Pamätám si na tie prenikavo zelené oči ako smaragdy vždy žiariace, plné energie. Úsmev, ktorý som jej tak dlho neverila, že je úprimný a činy, ktorým som nedávala hlbšie nádeje. Zvieram v rukách náramok, pre ktorý obetovala svoj vzácny čas, aby ho vyrobila a tu sa mi na dlani objaví slza. Slzy, ktoré prúdom stekajú po mojom líci a padajú do dlaní, ktoré mi ešte nedávno pevne držala navzdory ťažkým situáciám, ktoré prežívala. Premárnila som svoj čas hlbokými bezvýznamnými myšlienkami a zahodila všetko to, čo mi mohlo patriť. Jej láska, z ktorej sa napilo toľko ľudí, no nikdy nezostala vyprahnutá... bola tak čistá.
F L A S H B A C K
,,Je to tvoj výtvor?!" Kričala spolužiačka na mňa, keď jej spolužiaci na lavicu nakreslili ženské intímne partie.
,,Vyzerám snáď ako lez.ba?" Zasmiala som sa.
,,Nie" stíchla a poškrabala sa za uchom. ,,Ale môžeš tým dvom kryť chrbát." Ukázala hlavou na jediných chlapcov z našej triedy, ktorí si kryli hlavu, aby ich nezbila. Smiali sa odušu.
,,Čo sa vlastne čudujem" sadla si do lavice a ja som jej pomohla s čistením.
,,Ale no" zvolal Matúš ,,Amy, veď treba si robiť srandu" drgol do Martina.
,,Áno zo mňa" pretočila očami a ja som sa pod nosom smiala.
,,Veď z teba sa dá najlepšie" postavil sa Martin a zároveň aj Amy. Vykročila k nemu a jednu mu vrazila, až nám spadla sánka. Ostatné dievčatá boli v zborovni, takže svedkami sme boli len my štyria.
,,Bol si to ty, však? Z vás dvoch" prenikavo mu sledovala zreničky.
,,Ale veď to bol len vtip, prečo sa biješ?" zrazu sa oprel o lavicu.
,,Keď ma chceš pozvať na rande, povedz mi to do očí, a nenaznačuj mi to šikanovaním. Je to detinské" odvrkla. Martin sa pohol celým telom, schmatol ju a na pery pobozkal. S Matúšom sme boli mimo, vymieňali sme si pohľady, že sa nám nechce veriť, čo tu práve prežívame. Amy bola najkrajším dievčaťom na škole, s nami v druhej triede na strednej. Nečudovala som sa, veď chlapi sú nevyspelé deti, nevedia ako upútať. Pokrútila som hlavou a po vyučovaní som sa vybrala na autobus.
Osobne som nefandila takým detinskostiam, flirtovaniam a vyznávaniam lásky. Ja som mala kamenné srdce, nikoho som si tam nevpustila za žiadnu cenu. Vedela som, akí sú ľudia falošní, a ja som ďalšie sklamanie dopustiť nemohla.
Postavila som sa na kraj autobusovej zastávky a čakala. Chcela som si skontrolovať čas na mobile, ale zabudla som, že sa mi cez deň vybil, takže som si ju dala späť do vrecka. Neďaleko mňa stálo dievča v kapucni, ktoré surfovalo pravdepodobne na nete.,,Ehm" ťukla som mierne do nej, keď zdvihla tvár a zahľadela mi do očí. Leskli sa viac ako diamant, ale neplakala. Vybrala si slúchadlá z uší.
,,Prosím" usmiala sa.
,,Ehm, nevieš náhodou čas? Vybil sa mi mobil" ukázala som jej čierny display. Zrazu zareagovala, ako by len na to čakala. Usmiala sa väčšmi a otočila ku mne mobil. Pri pohľade na display som si čas ani nevšimla, no mala tapetu s hlbokým citátom, ktorý som však nestihla prečítať. ,,Ďakujem" povedala som a postavila sa rovno. Stáli sme tam chvíľu v tichu.
,,Naomi" prihovorila sa ku mne a podala ruku.
,,Cece" usmiala som sa taktiež. Myslím, že sme prerušili ticho.
No čaute ľudia. Som tu s mojím novým projektom :3 Osobne ma k nemu viaže citový vzťah, takže hodnoťte, čítajte, užívajte si živooot :)