A doua zi a scoala m-am intalnit cu Boyd si Erica. In seara asta Derek ne-a chemat la el si eram toti curiosi cam ce ar putea vrea de la noi.
"Ce faci, Isaac? Arati groaznic azi omule!"
"Da, mersi Boyd. Nu am dormit prea bine aseara. Sau deloc."
"O, cineva s-a trezit cu coltii la cearceaf." Erica ma tachineaza mereu. Am ales sa o ignor.
"Haideti. Avem ore." Am incercat sa inchei discutia si a functionat.
...
"Ok. Isaac. Ora urmatoare o ai libera. Noi nu. Poti sa nu o dai in bara de data asta?" Scott ma intreaba precaut.
"Scott. Stii ca poti conta pe mine. Sunt constient ca ieri am dat-o in bara, dar azi ma voi descurca. E o treaba simpla, ce naiba?"
"Ai dreptate. Avem incredere in tine. Pe ei varcolacule!" In sfarsit Stiles spune ceva dragut. E o premiera.
"Mersi, Stiles!"
...
"Nu cred ca voi putea veni cu tine in seara asta, scuze frate." Ethan, sau cel puţin asa cred ca il cheama, ii spune lui Aiden. Sunt pe etajul urmator, dar aud foarte bine totul.
"Ethan, eu si Kali nu ne putem descurca fara tine." Deci Ethan il cheama. Aveam dreptate. "Oh, frate. Kali poate. Eu nu pot. Fara tine nu ma pot transforma ce naiba."
"Esti un alfa, Aiden. Deschide ochii. Nu ai nevoie de mine."
"De ce ma lasi balta, Ethan? Niciodata n-ai facut asta." A spus cineva probleme intre gemenii ciudati?
"E vorba de un coleg de la chimie. Trebuie sa il ajut diseara sa nu pice."
"Ethan, credeam ca am trecut peste faza asta! Deucalion nu o sa fie prea fericit cand o sa te vada ca te lingi cu un tip." Ethan? Gay? Nu ma asteptam.
"O, da? Ti-ai tras-o cu Lydia omule!" Yaack. Ma asteptam la mai mult de la Lydia. Adică totusi. Si Jackson era mai bun. "Nu poti sa imi schimbi orientarea sexuala. La dracu cu tine, Aiden! Sunt gay!" Ok, de data asta a cam tipat. "Sunt gay!"
" Ok, ok. Te rog numai tipa. Imi pare rau. E in regula. O sa ma descurc." Il aud pe Ethan cum pufneste si se indreapta spre etaj. Stai un pic, etaj?
"Si tu la ce te uiti?" Ethan ma intreaba cand trece pe langa mine. Incerc sa ma comport natural.
"Oh, la nimic." Ethan se repede la mine si ma sugruma. Ok, ai intrecut masura, homosexualule.
Ii dau un pumn in stomac, iar el se apleaca de durere. Urmeaza un upercut, iar el isi elibereaza mainile involuntar. Isi recapata suflarea si imi da un croşeu. Suntem intrerupti de cineva care isi drege glasul.
"Va rog, incetati. Sunt camere aici. Puteti fi in mare belea." O, nu. Nu April. Arata asa frumos. Delicata. Finuta . La dracu!
"Pleaca de aici!" Ii ordon lui Ethan, mai mult tipand. Acesta ii arunca o privire taioasa lui April, apoi una mie, dar pleaca. "April..." Incerc sa spun dar ea nu ma asculta. Deja s-a intors sa plece.
...
"O, Isaac! Ce ti-ai facut la fata? Arata mai bine!" Stiles, jur ca daca nu te opresti fata ta va arata mai rau ca a mea.
"Stai sa vezi fata lui Ethan. Arata mai rau." Spun eu cu un ras victorios si ingamfat, iar Stiles pare multumit.
"Ce s-a intamplat? Nu vroiam sa va bateti. Trebuia doar sa-l supraveghezi." Scott exagereaza. Nu a fost mare chestie.
"Scott, exagerezi, nu a fost mare chestie. Au fost doar trei pumni. Dintre care eu i-am dat doi."
"Cum s-a ajuns la asta?" Dap, Scott. Tot ingrijorat esti.
"S-a certat cu frati-su." Izbucnesc in ras. "Ethan.." Criza de ras. "E.." Criza de ras. "Gay." Criza de ras la care se alatura si Stiles. "In fine, s-a certat cu Aiden. Intr-un final el i-a acceptat orientarea sexuala si Ethan a plecat. Fix unde eram eu. Nu am vrut sa ma bat cu el dar el a venit si m-a sugrumat."
