BÖLÜM 21:ÖLÜM ÇIĞLIKLARI

483 29 1
                                    

"Odaklan..Gerçekleşmesini istiyorsan beyninde görüntüsünü oluşturmalısın."

"İyide ne düşüneceğimi bilmiyorum.."

"Ne yapmak istiyorsan onu düşün."

"Pekala.."

Peter'ın söylediklerinden sonra Beverly ne yapabileceğini düşündü ve tüm odağını bunun üzerine topladı.Gerçekten konsantre olabildiğindeyse pençeleri göz önüne çıktı.

"İşte böyle!Çok iyi,çabucak konsantre oldun."

"Tamam öyleyse ikinci adıma geçebiliriz." dedi Beverly heyecanla.

"O kadar aceleci olma B!Sınırları zorlamak hiçbir zaman iyi sonuçlar doğurmaz." diye her ihtimali düşünmeleri gerektiğini hatırlattı Derek.

"Beverly'nin ki gibi bir güç söz konusuyken bu söylediğin geçerli değil Derek.Onu endişelendirmeyi bırak." dedi Peter rahat ifadesiyle.

"Onu sınırlarını zorlarken gören sen değildin.Az kalsın Carter'ı öldürüyordu." dedi Lydia belleğinde canlanan anılarla yüzünü buruşturarak.

Peter küçümseyen ifadesiyle "Siz hala karşınızda yenidoğan bir beta olduğunu mu sanıyorsunuz?Deltayı bugüne kadar gördüğünüz hiçbir şeyle kıyaslamayın derim." dedi.

"Ben iyiyim..Bir sorun olsa hissederdim.Hadi yapalım şunu."

"Pekala Beverly..Gördüğün gibi seni yönlendirmeme ihtiyacın yok.Gücün o kadar muazzam ki yeterince odaklandığında istediğin şeyi gerçekleştirebiliyorsun."

"Yani..? " dedi Beverly, Peter'a anlamamış ifadesiyle bakarak.

"Yani neyi düşünmek istiyorsan düşün,neyi belleğine oturtmak istiyorsan oturt ve odaklan."

Beverly, Peter'ın yönlendirmeleriyle gözlerini kapadı ve derin bir nefes aldı.Tüm duyu organlarını o an için devre dışı bırakmıştı sanki.Duymuyor,görmüyor,sadece olmasını istediği şeye odaklanıyordu.İstediği görüntüyü zihninde yakaladığındaysa Beverly'nin son derece şiddetli çığlığı onların paniklemesine sebep oldu.

"Beverly.. Beverly ne oldu? "

" Görüyorum.."

"Ne görüyorsun Beverly..? "

" Beverly gözlerini aç! "

" Onları görüyorum..Çok fazlalar. "

" Beverly gözlerini aç!! "

" Yapamamm.. Beni görürler. "

Onlar neler olduğunu anlamaya çalışırken Beverly acı içinde inlemeye başladı.

" Beverly aç şu lanet olası gözlerini!!"

"Beni gördüler Derek.."

Beverly'nin bu sözüyle birlikte Lydia olduğu yere diz çöktü ve bulundukları odanın tüm camlarını kırabilecek kadar şiddetli bir çığlık attı.

"Lydia iyi misin?"

Lydia donuk ifadesiyle bakışlarınının yönünü hiç değiştirmeden konuştu.

" Onu gördüler... "

Gözleri hala kapalıydı ama Beverly'nin gözlerinden yaşlar süzülüyordu.Acı içinde inlemeleri ve titremeleri devam ederken dudaklarının arasından şu sözler döküldü.

" Fortis Argumentum.. "

Kelimeleri söylemeyi tamamladığında gözlerini açmıştı ama gözleri mor bir şekilde parlıyordu.Nefes nefeseydi.Hala yaşadığı şeyin etkisinden kurtulamamıştı.Birkaç saniye o şekilde durduktan sonra şiddetli bir şekilde kükredi ve herkes onun kükremesiyle başında toplandı.Şiddetli kükreme sona erdiğindeyse Beverly oturduğu yerden kalkıp söz aldı.

Triskelenin Merkezi : DeltaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin