Zavřu dveře od bytu když mě Luke doprovodil. Stál si za svojim že prý mě samotnou nepustí ani taxíkem.
Když se chystám do postele ozve se tukani na dveře. Myslím si že je to Luke nebo Gemma ale když otevřu dveře automaticky je zavírám.
" Rose promluvme si" zadržel dveře Harry a já protocim oči.
" Myslím že si mi toho řekl dneska dost" odpovím ale on dá do dveří nohu takže je nemohu zavřít.
" Omlouvám se nechtěl jsem to říct " vykládá a než se stačím vzpamatovat je u mě v bytě a já sama nevím jak to zvládl tak rychle.
" Chováš se jak žárlivý přítel ale to ty nejsi" řeknu a mohu si všimnout jeho naštvaných oči a to že jeho klouby jsou bílé.
" Nelíbí se mi že už nejsem tvůj přítel " říká a pohladi mě po tváři. Volba jeho slov mě překvapí pak se , ale vrátím do reality.
" Pokud vím si to ty kdo se rozešel se mnou. Našel jsis přeci náhradu " odpovím mu a ustoupím o pár kroků dál.
" Žárlim dobře? " vyjede na mě z ničeho nic.
" Tak si mě nemáš po rozchodu privlastnovat! Život jde dál a já mám právo si někoho najít " řeknu a jenom doufám že brzo odejde.
" Žárlim když vím že tvoji pozornost má někdo jiný. Navíc si myslím že Hemmings není pro tebe" řekne Harry a přiblíží se blíž ke mě.
" Vážně? A to jako proč? " zajímám se. Ráda bych věděla jeho důvod.
" Chce tě jen do postele a pak tě odhodí jak kus hadru. A ten Hood není o moc lepší " říká Harry
" Oh vážně? Pokud vím ty si skoro stejný " řeknu hned a prohrabnu si vlasy. Tohle nemá konec.
" Jo právě teď tě v té posteli chci" zavrci a hned na to se mi přitiskl na moje rty.
Ruce dál na můj zadek a přitiskl si mě ještě blíž během vasnivych polibku. Snažím se nespolupracovat ale copak to jde? To bych toho idiota nesměla milovat úplně k šílenství.