Rojin hayatında ilk defa yanlış anlaşılmaktan korkmuştu.
Onun için kimin ne dediği , kendisi hakkında neler düşünüldüğü önemli değildi.
Fakat konu namus olunca işler değişiyordu elbet.
Ah O Baran yok muydu ? O Baran tam yerinde gelmişti (!)
Yaman Ellerini Rojinin yüzünden çekip üstündeki tozları temizleyip ayağa kalktı .
Rojin , Yaman ayağa kalkınca kısa süreli transından çıkıp o da telaşla ayağa kalktı .
Ah Baran'ın burda ne işi vardı !?"Baran ?"
Dedi rojin suçluluk duygusuyla .
Baran'ın kaşları olabildiğince çatıktı . Lakin içinden kahkahlar atıyordu .
Baran , Yaman'ı uzun yıllardır tanıyordu . Yaman İstanbul'a gitmen evvel Âmed ' le Mardin onlardan sorulurdu . Yaman'ın içini dışının bir olduğunu bilirdi. Hatta don rengini bile bilirdi .
Yaman ' a kızmamıştı aslında .hatta bu duruma sevinmişti bile . Ama bir abi olarak görevini yapmalı Yamanın gözünü korkutmalıydı ! . Kız evi naz eviydi sonuçta . Hem bu devir de Yaman gibi damadı nerden bulacaktı ?
Baran , uzun boylu ,siyah saçlı ,kara gözlü, çıkık elmacık kemikli ,keskin bakışlarıyla bilinen yapılı bir adamdı .
İşi gereği nerdeyse tüm doğuda tanırılır. Bir dediği iki edilmez ,Tuttuğunu kopartırdı .En son İzmir'e 2 ay önce bir inşaat için gitmişti . Lakin Yaman'ın kesin dönüş yaptığını işitir işmez ilk uçağa atlayıp gelmişti .
Baran , Geldiğini söylemeyen Yaman ' a bayağı bi gücenmişti doğrusu ."Bu ne haldir böyle ! Siz bu bomboş arazide fingirdeşiyo musunuz !? Bir gören olsa ne der !? Elaleme mazeme vermeye ne mareklısınız ! "
Baran oyuncu olsa iyi para kazanırdı elbet ama buralarda sürünüyordu işte .
Rojin ve Yaman , Baran' ın bağrışı üzere ne diyecekleri bilemediler ama sonradan Yaman işi toparlamak adına yutkunup söze başladı ;
" Baran kardeşim yanlış anladın , ben arazide hava almaya çıkmıştım Rojinde öyle işte biz selamlaşırken birden ateş ettiler işte ... Bi dakka ya ben kime ne hesap veriyorum !? Gel lan Buraya bunca yıl sonra böyle mi karşılıyorsun ? "
Baran yaman 'ın dediklerinden sonra gülüp sarıldı .
Rojin ise bizim saf kızımız olarak olanları ağzı bir karış açılmış şekilde izliyordu .
Rojin'in bildiği abisi şimdiye kadar ikisinin de başına sıkmış , mezarlarını kazmıştı bile . Ee o zaman bu da neyin nesiydi ?
Sohbeti baya koyulaştırmış ikiliye bakıp dikkatleri üzerine çekebilmek adına hafifçe öksürdü . Tınlamadılar . Bi daha öksürdü . Peki yine tınladılar mı ? hayır , dönüp bakmadılar bile !
Rojin kınayeli sesiyle " abi " dedi .
Baran ise ona doğru bakmadan " hı?" Diyip sohbetine geri döndü . Yaman Rojinin abi değişini Baran hı diyince farketmişti.Rojin en sonunda dayanamayak atın yelesinden aldığı gibi silahı havaya 3 el ateş etti .
Yaman ile Baran hem kendilerini yere atarak bellerinde ki silahlara sarıldılar . Rojinin elindeki silahı gören Baran fazla yadırgamadan ayağa kalktı . Yaman ise Hâla Rojin ' in bu hallerine alışamamıştı .
Lakin
Rojindi bu fazla kızdırmaya gelmezdi.Rojin ;
" de haydi ben gidiyorum . Sizin sohbetinze doyum olmuyor mağlum "Diyerekten arkasına bakmadan yürümeye başladı .
Baran gözlerini yumdu ve göğe bakarak Allahtan sabır diledi .Yaman ise ... Ah Yaman hala ağzı bi karış açık şekilde olanları izliyordu . Bu kız cidden deliydi . Hatta bayağı bi deliydi . Ama olsun diye geçirdi içinden Yaman
"Ben onu her haliyle severim "
Bölümün kısalığı için tekrardan affınıza sığınıyorum 🙏
Sizce bölüm nasıldı ?
Gelecek bölümde neler olacak ?
Düşüncelerinizi yorum yapın ^^
Volte yapmayı da unutmayın .
Sağlıcakla kalın , diğer bölümde görüşmek üzere ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELALIM
General Fictiono ateşoğlu soyadını en güzel taşıyan , en güzel karşılığını veren narin güzelliğiyle dillere destan mardinli bir ağa kızıydı rojin ve yakışıklılığıyla kızların damaklarını kurutan bir dediği iki edilmeyen mardinden yolu ne zaman geçse kasıp kavuran...