Kim nás ......

367 29 13
                                    

Pohled Kim :

Od rána jsou tu všichni,které  miluji. Máma mě odstrihla  ze Života  a táta má novou rodinu. Já tu mám,ale ty nejúžasnější  lidi. A  to mi stačí. Najednou jsem  ucítila strašnou bolest  v břiše.
Sestřička za mnou prišla.
"Tak maminko je to tady ! Hlavně  dýchejte."
Dýchala  jsem tak jak nás to učili na kurzu.
Odvezli mě na porodní  sál. Ross sel za mnou dovnitř a ostatní  čekali venku.

Pohled  Rydel:

Čekali jsme snad na chodbě věčnost. Pak nás  zavolali  dovnitř. Byl to krásný kluk. Kim se usmívala. Doufala jsem ze bude všechno v pořádku. Všichni jsme si chovali Luka. Došla jsem obejmout Kim. Návštěvní hodiny skončili  a my šli domu. A všichni  rádi že to Kim přežila.

Pohled Kim:

Večer jsem ještě kojila Luka. Najednou se mi pritizilo. Nemohla jsem popadnout dech. Cítila jsem jak mi pomalu přestává  tlouct  srdce.
"Musíte bojovat."
Bylo jedine  co jsem slyšela.



Pohled Rosse : PÍSNIČKU
Probudila  mě pusa na tvář. Viděl jsem Kim v bílých  šatech.
"Miluju  Te Rossy!"
"Taky Te miluji  Kim."
Zavřel jsem oci  a pak rychle otevřel. Jak muže byt Kim tady, když je v nemocnici.
Došel  jsem všechno  vzbudit  a jeli za Kim. Doběhl  jsem do jejího  pokoje a viděl  doktory, jak se ji snaží  oživit. Začal  jsem brečet. Rocky mě odvedl  z pokoje.
"Jak si věděl  že je to s ni  zle ?"
Řekla přes pláč Rydel.
"Přišla se rozloučit. Naposled mi dát pusu."
Nevěřil jsem tomu co říkám  doufal  jsem ze je to jen sen. Pouhý  sen a nic víc.

"Je nám lito. Vaše  paní odešla."
Rekl nám doktor. Brečel jsem jak malý kluk.
" Jak mi to mohla udělat  ! Jak mě tu mohla nechat!  Slíbila  ze bude  bojovat. Ze tu pro mě vzdy  bude!"

Pohled  Kim :

Viděla jsem  jak mě oživují. Jak Ross a všichni ostatní  pláčou. Jen Já nemohla  odejít. Koukla jsme do okna. Mela  jsem bile  šaty a křídla. Já se stala andělem?
Šla jsem se podávat na Luka. On se otočil  mym  směrem. Vypadala to ze on mě cítit.
Šla jsem k Rossovy  a objala jsem ho.

"Lidi... je to divný ale mám pocit že Me  právě objala Kim."
Rekl přes pláč a všichni na něj koukali jak na vola.
"Rossy ona je pryc  a už se nevrátí."
Řekla Jana přes pláč a objala  Rikera.

"Slíbila jsem ze tu budu. A  to taky dodržím. Lásko  nic jim neříkej, že mě cítíš a nebo slyšíš.! "

Poseptala  jsem Rossovy a zmizela  jsem.

Pohled Rosse :

Nejsem blázen vím, že je to Kim. Cítil jsem dech na mém krku a pak uchu. Ten hlas to je Kim. Dělal jsem jako by nic. Nevím jestli se jesště naposed došla rozloučit a pak odešla.

"Tady máte syna. "

Podala mi Luka do ruky. Odcházel jsem a na stolku byli kartičky s adopcí.

"Rossy nemůžeš tedˇ řídit pojedu s tebou."

Otočil jsem se na Rydel.

"Potřebuju být sám."

Podal jsem ji Luka a klíče od auta.

Otoči jsem se a šel na naše oblíbené místo.Sedl jsem si k moři a koukal na to jak vlny pomalu mizí kdž se dostanou na pláž.

"Slíbila si že tu budeš! Slíbili jsem si to ! Ty tu ale nejsi ! Slíbila jsi že budeš bojovat! Nechala si mě tu s Lukem sama  ! Proč? To mám za to jaký jsem byl hlupák a ublížil jsem ti ! Prosím vrat se mi ! Prosím. Nedám to tu bez tebe jsi moje všechno.. byla jsi ten kousek co mě doplnoval,ale ted mi nechal velkou díru v srdci."

Křičel jsem směrem k nebi. Brečel jsem a doufal že se vrátí a nebo že se probudím. Tohle nepřeju nokomu. Byl jsem tam asi ještě hodinu. Pak mi začal zvonit mobil.

"Rossy vím, že je to těžký to je pro nás všechny,ale máš tu syna. Je to něco co zbylo po Kim a on tě potřebuje."

Řekl Rocky a Riker s polečně. Zavěsil jsem a vydal se směrem domů.

Doma jsem sundal Conversky a vydal se za Lukem.

"Ahoj neboj se tatínek je tady."

Luke se rozbrečel. Nikdo nevědel jak ho utěšit. Neměl hlad , dudlík nepomáhal psostě nic. Vzal jsem si ho na postel. A z kalhot mi vypadl mobil. Našel jsem tam video jak Kim hladí a mluví na bříško. Začlo hrát a Luke přestal brečet a sledoval mobil. Já se na něj koukal tak moc mi připomínal Kim.

Pohled Jany :

Kim nás opustila. Všechny to zasáhlo. Vzala jsem si do ruky náramek. který jsem od ni dostala . Najednou jsem měla pocit že nesjem u Abbie v pokoji sama. Cítila jsem jako by mě objímala Kim. Přišla se rozloučit. Rozbrečela jsem se. Ztratila jsem svou nejlepší kamarádku a sestru k tomu.Možná jsem fakt blázen,ale to objetí bych poznala všude.

Pohled Rikera:

Dost mě mrzí že nás opustila tak úžasná holka jako je Kim. Musíme ted všichni být silný. Vzal jsem si do ruky obrázek a plyšáka kterého jsem dostal od Kim. Na obrázku jsme byli všichni jako rodina. Dostali jsme ho všichni a plyšák je angy birds jako pirát. Najednou jsme meěl pocit jako by mě ze zadu objala Kim. Neumím to vysvětli,ale její objetí bylo jedinečné. Pochopil jsem že se šla rozejít. Rozbrečel jsem se . "Sbohem Kim. Budeš nám moc chybět! Nezapomeneme!"

Pohled Rockyho:

Byl jsem v koupelně. Najednou jsem cítil to objetí co má jen jedna osoba na svvětě Kim.

"Ahoj Kim.. vím že se jdeš rozloučit,ale umřela jsi nechala si v každém z nás díru a krásného syna! Nidky nezapomeneme ! Máme tě rádi!"

Pohled Rydel:

Vzala jsem si do ruky šaty co jsme kupovali společne s Kim. Ucítila jsem obejtí. Rozbrečela jsem se . Kim se s každým z nás došla rozloučit. Lehal jsem si na postel a brečela.

Pohled Rylanda:

Byl jsem dole v kuchyni. Najednou jsem ucítil tlak na krku. Tohle dělala jen Kim ,že mi skočila na záda a objímala.

"Sbohem Kim mám tě rád!"

Usmál jsem se a slza mi ztekla po tváři.



Takže je to tu..  ano asi za to zabijete...:( ale nevedla jsme jak jinak to ukončit. Toto ještě není vse  - Ještě přidám  část jak to bylo bez Kim dal a jak je to s Andělem. Mam vás ráda♡ a budu ráda za komonety  a votes!

Můj splněný sen 2 (FF Ross Lynch and R5)Kde žijí příběhy. Začni objevovat