Answer

2.6K 153 8
                                    

AleStur

Pro Tessu: Nebojíš se toho, že se zamiluješ do někoho jiného než je Cal?

-Já nevím.. Asi ano. Já vím, že Cala miluju, já jen.. Nevím jak to vysvětlit.

Cal: Nebojíš se, že ti někdo "vezme" Tessu

- Bojím, ale vím, že mě Tessa miluje.

Nico_Loves_Thomas

Otázka na Bellamyho:Co cítíš k Tesse?

-Nevím. Znám ji jen chvíli. Vím jen to, že je to skvělá osoba. Nádherná, milá, ochotná, štědrá.. To co k ní cítím je záhada.

Otázka pro Caluma:Co si myslíš o Tesse teď?

-Myslím si, že se Tessa trochu změnila. Ale za to může ta soutěž.. Je totho na ní moc.

Otázka na Tessu:Koho vlastně chceš?

-Co to je za otázku? Samozřejmě, že chci Cala. Je to má první láska. Má pravá láska. Takže, chci jeho.. Chci jeho..

me-neznas

Tessa:Tesso co když se v soutěži zamiluješ do někoho jiného?

-Zamilovat se do někoho jiného? To se nemůže stát, že ne? Miluju Cala. Je to má první láska.. Neexistuje nikdo jiný..

Bellamy:Co si myslíš o Tesse a celý soutěži?

- Jak už jsem nahoře odpověděl, Tessa je dokonalá osoba. A celá ta soutěž? Vím, že to dělá pro svou zemi, ale myslím, že to pro ní může být matoucí.

Cal: Cale co když tě Tessa přestane milovat a bude mít ráda někoho jinýho ze soutěže?

-To se nesmí stát.

Tommy:Co máš s Gweny (a neříkej mi že 4 děti -_-

-5 dětí a psa :D Ne kecám. Myslím, že se brzy dotvíte, co mezi námi je :)

Rodiče Cala :Co si myslíte o Tesse ?Víte že miluje vašeho syna?

-Je okouzlující mladá dáma. Jistě že to víme. Cal nám to řekl.

Cal: Cale nebojíš se že když budeš kralovat že podpálíš půlku hradu? (Nwm jak mě to mohlo napadnout ale Ok)

- :D Zajímavá otázka. No doufám, že toto se mi nestane :D

hanculka

Otázka na TessuMiluješ stále Cala nebo už cítíš nějaké emoce/city k někomu jinému? :)

-Miluju Cala. A ty city? Doufám, že ne..

2003Adelkaadus112

Na Tessu.Koho miluješ víc?kdo ti je více sympatycký? Cal nebo Bellym?:).

-Miluju Cala.. A Bellamy je velice zdvořilý. A já už nevím. Tyhle otázky mi pletou hlavu.

Na Cala.Opravdu Tessu miluješ?

-Ano

Na Bellyma.Čím si změnil názor k tomu že se ti do soutěže přihlásit nechtělo?nebo se ti natolik Tess nelíbí že se ti to až hnusí?miluješ ji?

-Tessa mi změnila názor. Vždycky jsem si říkal, že všichni z královské rodiny si myslí, že jsou něco víc. Ale když jsem potkal Tessu.. Zjistil jsem, že to není pravda.

Na autorku.S kým by si byla Radši aby Tessa byla?jak si vymyslela jména i dané herce? Proč si se rozhodla že Tessu bude hrát Selena Gomez?:).

-Já si nechám svůj názor pro sebe :) Jen řeknu, že Cal je její první láska, ale musí být i ta poslední? Jak jsem vymyslela herce a jména? Prostě jsem se pro ně rozhodla jen tak :) A jména? S těmi mám vždycky problém :) Takže jsem se musela rozhodovat, aby to znělo aspoň trochu dobře.  Lucy Hale jsemvybrala proto, že jsem se dívala na Pretty little liers a řekla jsem si, že ona se tam bude hodit :)

Ewie77

Otázka pro Tommyho:Co cítíš k Gwenny?

- :D To se brzy dozvíte :D Jen chvíli počkejte :D

Otázka pro Tess matku:Nepřipadá vám, že Tess se dostává do situace, jako jste byla vy, když jste byla na začátku soutěže?

-Nechci aby byla zmatená jako já.. Vím jaké to je.

violka747

Tess: Myslíš, že jsi udělala dobře, že jsi s tou soutěži souhlasila?

-Bojím se, že jsem udělala chybu

KatteBeck

Tess že zvažuješ Bellanyho?

-Budeš mi věřit, když řeknu, že jsem zmatená?

anetstupkova

Bellamy: Co cítíš k Tess? Přál by sis, aby jste poté byli spolu? Jaký máš názor na Cala?

-Nevím co cítím k Tesse. Nedokážu to teď říct. Neznám jí ještě tak dlouho.. Proč se mě ptáte na Cala? Ale zdá se mi, že je fajn.

Cal: Co si myslíš o Bellamym? Viděl si je někdy spolu s Tess?

-Bojím se, že dokáže poplést Tessu. Vím, že mě miluje, ale i tak. A ano viděl jsem je.

Tess: Co cítíš k Bellamymu? Myslíš že by ses do něj mohla zamilovat?

-Prosím dost s těmito otázkami. Opravdu se potom cítím zmatená. K Bellamymu cítím něco, co nedokážu popsat..

Tommy: Co cítíš ke Gwenny? Jste spolu?

- Jak říkám, počkejte si :D

Autorka: Cal X Bellamy? :D

-Jsem na neultrální straně :D 

98matas98

Pro Cala:Kdyby si Thesa vybrala někoho jiného, nechal by jsi ji jít a respektoval její volbu protože ji miluješ, nebo by jsi se snažil ji získat zpátky a bojovat o ni protože ji miluješ?

- Doufám, že tato situace nenastane, protože sám nevím, co bych udělal

Pro Thesu:Jsi si i potom, co jsi poznala Maxe, Charlieho, Bellamyho a ostatní stále jistá svými city ke Calovi?

-Po těchto otázkách, už si nejsem jistá ničím..

NatyKitty

Pro rodiče Tess:Kdyby si Tess vybrala Cala vadilo by vám to ?

-Samozřejmě že ne. Hlavní je, aby byla šťastná.

Pro Cala:

Co by si dělal, kdyby si Tess vybrala někoho jiného?

-To se nestane.

_M4RT1N4_

Bude Katie vystupovat déle bebo je to jen jednokapitolová postava?

- To je dobrá otázka :) Můžu prozradit, že teď na chvíli zmizí, ale né na dlouho :)



-Všem děkuju za otázky a doufám že vás odpovědi aspoň trochu potěšili :) 

-Nebojte s touto sérií ještě nekončím, ale měli byste třeba zájem o pokračování Princeznovské ságy? Jestli ano, můžete psát nápady do komentářů. Nejlepší nápady potom vyberu a dám na vybranou :))

Princess..? Oh no!Kde žijí příběhy. Začni objevovat