Güneş'in ilk ışıkları odasına vururken annesinin sesiyle uyandı "Kaan hadi kalk uçağa geç kalacaksın".Bu sese bir anlam vermeye çalıştı.Tabi ya nasıl unutmuştu okul başlıyordu ve bu günden okula yerleşmesi gerekiyordu.O yataktan kalkmak için doğrulurken annesinin sesini bir kez daha duydu" İstersen seni otobüsle gönderelim yarın sabaha anca varırsın". Haklıydı Kayseri ile İstanbul arası bayağı uzaktı. O yüzden hemen kalktı elini yüzünü yıkadı cübbesini giyip aşağı indi. O kadar heyecanlıydı ki birşey eksik olmasın diye bavulunu 1 hafta önceden hazırlamıştı. Ailesine günaydın diyerek sofraya oturdu. Muazzam bir sofraydı bir tek kuş sütü eksikti; yağlar, ballar, kızartmalar,yumurta, sucuk müthiş bir sofraydı. Bir yandanda içeride süpürge kendi kendine oturma odasını süpürüyordu. O bunları düşünürken annesi"Benim oğluşum bu gün okula başlıyor diye bunlar sırf iyi motivasyonla okula başla diye bitanem oy yerim seni"dedi "Ya anne kocaman oldum sen hala bana bebek muamelesi yapıyorsun olmaz ki böyle!" o sırada ekmeğin arasına sucuk döşemekle meşgul olan babası sohbete katıldı "Olur olur hahaha. İnşallah sende abin gibi derslerinde başarılı olursun. Bak abin BDBS(Büyücülük Düzey Belirleme Sınavı) ' de okul birincisi oldu Olağanüstü seviye yapmadığı bir dersi bile yok"dedi. "Merak etme baba ben abimden daha başarılı olacağım dedi. Abisi 6. sınıftaydı ve gerçekten çok başarılıydı her zaman onu kıskanmıştı.Kahvaltılarını ettikten sonra artık vedalaşma zamanı gelmişti.Duygusal bir vedadan sonra babasıyla birlikte çıktılar. Babası Sihirsel Dışişleri Bakanlığında çalıştığı için bir araba ayarlamıştı. Ona bindiler ve havaalanına vardılar Saate baktığında 12.15 olduğunu gördü.Uçak 15 dakika sonra kalkacaktı. Babalarıyla hızlı bir şekilde vedalaştılar. Bu hiç hoşuna gitmemişti ama yapacak bir çey yoktu. Uçağa bindi. 8 yıl muggle eğitimi aldıktan sonra en sonunda taa 15 yaşına gelince okula başlayabilmişti sonunda.Devlete göre hayatları boyunca mugglerle yaşayakları için bu gerekliymiş. Yol boyunca uyuduktan sonra havaalanına indiler.Abisine nereye gittiklerini sorunca abisi okul için malzemeler almaları gerektiğini söyledi.İstanbul gerçekten harika bir şehirdi. Sokaklarıyla, tarihi binalarıyla muazzamdı. Sonra abisine okul malzemelerini nerden alacaklarını sordu abiside Kadıköyde ki bir kırtasiyeden zaten 5 dk'lık yolumuz kaldı dedi. Ancak 10 dakika sonra bir kırtasiyenin önünde durdular."İşte geldik" dedi abisi. İçeri girdiler içersi kocaman bir düğün salonu gibi genişti. Salonun ortasında bir avize sarkıyordu ve her yerde kocaman kahverengi kitaplıklar ve onların raflarında binlerce kitap vardı.Sanki tarihi bir müzeydi. Abisiyle birlikte muggle'ların arasından geçip üst kata çıktılar. Biraz ilerleyip sanki burda ki her şeyden çok daha eski bit kitaplığın önünde durdular. Ayrıca sanki bilerek yapılmış gibi tamamen tenha bir yerdeydi. Muggle'ların hiçbiri buraya bakmıyordu. Sonra abisi asasını çıkardı ve kitaplığa doğru tutarak "Aperit!" dedi ve kitaplık açıldı "Hadi gidelim"dedi abisi ve iki yana açılmış kitaplığın arasından Büyücüler Çarşısına girdiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Türkiye Versiyon 1.0
FantasyArkadaşlar Harry Potter serisinin Türkiye versiyonuyla karşınızdayım.HP serisindeki birçok şey Türkiyeye uyarlanarak biraz HP yi anımsatan fazlasıyla özgünlük taşıyan bir hikaye. Hikaye de Türkçe isimler kullandım. Bu bazılarınıza banal gelebilir an...