Z ničeho nic mě obejmul. Byla jsem překvapená. Začali jsem se procházet a povídat. Šli jsme se projít do lesa na jeho oblíbené místo. V půlce cesty se mě zeptat.
Tom: Sarah máš teď zrovna někoho?
Já: Zrovna teď momentálně ne. Proč?
Tom: Jen tak.
V té chvíli jsem si začala myslet že ke mě něco cítí. Pomalu jsme docházeli na jeho oblíbené místo, ale těsně před nim mi zazvonil mobil. Volala mi máma že mám jít domů hlídat psa. Byla jsem skleslá že se budu muset rozloučit s Tomem. Tom viděl že jsem nějaká smutná. Zeptal se mě "Sarah copak se stalo??". Řekla jsem mu to a on se zeptal jestli nemůže jít se mnou ho hlídat. "Proč ne, ale dopředu tě upozorňuju ráda skáče". Přišli jsme k domu. Máma už nebyla doma a Mia štěkala. Jen co jsem odemkla Mia vyběhla a začala skákala radostí. Tom jí chytl a šli jsme dovnitř. "Dáš si něco k pití?" jako slušný hostitel jsem se slušně zeptala. "Ano dám si vodu" řekl Tom. Mia se chovala jak pes utržený ze řetězu. V obýváku jsem si s Tomem sedli naproti sobě. Co chvíli jsme se na sebe podívali a usmáli. Tom najednou vstal a sedl jsi vedle mě. Na televizi jsem pustila film. Během filmu mě Tom začal objímat a já si připadala jak v sedmém nebi. Po chvíli jsme usnuli. Za 2 hodiny se máma vrátila a viděla nás jak na gauči spíme v objetí u filmu. Vyfotila nás a nechala dál spát. Tom se probral a viděla mě jak spím. Nemohl se přestat dívat. Po chvíli jsem se také probrala a všimla si že máma je už doma. Řekla jsem Tomovi že mi není nějak dobře, ale lhala jsem mu bylo mi úplně fajn. Tom to pochopil že chci být už sama.
Odprovodila jsem ho ke dveřím a obejmula ho na rozloučenou. "Budeš večer na facebooku??" zeptal se mě smutně Tom. "Snad ano" odpověděla jsem mu a zavřela jsem dveře.
Snad se vám to bude líbit už dlouho jsem nepsala :/ papa Miki