Sevgi... Bu bes herf bizim heyatimizi deyisir. Heyatimiz boyu esl sevgi axtarışindayiq. Bezen esl sevgiyi tapdiq dediyimiz an onun esl sevgimiz olmadiğini anlayiriq.Qarsimdaki adamı gorduyum andan yene de kohne gunlerimi xatirlamisdim. Ayaz tam qarsimda dayanmisdi. Ayaz menim uşaqliq sevgim idi. Senan, Ayaz, Ramin ve men dordumuz yaxin dost idik. Senan menim qardasim kimi idi. Onu Raminden ayirmirdim. Amma Ayaz.. o bir basqaydi. Onu gorduyumde ureyim yerinden cixacaqmis kimi olurdu. Heyacanlanirdim. Onu daha cox görmək üçün 100 cür bəhanə uydururdum. Amma o meni hemişe bacısı kimi görürdü. Qelbimi nece qirdigini bilmeden mene sevgililəri ilə etdiklerinden danisirdi. 3 il bundan evvel universitetə daxil olduqdan sonra İngiltereye getdi. Tetillerde bele gelmirdi. Amma indi burdaydi. Tam qarsimda. Fikirlerden ayrilib yanina getdim. Tez onu qucaqladim. Evvel ozunu itirdi. Sonra meni gorub o da meni qucaqladi. Men "Ne isin var burda ?"deye soruşdum. O da gülerek meni qucaqladi ve dedi :"Senin üçün darixdim, qalxib geldim". Men gözlərimi qıyaraq ona baxdim. O da gülerek "Esas senin gecə vaxtı bu paltarda ne isin var?" dedi. "Ne oldu qısqandın?"
Ayaz elini çiynime qoydu. İceriye daxil olduq. Men de başımı onun çiynine qoydum. Bizimkilere yaxınlaşdıqda Senan bizi görmürdü. Qızlar bize cin görmüş kimi baxırdılar. Emine teref baxdıqda o da gözlərini qıyıb bize baxırdı. Senan onların bu halını görüb bize teref çevrildi. Ayazı gördükde ayağa qalxıb onu qucaqladi "Vay qardaşım sen hara bura hara?". Qızlara teref dönerek "Efsane bax bu sene dediyim uşaqlıq dostum Ayazdı". Eslinde qızlar onu görmeseler de yaxşı tanıyırdılar. Men onun haqqında çox danışmışdım. Bir az söhbət etdikdən sonra Raminden mesaj geldi. Men de qalxıb her kesle sağollaşdım. Çöle çıxdım. Raminle maşına minib eve geldik.Eve çatanda otağıma qalxdım. Pijamalarımı geyinib yatağıma uzandım. Ayazın gülüşü gözümün qabağından getmirdi. Yene xeyal qurmağa davam edirdim. Seher telefonuma gelen mesaj sesi ile oyandım. Mesajı açıb baxanda Ayazdan olduğunu gördüm. " Gözelim 1 hefte burdayam. Mence bu 1 hefte menimle vaxt keçirmelisen:)" . Çox heyecanlanmışdım. Telefonu elime alıb cavab yazdım. " Sevə-sevə saat 3-de universitetinin qarşısında görüşek:))" Mesajı gönderdikden sonra hazırlaşmağa başladım. Duş alıb çıxdım. Ağ donumu geyindim. Ağ babetlerimi de geyinib saçımı düzleşdirdim.Sade makyaj etdikden sonra çantamı alıb aşağı endim. Ramin getmişdi. Anam da hazırlaşıb işe gedirdi. Men de onu öpdükden sonra evden çıxdım. Qulaqcıqlarımı taxıb yavaş- yavaş yerimeye başladım. Çox heyecanlanmışdım. Bu günümü Ayazla keçirecekdim. Heyecanlı halda gederken birden biri ile toqquşdun. Başımı qaldırıb baxdıqda yene eyni menzere ile rastlaşdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk Ve Son Sen
Novela Juvenil+Meni seve bilersen? -Çox isterdim ama men sevgiye inanmiram + Yaxsi amma son bir isteyim var -Ne? +Sadece 1gun sevgili kimi yaşayacağımız 1gün -O 1 gün sonra ne olacaq? +Tamamile hayatından cixib gedecem. Biletim de hazir 3 gün sonra Ispanyaya ge...