crazy summer!!!

730 12 4
                                    

Stau in pat sa ma gandesc la..TOT.La faptul ca am o viata nasoala,pana acum nu mi s-au intamplat decat lucruri rele,poate un lucru bun .

Nu am nici prieteni si pe langa asta am si o familie groaznica.

Cu exceptia unei fiinte ...o persoana care mi-a fost si sora si mama si prietena.Tia se numeste aceea fiinta.

O cunosc de cand eram la gradinita.La inceput nu eram asa apropiate deoarece aveam o sora mai mare,Diana dar dupa ce a plecat am avut nevoie de un umar pe care sa plang si de cineva cu care sa ma distrez.

Of...as povestii mai mult dar trebuie sa ma ridic din pat ca sa ma pregatesc pt ultima zi de scoala.

M-a gandesc sa imi iau o rochie inflorata cu niste sandale comode.Gata!

Imi impletesc parul intr-o coada si imi iau o geanta mica.

Azi nu e devoie de machiaj.E vara!Aproape..dar totusi vara.

cobor jos unde parintii mei stateau la masa .Tata citea ziarul iar mama butona de zor telefonul.

-Buna dimineata!

-Buna dimineata!imi raspund in cor

-Azi e ultima zi stiti nu?ma gandeam ca vreti sa veniti!

-Of!scumpa stii cata treaba avem!dar vom incerca.promit.spune mama

-Bineinteles!voi mereu aveti treaba!eu plec,nu vreau sa intarziu.pa!

-PA scumpo!te iubim!imi rapuns iarasi in cor.

Am luat autobuzul pana la scoala.Acolo ma astepta Tia!

-Hey Mia!ce faci?ce imi place rochita!

-Hey Tia!si mie imi place rochita ta!

-SI...esti gata sa terminam scoala asta odata?

-clar!!

SI incepem sa radem in timpce plecam spre curtea scolii .

Acolo era amenajat pt decernarea prmiilor.

Am urcat pe scena si am asteptat sa inceapa.Numele meu intreg este Mia Silaghi,deci pana ajunge la mine am ce astepta.

Sunt dupa tia la catalog.

SI uite cum a trecut jumatate de ora ,acum era randul meu ,inainte sa pasesc in fata m-am uitat in public sa vad daca sunt aici parintii mei dar nu erau .

Era altcineva....cea mai importanta persoana pt mine ...Era sora mea Dia pe care nu am vazut-o de 4 ani.Aplecat cand am intrat eu la liceu.

Am pasit in fata mandra cu lacrimi in ochii.

S-a terminat.Oficial e vara.

Am coborat de pe scena cu Tia si am sarit in bratele surori mele.

-Ce faci aici?

-Cum?nu te bucuri sa ma vezi?

-Glumesti?bineinteles ca ma bucur.

-Mama si tata mi-au trimis mesaj sa vin caci ei nu vor putea venii si nu vroiau sa fi singura.

-Ei niciodata nu au timp.Dar asta nu conteaza acum..conteaza ca esti aici si noi 3 ne vom distra.

-cum trei?spune tia

-Ce crezi tia ca scapi?sau te las?nu te speria ca nu te las

Toate trei am icpeut sa radem si am plecat spre casa cu masina lui Dia.

Am ajuns acasa ,era intuneric deci se pare ca eram singure acasa .Tia va dormi la noi,va fi distractiv.

Intru in casa si ditr-o data se aprind luminile si toata lumea striga surpriza.

Era toata familia chiar si mama cu tata.Si toti colegii de la scoala chiar daca nu erau prieteni toti erau amici ,deci nu ma deranja.

-Ce se intapla aici?

-Petrecere surpriza!!striga dia in timp ce radea

-Deci din cauza asta nu au venit mama cu tata ?

-Dap!

-Felicitari scumpo!ma imbratiseaza mama.

-Multumesc mama!

Felicitari amice!

-Multumesc tata!wow tata nu mi-a spus amice de ceva vreme.Ce bine ma simt acum.

Ne-am distrat bine la petrecere.dupa asta Tia s-a hotarat sa doarma la mine deoarace mama avea o surpiza pt noi.

-Deci mama,care e surpriza?

-Pai ca sa va distrati vara asta eu cu tata ne-am gandit sa va ajutam si sa va lasam sa mergeti cu soara ta in Londra.

Am vorbit cu mama lui Tia si i-am promis ca diana va avea grija de voii asa ca o lasa.

Asa o sa aveti timp sa va laegeti acolo o facultate.

Deci?ce ziceti??

-Wow mama!tu chiar ma lasi ?normal va vrem!am inceput sa sarim totate trei .

In sfarsit ,decand a plecat dia am vrut sa plec cu ea.Macara asa nu voi mai suferii cand parintii nu au timp de mine.Imi va fi mai bine acolo.

Am plecat spre camera cu tie si dia .Am inceput sa ma fac bagajele iar dupa ne-am culcat devreme caci maine trebuie sa trecem si pe la tia sa isis faca bagajele.

Imi va fi mai bine acolo ...nu?

Deci am refacut poveste ,sper sa va placaa.e prima mea poveste.La inceput nu e asa interesanta ,stiu dar promit ca va fi pe parcurs.

Multumesc!

crazy summer!!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum