Au trecut caateva iore de cand cei trei baieti ai nostri au plecat la Miuriel , o si zic trei deoarece buni la gasit si pe Louis si nu putea sa il scuteasca si acum iatane pe mime Fran , Lydia si Buni uitandu-ne la teen wolf.
'Doamne daca acum l-as avea in fata pe Dylan sigur as face multe cu el ' zice buni visatoare si eu si Lydia radem .
'Deci buni Liam il intrece pe Stiles ' zice Fran si noi incepem radem , urmand o cearta memorabila intre cele doua femei .
....
Urmaream cearta celor doua si pe usa intra cei trei baieti zgariati si sifonati de parca ar fi fost la razboi . Fran si buni se uita la ei mirati , iar eu si Lydia incepem sa radem asa de tare incat cadem de pe canapea una peste alta .
'Voi unde drqcu ati intrat in sant la Vasile ?' Intreaba bunica uitandu-se la ei si ridicand din sprancene .
'Pai gaina aia nu renunta la oul si clar noi nu putem sa il luam si incercand am ajuns asa ' zice Louis .
'Zici ca sunteti niste boschetari ' zic eu si rad mai tare .
'Ce boschetari zici ca au umblat prin gunoaie 'zice Lydia si incepem sa radem mai tare .
'Ma bucur ca te amuza infatisarea mea iubito o sa te pedepsesc mai tarziu ' zice Justin si imi face cu ochiul si eu ranjesc.
'Abia astept ' zic si eu si ma ridic de pe canapea si urc la etaj unde ii dezinfectez zgarieturile si il las sa se schimbe . Cand cobor jos se auzeau tipete , asa ca maresc pasul si ajung jos dand de Fran si Louis care se ascundeau sub masa imbratisati si buni care se ascunsese dupa usa si pe Lydia cu tigaia in mana si Derrk uitandu-se la ea amuzant .
Serios urca si omul 15 minute in camera lui si cand coboara ii gasesc pe astia doi aproape scotandu-si ochii.'Ce cacat faceti aici planuiti sa va disecati si sa va mancati unul pe altul' ii intreb eu si ii vad pe amandoi ca se uita urat la mine .
'Nu te baga ' zic amandoi si vad cum Derrk a prins-o de mana pe Lydia si ea ia dat cu tigata in cap atat de rau incat a cazut pe jos inconstient.
'Bine ca nu i-ai dat mai tare ca poate si murea ' zic eu sarcastica .
'Se poate rezolva ' zice ea si iese afara si se pune in leagan .
In tot acest timp Louis mi-a povestit ce sa intamplat . Adica care erau sansele ca fratele meu sa nu le caute cu lumanarea. Adica sa dus si a luat-o pe Lyd de mana sa vb si ea la plestin si dupa au urmat cateva cuv neortodoxe si pana la urma sa sfarsit cu tigaia in capul lui Derek.
'Tot nu inteleg ce au facut astia doi dupa ce am venit de la club de Derek insista sa vb si se comporta asa 'zice Fran si ii pune ceva pe cap lui Derek.
'Ne-am futut' zice Derek cand deschide ochii jur baiatul asta e facut cu maimutele
'Ati facut ce ? ' intreaba socati Louis si Fran .
'Mda asta am facut acum scuzati-ma ma duc sa dorm deoarece sunt sigur ca maine o sa o omor pe Lydia' zice le si pleaca pe scari coborand Justin .
'Ce au mai facut acum ?' Intreaba el si ma ia in brate .
'Sau certat si Ludya ia dat cu tigaia in cap ' zic eu si incepem sa radem .
CITEȘTI
Coregrafa ( Justin Bieber fan-fiction )
FanficEa - Desteapta , frumoasa , Rebela , a terminat facultatea de coregrafie , nepoata unui impresar celebru , fata care il urăște de moarte de cand erau mici El- baiatul rau care are cate o fata in fiecare seara , rebel, destept si cu o cariera de in...