kreng kreng
-woi,esok pagi kol 8 dwi ajk lepak norst BCB,dtg au! reunion-
tat kala menerima msj tuh,aq berasa owh shit penat siak badan,yp jauh lagi,haish.
btw aq Mr.F aq seorang pnunggang jentera berlumba JJC 9870,aq dok JOhor,lepak kedai mamak jk mmpu then masa dpt msj ni tngh malam, kat SIMPANG RENGGAM pulak tuh,perg!!!
keesokkan harinya
kol 5.00
hoi lahabau! kata nk bngun kol 5,bngun lapenat la,lek la brg lom abes effect
bngunnnn!! kata nk grak YP jom laaaaaa...
alaaaaaa kjap laaaaa
jgn smpai aq soh kikin kejut...
#pengabaian kata.
kikin : awakkkkkk bngun laaaaa
# suare menggoda gile kotaq: kejappp penat niiii mlm tdi belom abesss
k: yok la bngun
betina ni pun satu,kejut tngan bukan reti diam,haish meraung adek kt dalam.
A : ha yela yelaaa!!
k: ha bngun un!!
dengan suasana taman yg brkabus,jaln lobang,moto bising,beramai ramai keluar dari rumah bujang tuh tepat kol 6,semua pergi hala tuju masing masing dan aq x semena mena kena hantar si betina ni balek umah....
6.30
a: dah turun....
k: alaaaaaaa x nk teman sampai dlm??
#buat muke menggoda die.
a:mak ayh ade dlam kan,len kali laaaaa
k: oke pas ni nanak kawan!
a: malam jgn msj ea kalau gitu.
k: oke pine!!dan suasana berakhir dengn hntaman pintu rumah betina tuh..... aq peduli ape,ngntok beb,mlm tdi function abes kol 3 jadah die....
aq meneruskan perjalanan diatas highway yg berkabus dengan kelajuan 140 km/h.... tetiba ngah layan mata tuh,
sreetttt!!!!
aq brek tepi jalan bab ade lampu biru samar samar ( maklumlah musim jerebu) tekad jalan slow rupenye,kimak betol! Kete PlUS tuh ha,buat gabra jek!! pukiamak,aq teruskn prjalanan ke yp......
tiba di yong peng,aq balek jap,mndy mndy (satu malam berpeluh,kuikuikui) sesiap lending kt sofa sat...... terlelap!
bam!!! tersedar dh kol 8.10 kepala hotak die..... gelabah ketang ketung ketang ketung grak norsiah BCB.....
sampai kt NBCB (norsiah BCB) aq perasan ade kete cikgu hello kittie,wah sape bawak kete pink ni,x kn dwi bawak cikgu,aq toleh atas,bang!! sekali anak die da........
dengan sopan dan penuh senyuman aq slam la membe membe aq syahmi,dwi, dennn minah spec ( dulu x kenal )
duduk la baris dak spek uh,dlm hati ckpawek mana ni,bole tahan comel,argh!! aq lapa.
ANE!! Roti kosong satu!!
jadi reunion tuh jln cam biase
(lepak biase jk pown ) aq un acah acah la gentle sopan x isap rokok bebaik ayat cover cover puih! plastik!!! asyik usha jek budak spec ni tnye la,sakat la ape la mcm mcm la,last last amek gamba acah acah mcm x jumpe lagi (sekolah stil satu pekan # bangang) then nk balek pun kacau jugak bdk spec uh,padahal ade dwi mse uh,kesian.... hahahahahathen bile naek moto tuh smpai umah asyik trtnya tnya,sapa ek bdk tuh,bole try ni,tapi dulu aq ad awek len,aq setia,last last babi.punye betina curang,haish, nasibbbbbb......
#bersambungggg