İki ara bir derede

175 44 8
                                    

Fırat ve Yekta tartışıyordu Fırat'ın burada olduğunu bilmiyordum önce şok oldum tabii.Ne oluyor burada bu ne gürültü ne yapıyorsun Yekta bunun burda ne işi var.Allah'ım bu benim çektiğim nedir ya diye içimden konuşuyordum.Bilmiyorum Betül nasıl girdi bilmiyorum!.Yekta'yı ilk dega bu kadar sinirli görmüştüm bu neydi şimdi.Betül senin için geldim bu gününde seni yalnız bırakamazdım dedi Fırat.Ne diyorsun lan sen aklını başına al yoksa ben alırım duydun mu beni şimdi siktirgit dedi Yekta.Yekta bırak Berk onu dışarı çıkarsın biz uyumaya gidelim dedim.Tamam dedi ve ilerledik beni kapıda bekle gelicem resim Fırat'a.Tamam anlamında kafasını salladı.Hadi gel hayatım sen uyu bende su içip geliyorum dedim oda tamam dedi.Aşağı indim üstüme şalımı aldım ve kapıyı açıp benle bağçeye gel dedim .Bağceye geldik ve oturduk.Bak Fırat senin benle alıp veremediğin ne bilmiyorum ama benim peşimi bırak.Betül gerçekten de anlamıyor musun.Ne anlamam gerrkiyor.Seni seviyorum.Ya yürü git benim ağzımı bozma ya ben senin peşinde koşarken aklın neredeydi.Aklım havadaydı ama şimdi sende.Fırat gidermisin lütfen gerçekten şimdi ağzımı bozucam yürü git dedim ve ittirdim onu sonra gitti hemen Yekta'nın yanına çıktım.Hemen yatağa yattım ve uyudum.Sabah olunca hemen kahvaltıya indim ve kimse yoktu bende yukarı çıkıp okul kıyafetlerimi giydim ve Yekta'nın başına bir not bıraktım.Notta=ben biraz yürücem okulda buluşuruz yazıyordu.Aşağı indim yeni aldığım adidaslarımı giydim üstümede kot ceketimi aldım ve çıktım.Kulaklığı takıp son ses Koray avcı sen şarkısını dinliyordum.Sonra arkadan biri beni tuttu hemen arkamı döndüm Yekta sanmıştım ama Fırat'tı ne yapmaya çalışıyor bu çocuk eskiden onu sevdiğimi biliyor ve bilerek yapıyor sakin ol Betül sakin diye içimden söyleniyordum.Eliyle bir kulaklığımı kulağımdan çıkardı ve sana eşlik edebilir miyim dedi.Hiç duymamış gibi döndüm ve kulaklığı takıp yürümeye devam ettim.Eliyle kolumu tutup hızlı bir şekilde çekti.Ne yapıyorsun sen be dedim.Betül sana birşey sordum cevaplar mısın dedi.Tam hayır derken.Yol boyunca hiç konuşmam lütfen dedi onu kıramadığımı biliyordu.Tamam anlamında kafamı salladım ve ilerledik okula varmıştık.Artık yanımdan ayrılırsan sevinirim şimdi Yekta gelir dedim. Tamam seni mi kırıcam ve bu arada beni kırmayıp okula beraber geldiğimiz için teşekkür ederim.Bişey değil sende yol boyu sustuğun için teşekkür ederim dedim ve gülerek gitti ben ne yapıyordum yekta vardı ona bunu yapamazdım iki ara bir derede kalmıştım ne yapacaktım bir yanda 2 sene peşinde koştuğum çocuk bir yanda kalbimi ona verdiğim adam kafam çok karışıktı ne yapacaktım ben diye içimden konuşurken bir anda.....

Sizce ben kimi seçicem herkes lütfen yorum yapsın bu arada bana ulaşmak içinde
İnstagram,betülrüstemi 🎀

4 En Yakın Arkadaş (ŞU ANDA DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin