Ella's POV
Oké dat doe ik dus nooit meer. Ren nooit om elf uur s'avonds in de winter in je bikini een rondje. 'Femke je hoeft dit niet te doen hoor' mompel ik zachtjes terwijl ik nog wat verder onder de dekens kruip die Nina steeds van me afpakt. 'Nina get your own!' Ze mompelt wat en trekt het deken weer van me af. Ik sta boos op wankel even en laat me weer neerploffen. 'Ik pak wel een deken, waar liggen ze?' 'Op mijn ouders slaapkamer, maar pak hun deken maar gewoon.' Ze knikt en verdwijnt uit de kamer. 'Echt zo bedankt Femke maar je hoeft dit echt niet te doen.' Ze schudt haar hoofd en geeft me het deken waar ik onder kruip. 'Jullie zijn ziek dus doe niet gek. Ik ga kijken bij de soep.' Ik knik en zet de tv zachtjes aan. 'We can watch CSI on the couch?' zeg ik waarop Nina knikt. Jess zit nog op de bank. Als Nina met haar deken erbij op de bank zit pas ik er niet meer bij dus ik ga terug in bed liggen, waar vandaan ik het ook gewoon nog prima kan zien.
Als Femke later binnen komt met vier kommen soep zakt ze naast me neer op bed met de overige twee kommen. 'Csi, goh wat toevallig.' Ik grinnik even en neem een klein slokje. 'Gods dit is heet' mompel ik en ik richt me weer op de tv. Ik fluister soms hier en daar een zinnetje mee omdat ik deze aflevering al een keer heb gezien op tv zelf, in Nederland nog. 'Zometeen komt de eerste aflevering die ik ooit heb gezien' fluister ik naar Femke die even knikt en zich weer op de tv richt. Ik kijk ook weer naar de tv en wacht op de aftiteling die als het goed is zo zal komen.
'Ella your phone is buzzing please but the noise off it's annoying!' Ik kijk op van de tv naar Nina die met mijn telefoon in haar handen zit. Ze gooit hem naar me en ik kijk naar de mentions. 'Ugh, He again.' 'Is it Niall?' Nina kijkt weer naar mij en ik knik klein waarna ze een gigantische glimlach om der lippen krijgt. 'Go back to CSI. You won't be able to talk to him because he is talking to me!' Misschien was het gemeen maar het liet haar wel omdraaien. Ik open twitter en ga naar mijn dm's. Maar gek genoeg was het Niall niet. Het enige wat ik ook zag staan was het teken van twitter gevolgd door Twitter: New DM from...
Harry Styles
Maybe it is weird that I dm you but Niall is upset and he's all day on his phone. We thought maybe you knew something?
It's okay if you don't know but if you know please tell us. Us= The boys.
Now he won't leave his room.
Ella
I'm sorry I wish I could help but I can't. Last time he said anything to me was last night. On Snapchat. I didn't response because I was really tired.
Ik klik twitter weg en frons dan. Sinds wanneer volgt Harry me dan? Ik klik SnapChat aan en kijk naar de lijst. Ik had niet gereageerd. Ik klik twee keer op het smale balkje en maak een foto van de tv. 'Watching CSI :)x' Ik verzend het naar hem en klik mijn telefoon dan op zwart scherm. Ik richt me weer op de tv en zucht even. Als ik mijn telefoon voel trillen wil ik hem pakken maar Femke is me voor. 'Op je telefoon zitten als je ziekt ben is slecht!' Ik zucht even en laat me weer achterover zakken. 'Ik wil slapen' mompel ik en ik ga goed op bed liggen waarna ik onder de dekens kruip.
Als ik gegil hoor schiet ik overeind. 'Eindelijk o my. Je liep maar te gillen.' Ik voel op mijn voorhoofd dat vol met zweet staat en veeg het weg. 'Wha.. What happened?' vraag ik als ik weer lig. 'You was screaming very very loud.' krijg ik van Nina te horen die erbij knikt. 'Oh.' Ik denk terug aan wat ik had gedroomt. Alleen ik kan het me niet meer herinneren. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik drie nieuwe snaps heb en twee nieuwe dm's. Ik bekijk eerst de snaps.
-Foto van een kom soep.- 'I'm eating Soup. Is Csi nice?'
-Foto van een laptop.- 'Twitter with fans :).'
JE LEEST
I'm so done with you.
Fanfic'Ella please. I'm so, so sorry!' Ik rol met mijn ogen en kijk hem boos aan. 'Stop it! It's not my fault that you ruined it.' Ik draai me om en wil weglopen als ik een hand om mijn pols voel. 'Please Ella listen!' Ik draai me woest om. 'No Niall. I'm...