İşler biraz daha azalmıştı. Hülya ablanın özel eşyaları ve hazırladığımız kutular kalmıştı. Babamın yanına giderek alışveriş için izin istedim zaten ayaklarına bağ oluyordum bir şey demeden izin verdi. Hazırlanıp evden çıktım. Alışveriş Merkezi yakın olduğundan hava alarak yürümeyi tercih ettim. Alışveriş Merkezi'ne vardığımda okul için gerekli eşyaları aldım ve çıkışa doğru ilerledim. Havanın karardığını anlayamamıştım. Zaman hızlıca geçmişti,evin bulunduğu sokaktan geçmeye korktuğumdan babamı aradım,ama her zamanki gibi kızını umursamadı. Hiç umursamamıştı ki.Onun için bir hiçtim başıma bir şey gelse haberi bile olmazdı. Babamdan cevap gelmeyince mecburen eve doğru yürümeye başladım. Sokağıma geldiğimde ilk defa karanlıktan korktuğu mu hissettim. Adımlarımı hızlandırdım başıma bir şey gelmeden eve varmak istiyordum ama hiçbir zaman şansım olmadığı gibi şimdi de yoktu arkamda duyduğum sesle düşündüklerimin başıma gelmemesi için dua ettim.
-"Pişt güzelim dursana biraz konuşalım" neden bunlar hep benim başıma geliyordu ki daha da hızlanmaya başladım bir yandan da yaklaşmış mı diye arkama bakıyordum ki bir kol tarafından çekildim. İşte bunun olmasını istemiyordum. Refleks olarak Gözlerimi kapadım. Korkuyor muydum fazlasıyla.
-"Bir daha bu kızın yanına yaklaşırsan yüzünü dağıltırım senin" ses yakınımdan geliyordu bu kimdi ve beni kurtarmıştı her kim olursa olsun teşekkür etmeliydim.
-"Tamam arkadaş senin olsun yemedik kızını" bu seste beni takip eden kişiden geliyordu midemi bulandırmaya yetiyordu sesi.
-"lan beni oraya getirme cek git şuradan" konuşurken nefesi tenime degiyordu. Diğer çocuğun gitmesi ile aramızda neredeyse olmayan mesafeyi açtı. Kafami kaldırıp yüzüne baktığımda inanamadım onu bir daha karşımda görmeyi beklemiyordum. Biraz göz göze kaldıktan sonra;
-" şey ben çok teşekkür ederim sen olmasan belkide.." sözümü bitiremeden kesti ve konuşmaya başladı.
-" devamını getirme, hem senin bu saatte bu halde burda ne işin var ? " o kadar hızlı konuşmuştu ki ne dediğini başta anlayamamıştım.
-"bana cevap ver " diye bağırınca irkildim bir insan hemen nasıl değişebilirin örneği idi kendisi.
-" okul için alışveriş yapmıştım zamanin geçtiğini anlamamışım " diyip kestirip attım çünkü bana bağıran kişilerle artık konuşmak istemiyordum.
-"tamam yürü o zaman" yine sesi bagıriyor gibiydi.
-" anlamadım" dedim aslında anlamıştim ama bana bağırmasının bir cezası da olmalıydı.
-"kızım yürüsene işim gücüm var senle mi ugraşıcam" iyice sinir olmuştu ama yürümemekte ısrarcıydım. Olduğum yere oturup şarkı mırıldanmaya başladım.
-"gece yolda yürürken beni kurtarıyorsun dırım dırım neden hep öküz gibi bana bağırıyorsun dırım dırım zaten bakıyom da sen harbi biraz öküzsün bana bir daha bağırma işin çok zor görürsün dırım dırım dırım. Sinir küpüne döndüğü kesindi patlamaya hazır bomba gibi üzerime geliyordu elimden cekip kaldırdi o kadar ani olmuştuki canımı acıtmıştı.
-"sen kime öküz dedin ve neden yürümüyorsun" dedi ilk defa bağırmıyordu fakat birazdan kopacağı belliydi. Bu sefer konuşmuyordum ama sebebi inadım değil korkmamdı.
-"inat ediyosun ha sen görürsün şimdi" dedi ve bir anda havalandığımı hissettim.
-"ya napiyorsun indirsene beni ya indir öküz"
-"bak hala öküz diyorsun sussana sen" inanmıyorum ya omzuna aldı beni bu kadar ileri gitmemeliydi of of.
-"susmuyorum hemen indir beni lalaalalallalala la la " bacağımdaki elini biraz daha sıktı daha çok sinirlendigini anlıyordum ama indirsin beni ya.
-"gevezesin susmuyorsun dırım dırım bana kafa tutuyorsun dırım dırım az ye biraz ölüyorum cok şişmansın gülüyorum ha ha ha" bu çocuğu burdan inince dövecektim benim yaptıklarımı bana yapıyordu tam bir taklitciydi ama susmayı tercih ettim ayrıca şişman değilim.
***
Beni indirdiğinde içim geçmişti. Tabiki orda uyumadım ama uyunabilirdi de. Uykum olduğundan Selim'in yüzüne sinirli bir bakıp eve girdim hiç kimseyi göremiyordum direk odama çıkıp yatağıma girdim uyumadan önce tuhaf ama aklıma Selim ile geçenler gelmişti.Yb de ne olacak ?
+ sibel yb itibaren rahatlayacak
+ sibel selime bir adım gibi yakin olacak
+okul ve asıl olaylar başlıyorMerhaba.. nabersiniz canlar bölüm nasıldı?Hepinizi seviyom. .. beğenmediğiniz yerleri söyleyiniz Yb yakında öptüms