jsem z lednice mléko, vzala ze skříňky cereálie a misku, zalila to mlékem a vyndala si lžičku. Posadila jsem se vedle táty.
,,Co nového v práci?"
,,Nic moc, však to znáš."
,,Jo, jasně. Ve škole je taky všechno jako vždycky."
,,Jak to můžeš vědět? Jsi tam třetím dnem."
,,No, kdyby ses třeba ptal.",,A jak se jmenuje vůbec ten kluk s kterým si byla venku?"
,,Jack."
,,Jaký je?" nadzvedl obočí.
,,Vypadá mile." vzala jsem si sousto své snídaně do pusy.
,,To je dobře. Je fajn, že sis našla kamaráda."
,,Taky si myslím.."Dojedla jsem svou snídani a vrátila se do pokoje si vybrat oblečení.
Dneska jsem to nějak moc neřešila a vzala si bílé tílko, kostkovanou košili, světlé kraťasy a vlasy si nechala rozpuštěné.
Vzala jsem si batoh, skate, nazula si své Conversky, pozdravila tátu a vyjela z domu.
Ve škole
,,Ahoj." pozdravila jsem Jacka a usmála se.
,,Ahoj. Zase ses vrátila do klučičího stylu?" zasmál se.,,Ne, to ne.. jen mi tohle přišlo jako dobrý outfit. Spíš ty mi řekni, co tu děláš tak brzo."
,,Trošku jsem vstal dřív.. přece nestíhám.."
,,Jo tak to jo. Je učitelka ve škole?",,Tak to nevím, ale nemusela by tu být. Nemám na ni náladu."
,,Já taky ne, ty její kecy o matematice nemám vůbec v lásce."________________
Přijde mi až vtipné, že poslední část byla přidána 19.11.15 :D Samozřejmě se vám čtenářům omlouváme, protože jsme na tento příběh úplně zapomněli :D
Jinak přidání částí zůstává stejné. Pohled Chloe, pak pohled Jacka, pak Chloe.. chápeme se ;)
Nicoll^^
YOU ARE READING
Skejťák
Подростковая литератураZnáte ten pocit,když se dva lidi nesnášejí? To asi každej. Ale i s nenávisti se dá vyvinout láska. Tohle je příběh Chloe a Jacka s názvem Skejťák ;) doufáme že se Vám bude líbit ;) S láskou Vaše autorky : Nicole a Bella :3