D A N B I
Mă trezesc razele soarelui care nu puteau să-și mai amâne venirea cât să mai dorm eu. Mă trezesc tot pe aceeași parte.
Întind mâna ca să-mi verific telefonul,dar nu ajung la el. Vreau să mă ridic,dar nu pot.
Neștiind ce mă tine în loc, mă intorc și îl văd pe Namjoon care se uita la mine și zambea arătându-și gropițele .— Bună dimineața, frumoasao. spune și mă trage mai aproape de el,iar eu mă înroșesc ușor .
— Bună dimineața și ce crezi că faci? întreb încercând să mă îndepărtez măcar un milimetru,dar nu pot.
—Eram prietenos. spune cu o voce de copil.
— Ești prea prietenos. afirm eu și mă trage și mai aproape, iar nasurile noastre aproape se atingeau. Namjoon. spun încercând să-l opresc să facă ceva.
— Rap Monster. spune zambind.
— Namjoon! spun enervată.
— Hai s-o lăsam ca tine.
Spune oftând, dar îi apare un zâmbet jucăuș și într-o secunda e peste mine.
Doamne de ce trebuie să am eu parte de asta?!— Rap Monster, ce îți închipui că faci?! strig la el,dar acesta zambeste in continuare.
— Mă uit la tine. spune inocent.
— Da-te jos. spun plictisită .
— Și dacă nu vreau? întreabă rânjind .
— Daca nu vrei de bat până o să ajungi un monstru fără dinți .
Îl ameninț ,dar nici măcar nu clipește ,ci din contră zâmbește mai mult.
— Cineva e arțăgos dimineața . spune zâmbind .
Se apropie din ce in ce mai mult de mine,pardon, de buzele mele încât cred că inima mea nu mai rezistă mult. Nu știu cum,dar norocul de moment s-a trezit și el pentru că pe ușă intră V,Jimin și J-Hope. Până la urma nu m-ai uitat Doamne.
— La mas.... spune V, dar se oprește. Voi ce faceți așa? întreabă mirat.
J-Hope și Jimin zâmbeau atât de tare încât credeam ca o sa li se rupă fața.
La vederea zâmbetele lor nu cred că fața mea a rămas la culoarea ei normală.— Dar chiar, ce faceti voi? întreabă Jimin rânjind .
— Noi voiam să vă chemăm la masa, dar vă lăsam că aveți treabă .
Spune și J-Hope,apoi îi trage pe V și Jimin din cameră și închide ușa ca-n zgomotos.
Rap Monster își dă ochii peste cap plictisit de Jimin și J-Hope care făcuseră glumele acelea și de întrebarea lui V.— Dă-te jos. spun întrerupăndu-l din șirul gândirii .
— Nici nu mă gândesc .
Spune și se apropie din nou. Doamne de ce nu mă iei acum? Aș prefera asta de o mie de ori decât să mai facă așa!
Se pare că azi chiar sunt norocoasă pentru că pe ușa de buzna V, din nou , dar de data asta alarmat și vine spre noi apoi îi dă una lui Rap Monster acesta făcând o față confuză .— Pentru ce... încearcă Rap Monster sa spuna,dar V îl întrerupe .
— Nu îi face nimic!Vrei să ne omoare Min? Tu ești sinucigas?
Întreabă V atât de repede ca se oprește puțin pentru a mai lua aer. Deci sa fiu soră cu Min nu e chiar atât de rău.
— De ce ar face asta? întreabă Rap Monster dându-se de pe mine, în sfarsit.
CITEȘTI
Hey Baby! Nebunie Curată
FanfictionVolumul 1: Hey Baby! Nebunie Curată Volumul 2:Hey Baby! 2 Monstrul si Pisica "- Am distrus singurul lucru ireparabil. îi raspund fără glas. - Nu mai dramatiza așa, doar nu e un capăt de lume că tu ți-ai rupt tricoul preferat. îmi spune amicul me...