Prima zi de scoala

47 2 1
                                    

"O lume noua , wow ! Tocmai ce m-am mutat la aceasta scoala ! Am auzit ca programul este simplu : lupta ! Va fi grozav ! Trebuie sa ajung pe terenul de "joaca" . Hmmmm... Oare unde este ? Hey . Poate pot sa il intreb pe acel gardian !"

- Buna ziua ! Ma puteti conduce va rog pe terenul de joaca ?
- Heheheh.. Nu este un teren de joaca . Este locul de recreatie . Hei , cum te cheama pustiule?
- Rengar !
- Rengar ? Ce nume frumos ! Hai sa te duc pe teren . O sa gasesti multi copii cu care te poti imprieteni !

Cei doi au fost nevoiti sa inconjoare toata scoala pana sa ajunga la destinatie .

"Bun , am ajuns . Sa vedem cine mai este aici ."

Rengar se uita in jur . I se facu rusine pentru ca el era singurul care avea blana , peste tot .
Se duse intr-un colt al terenului , pe o banca . Cineva s-a asezat langa el .

"Hey , cine e ăsta ? De ce se aseaza langa mine ? Oare sa vorbesc cu el ? Eu zic ca da."

- Buna ! Cum te cheama ?
- Buna ! Ma cheama Yasuo ! Pe tine ?
- Pe mine Rengar. De ce te-ai asezat langa mine ? Nu ti se pare ca sunt un ciudat ? Adica.... Sunt un leu pana la urma . Voi sunteti oameni ..
- Ce ? Pffff.. Esti normal pentru mine :) Am vazut si niste creaturi .. Nici nu ma bagau in seama ... Aici nu vi cu prieteni , sti ? Tocmai ce s-a deschid aceasta scoala .. Si poti intra doar daca esti in a 7a . Tu esti singurul care m-a bagat in seama pana acum .. Tu ce clasa esti ? Eu sunt a 7a A.
- Nush.. Unde vad ? Imi arati tu ?
- Sigur ! Urmeaza-ma !

"Ce tip de treaba !" Se gandi Rengar .

League SchoolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum