Bölüm 1

24 1 0
                                    

Sabahın erken saatinde kalkıp yeni okuluma gidecektim evet tırnak içinde söylüyorum yeni okulum okulum 12.sınıfa  başlıyorum ve ben eski okulumda kava ettiğim için başka bir okula gitmek zorunda kaldım.
Ben melis 17 yaşındayım hayatım kadar olmasada başarılı bir öğrenciyim ailemin durumu zengin denecek kadar iyi değik annemle babam eczacılar ve ben aras kolejinde okuyacağım bundan sonra ama tabi parayla değil burslu okuyacağım çalışkan olduğum için sicilime bakmadan beni bu okula aldılar ve ben bu düşüncelere dalmışken birisine çarptım "önüne baksana yaa" dedim o da bana karşılık vererek "sen bana çarptın mal ya "dedi ve gitti öküz en azından insan bir özür diler ben durapa geldiğimde otobüste tam zamanında geldi ve bindim

Şu an aras kolejin önünde duruyorum ve sabah bana çarpan ultra yakışıklı çocuğa bakıyorum ve zilin çalma sesşyle beraber bende sıçradım sınıfımı sormak için müdürün odasının yolunu tuttum tabi bulamayınca iyi niyetli görünen bit kıza sordum "müdürün  odası nerde acaba "dedim ve kızda "gel seni götüreyim cnm " dedi ve beraber müdürün odasının önüne geldik ve kız"sen gir ben seni burda bekliyorum ve itiraz istemiyorum"dedi kafamı salladım ve odaya girdim derin bir nefes alarak müdürün yanıma gittim ve "müsaitmisiniz hocam" dedim "tabi gel kızım "diyerek oturmamı işaret etti ve oturup "şey ben yeni geldim bu okulada sınıfımı öğrenecektim"  "sen şu yeni gelen melis keskinmisin"dedi ve kafamı salladım bana gülümseyerek baktı ve"sınıfın 2.katta 12/b dedi ve teşekkür ederek çıktım ve beni buraya getiren kız hala buradaydı ve bana "ne dedi"dedi ve bende gülümseyerek "sınıfım 12/b dedim ve sırıtarak "bende ordayım zaten yenileri hep oraya alıyorlar" diyerek sınıfa çıkmaya başkadık sınıfa geldiğimizde "bu arada ben hande benim yanım boş deil ama sadece doruğun yanı boş oraya otur benim bir arkam zaten "dedi ve bende "bende melis sorun olmaz cnm "dedim ve arkaya bakmamla küçük çaplı bir şok geçirmem bir oldu çünkç sabah çarptuğım çocuk şu an benim oturacağım sırada bana bakıyordu ve yanına gidince elini uzatarak ben doruk dedi ve elini sıkarak "bende melis sabahki olay için kusura bakma "diyerek baktım o da "sorun deil asıl sen kusura bakma "dedi ve herkesin susmasıyla hocanın girdiğini anladım ve önüme dönmemle yine bir şok geçirmem bir oldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İsimsiz Bölüm 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin