„Mami? Prosím sbal si věci na čtyři měsíce a já ti koupím letenku do Paříže, teď hned," špitl Calum do telefonu.
„Nemáš být v Americe broučku?" zeptala se jeho matka.
„Hodně věcí se změnilo mami, chtěl bych ti konečně představit tu dívku," odpověděl.
„Vážně to tak chceš?" naznala.
„Ano mami, musíš přijet a musíš mi ji hlídat," špitl.
„Ona nemá snad svoje rodiče?" vyjekla.
„Má, jasně že jo, ale ty mi jí budeš rozmazlovat lépe," odpověděl.
„Calume, o co jde?" zeptala se.
„O nic, jen potřebuju, aby jsi tu byla," řekl.
„Ona je těhotná?" špitla.
„Jo, jo mami, takže já ti koupím letenku a ty přiletíš, domluveno?" pousmál se.
„Jasně, že jo, už se těším až ji poznám Cale," odpověděla.
„Ještě bych ti potom potřeboval říct něco ohledně kapely a tak, ale to až tady, nespěchá to," řekl.
„Dobře, tak pa zlatíčko," naznala.
„Ahoj mami," špitl Calum s úsměvem na rtech.
„Takže je to domluveno, máma doletí pozítří," otočil se Cal ke své přítelkyni a chytil ji za ruku.
„Hele mohl by jsi zůstat v kapele Calume, kvůli mně neodcházej," řekla Emily.
„O tomhle se spolu už nebudeme bavit Em, jsi moje přítelkyně a čekáme spolu dítě a já nechci být pryč, chci to malý vychovávat, chci ho něco naučit, chtěl bych být dobrý táta, ale to bych s kapelou nemohl," špitl.
ČTEŠ
Distance 2 // calum hood
Fanfiction@Calum5SOS: Překonali jsme vzdálenost. × pokračování příběhu Distance ×