Hvad er vi?

235 8 0
                                    

Jeg vågner ved at Thor kysser mig på panden, jeg åbner mine øjne som mødes med Thors øjne. "Godmorgen smukke." Siger han og smiler "godmorgen tholle." Svare jeg med en hæs morgen stemme og smiler. "Har du sovet godt skat?" Spørg Thor, skat den var ny. "Ja rigtig godt." svare jeg og bliver lidt genert. "Jeg har lavet morgenmad." Siger Thor glad, han kommer hen til mig med en bakke hvor der er de lækreste ting på. Der er frugt, mini pandekager, juice, rør æg og nogle lækre brød. Jeg sætter mig op og han sætter bakken på dynen jeg har over mig som han hopper ind under. "Hvor er du sød Thor." Siger jeg glad og giver ham et kys på kinden, "ja jeg er rigtig sød mod søde piger." Svare Thor og blinker til mig. Vi spiser og snakker, Thor fortælle nogle jokes så jeg flækker grin. Jeg elskede virkelig at være sammen med Thor, jeg kunne altid være mig selv med ham og han fik mig altid til at smile.

Vi fik spist færdig og taget tøj på, "når men Thor jeg må nok heller til at hjem." Siger jeg. "Øv." Svare Thor, jeg nikker "når men jeg følger dig hjem så." Siger Thor, "tak Tholle." Vi går ud i gangen og tar jakke og sko på. Derefter går vi hjem mod mig, hånd i hånd, vi kommer til en sti hvor man kan gå ned til Gentofte sø, jeg begynder at gå i retning mod søen. "Hvad skal vi?" Spørg Thor, "bare lige ned til søen." Svare jeg og smiler, vi går ned til søen og sætter os på en bænk. "Thor?" Spørg jeg, "ja smukke?" Svare han og kigger mig i øjne "øhh hvad er vi to endelig?" Spørg jeg og kigger ned i jorden fordi det er akavet og jeg bliver meget genert. "Det ved jeg faktisk ikke." Svare Thor og sender mig et akavet smil, "hvad vil du gerne være?" Spørg jeg ham. "Hvad vil du gerne." Spørg han mig, "jeg spurgte dig først." Svare jeg ham og sender ham et sødt smil. Der er helt stille i nogle minutter indtil Thor bryder stilheden, "Jeg vil gerne være kærester." Siger Thor stille, jeg smiler for mig selv og kigger stadig ned i jorden. Thor tar sin finger under min hage og løfter mit hoved op så vi får øjenkontakt. "Hvad vil du være?" Spørg Thor lidt mere nervøst, "det samme." Svare jeg. "Jeg vil høre dig sige det." siger Thor, jeg smiler "Thor Farlov, jeg vil rigtig gerne være din kæreste." Svare jeg. Thor smiler og vores læber mødes det er et romantisk og dejligt kys, vi trækker os fra hinanden igen og kigger hinanden dybt i øjne. Thor holder sine hænder på min talje og jeg har mine hænder i hans nakke, vi kysser igen denne gang vare det lidt længere tid men det føltes helt fantastisk.

Et nyt kapitelOnde histórias criam vida. Descubra agora