Stiles's P.o.v.
Isaac devenea din ce in ce mai nervos si vorbea mai tare. Ne-a explicat lupta amanunt cu amanunt, de parca ar fi trait-o. Trebuie sa recunosc, impresionant.
"Wow, frate. Calmeaza-te putin. Lumea incepe sa se holbeze." Incerc eu sa il potolesc pe Isaac.
"Oh da? Poate ar trebui sa.." Isaac se intoarce sa vada exact cine se holba. Era o fata cam cat Allison de inalta, dar mai slabuta si cu pielea mai palida, daca asa ceva este posibil. Arata frumos totusi. Parea dezamagita. "Oh.." Este tot ce a putut Isaac sa spuna. Parea, dezamgit de sine ca a dezamăgit-o pe fata aia. Oare din cauza ei Isaac a ratat ieri?
Momentul nu a durat prea mult ca expresia fetei s-a schimbat intr-una neutra si ea a plecat.
"Nu va convine. Data viitoare chiuliti de la ora de stiinte sa ii urmariti. Eu am terminat-o!"
"Stai, nu am spus ca n-ai facut treaba buna.." Scott nu a apucat sa isi termine fraza ca Isaac a si plecat. "Oare ce a patit?" Ma intreaba Scott.
"Pariu ca era din cauza fetei care se holba la noi?"
"S-a facut. Pariu pe ce?"
"Daca o sa castig, trebuie sa te uiti cu mine la Star Wars."
"Fair enough. Stai, crezi ca e aceeasi fata care l-a facut pe Isaac sa le piarda urma celor doi ieri?"
"Posibil." Spun eu cu un ranjet. "Fata asta apare de doua zile si deja face pagube, huh?"Isaac's P.o.v.
Am iesit din liceu. Nu dau doua rahaturi ca am ore. Afurisitul. Afurisitii. Eu ma stradui sa ii ajut, imi iau chiar si bataie la naiba! Tot nu le ajunge? April probabil ma vede vede o bruta. Era timida la început, cum o sa fie dupa ce m-a vazut batand un tip de doua ori cat ea? Oh, frate. Si privirea pe care o avea cand vorbeam cu Scott si Stiles. Privirea aia era.. Era dezamagita.
Trebuia sa imi limpezesc gandurile. Dupa ce s-a întâmplat "accidentul" tatalui meu, am mereu un pachet de tigari la mine. Le-am scos si am inceput sa trag in piept, mai nervos ca niciodata.
"Daca nu faci pauza intre fumuri o sa lesini din lipsa de oxigen, amice."
"Nu am chef si nici dispozitie acum, Derek. Imi pare rau... Parca trebuia sa ne vedem in vreo cinci ore cu Erika si Boyd. Parea important. Hai sa nu stricam atmosfera cu problemele mele de doi bani."
"Un lucru stiu sigur. Daca erau de doi bani nu reactionai asa." La dracu cu logica lui! La dracu cu tot!
"Lasa-ma naibii in pace! Acum ca esti Alfa trebuie sa iti bagi nasul in treburile tuturor?" Imi analizeaza expresia fetei pentru un moment, apoi da din cap cat mai subtil si se indeparteaza. De ce reactionez asa? Vroia doar sa ma ajute, corect?
Imi termin tigarea si o stig pe jos cu talpa conversilor negri pe care ii port. Astazi avea sa fie o zi asa distractiva..
Saluuut cititoriii mei fideli!! Sper ca v-a placut. Mie mi-a facut placere sa scriu, mai ales scena bataii. S-ar putea sa combin evenimente din sezoanele 2 si 3, si s-ar putea sa aduc in peisaj un personaj din sezoanele 4 si 5. Dar nu va spun cine. Asa cum scrie in descrierea cartii, nu o sa urmez script-ul serialului in amanunt.
Sper ca va place. Ma stradui sa fac un fanfiction reusit. ❤
CITEȘTI
Further In Love ▶Lahey
FanfictionApril se muta in Beacon Hills cu mama ei dupa ce tatal ei a murit intr-un accident de masina. Cand a venit in oras, April nu cunostea pe nimeni. Dar spera ca isi va face niste prieteni normali ca toata lumea. Si o sa isi faca. Dar 'normali' nu cred...