5 - "what he's cute?"

218 20 7
                                    


A/N: Předstírejte že tahle písnička je od Girls Like Boys a All Time Low ok ? :D - Lazyxx


Jenna'S POV

.

Jakmile jsme opustili budovu, předek se hemžil spoustou paparazziů a fanoušků. Mé oči se rozšířily a já jsem okamžitě prohledávala mou flanelovou košili pro mé sluneční brýle. Nasazujíc si je jsem sklonila hlavu jako ostatní, snažíc se dostat přes všechny v tom chaosu.

"CARO! Je pravda, že ty a Luke máte tajný poměr ?!"

"Proč se vy a 5SOS spolu hádáte !"

"Jenno, pěkný zadek!"

Otočím se na to. Obvykle lidé by neočekávali odpověď .. Přesto, já nejsem jako ostatní lidé.

"Díky." Řekla jsem nepobaveně, otočila se a odešla.

"Přestaňte se strkat!" Tess zařvala, držíc Caru za ruku a protlačujíc ji davem.

Jakmile jsme dosáhli naší dodávky, nemohla jsem být víc než šťastná, když Rose vklouzla dovnitř a dveře se za ní zavřely.

Vydechla jsem unaveně.

"Nikdo neřekl nic. Že ?" Koukla na nás všechny Cara.

"Ne, všechno dobré." Rose ji uklidnila. "To doufám." zabručela jsem trochu naštvaně.

.

.

"Nové tour, začíná příští týden." Rose vzrušeně vyhrkla a my se na ní koukli tázavě.

"O čem to mluvíš ?" Cařiny oči se rozšířily, na pokraji stejného vzrušení . Za prvé, měli bychom zjistit, jestli je to pravda samozřejmě.

"Zkontrolujete vaše textové zprávy ?!" Tess skákala nahoru a dolů na svém místě. "Ó můj bože !"

"Do prd_le!" vykřikla jsem, když jsem si přečetla zprávu. "Setkáváme se se Stacey zítra ."

"Jsme znovu doprovodná kapela pro něčí tour ?" Tess zamumlal. " Prosím , buďte All Time Low".

"My viděli tu chemii mezi tebou a Gaskarthem, kterou jste měli na našem posledním hudebním videu." Cara se ušklíbla a šťouchla ji škádlivě. "Jaká chemie? Jsme jen kamarádi! A navíc, já bych mohla být s ním na stejné duchovní úrovni." Tess protestovala.

"To video bylo o líbání s ním." připomněla jsem jí.

"Ale my jsme se opravdu nepolíbili, bylo to jen jako." Zabručela. "Už jsme se o tom jednou bavili."

"Jen tě škádlíme Tess." Cara se zahihňala a hravě štípla do její tváře, na což jí plácla Tess po ruce.

Tess překřížila ruce. "Ty jsi měla crush na Alex, ne já." Ukázala na mě a já nadzvedla obočí.

"Cože? On je legendární. A proto mám crush na legendy." Snažila jsem se o opravdu špatně znějící britský přízvuk a moji "compadres" se začali smát. Ano, moji "compadres", dneska se cítím trochu na Hispánský den.

"Viděla jsi rozhovor All Time Low ?" Rose se zasmála.

"Jaký rozhovor?"

"Když Alex řekl, že by šel po tobě z každé z nás, což je trochu smutný .. Ne dělám si srandu, jsem 100% pro Jacka." Červenovláska se zachichotala.

Girls // 5sos (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat