Te-ai gândit vreodată de ce multă lume este nefericită?
Zi de zi întâlnim persoane noi ; persoane pe care le cunoaștem care afișează un zâmbet fals și un pretext precum că ei "sunt bine " ... Însă fericirea nu se vede în ochii lor dar puțini își dau seama de masca pe care ei o poartă zi de zi ca să pară că totul este roz în viața lor.
În ziua de azi nu mai găsim alinare din partea persoanelor pe care tu îi crezi prieteni , și pe care crezi ca te poți baza ... Acum nici nu mai știi care îți sunt prieteni și care îți sunt dușmani , pentru că lumea a devenit rea , dușmănoasă și invidioasă pe binele tău , mai târziu o să te trădeze și mai ales nimeni nu o să se bucure pentru tine. Majoritatea nu mai știu ce e ăla să ajuți de drag ci doar dacă ți se oferă ceva în schimb , acum mulți sunt pe interes iar banii sunt averea lor în loc să aprecieze persoanele dragi care sunt acolo pentru tine.
Nici unu nu îți vrea binele cu adevărat chiar dacă îți rostesc cuvintele " sunt aici pentru tine " , aceste cuvinte au devenit niște minciuni de care majoritatea se lasă păcăliți , iar atunci când chiar ai nevoie de cineva să fie lângă tine și să îți șteargă lacrimile , toți îți întorc spatele fără nici o rușine și pleacă fără a se uita în spate.
Familia este acea care este acolo lângă tine trup și suflet , și îți vrea în totalitate binele , când crezi că totul numai are nici o speranță , ei îți dau motivul să speri și să crezi în tine , spunându-ți că totul o să fie bine.
Mulți dintre noi purtăm o mască doar să părem fericiți și mereu cu zâmbetul pe buze dar puțini știu ce se află cu adevărat sub acea mască.
Nu te crede în orice , mai ales în persoanele false și cele care au ceva de ascuns!