Gözde'den
"Oooo sürtüğümüzde gelmiş ee naptınız Göktuğ'yla"dedi Hande bana. Herkez bizi bakıyordu hayatımda hiç bu kadar...aşağılanmamıştım.
"Noldu sürtük dilinimi yuttun!!"diye bağırdı ve beni itti normalde onu döverdim ama şuan çok incinmiştim.Gözlerim doldu ve bir damla sonra bir daha..
"Yeter Hande sen kendini bak asıl sürtük sensin yapıştın iki senedir sülük gibi"dedi Göktuğ daha demin beni savunmuştu üstelik şu anda beni kolumdan tutmuş götürüyordu.
"Bırak beni!"diye bağırdım ve hıçkırarak ağlamaya başladım.Hayatımda ağladığım günler hiç denilecek kadar azdı ama şu an patlamıştım.
"Gözde...ağlama"dedi üzülmüştü.Kırık sesinden anlaşılıyordu.
"Ben...ben ş-şey hayatımda hiç bu kadar aşşağılanmamıştım"dedim ve hıçkırdım bir daha.
"Gel gidelim hadi bu yakışıklı çocuk seni götürsün buradan"dedi hahh ukala!
"Ukala!tamam kabul"dedim eğlenceli yerlere gitmeye ihtiyacım vardı.Güldü.
"Nereye gidelim?"diye sordu şuan resmen okulu asıyordum.
"Hmm lunapark!"dedim sesim buruk çıkmıştı.
"Saf kızım normalde oralara gitmem ama sana borcum var gibi hissediyorum."dedi.Bir dakika ben kimin kızı oluyorum ya!
"Hey dur bir dakika ben seni nerden kızın oluyorum"diye sordum.
"Çok soru soruyosun"dedi.Emin bir şekilde.Tamam anladım bu sorudan cevap alamicaktım.
"Peki normalde nerelere gidersin?"diye sordum.Sırıttı.
"Senin anlayacağın şekilde gece hayatı olan her yer"dedi.Yani?
"Anlamadım"dedim.Bana baktı
"Barlar"dedi iyi ama daha 18 yaşında değilki?Tamam çok konuşuyorum Eylül ne demişti."'Kafasına kimseyi takmaz ukala"demişti.Haklı kız.
Ve lunapark... Bu saatte neden geldik ki.Benim salaklığım.
"Göktuğ bu saatte niye lunaparka geldikki daha saat 04:30"dedim.Sonra"Hadi kafeye gidelim"dedim yine bana baktı "tamam"dedi.Kafeye geldiğimizde'Woops Cafe' yazıyordu.Şaşalı ve güzel bir yer.
"Ne içersin?"diye sordu Göktuğ.
"Sıcak çikolata"dedim.
"Bende bira"dedi Göktuğ.Ona baktım tamam bira içebilirde saati görmüyor mu bu?
"Ne var?"diye sordu.
"Bu saatte..bira.mı...içeceksin?"diye sordum.Koltuğa yayıldı.
"Benim için geç bile"dedi alkolik mi bu?
"Alkolik"diye sessizce söylendim ama görùnüşe göre o da duymuştu.
"Hayır sadece fazla derdim var o yüzden.Bu kadarını bilmen bile fazla şimdi önüne dön"dedi emir yağdırıyor resmen!
"Ukala!"dedim ve önüme döndüm.Sıcak çikolatam ve birası geldiğinde ben daha bardağın yarısına gelmişken Göktuğ 2.birasını tüketiyordu.Bana bakıyor ve gözünü ayırmıyordu.
"Çods gückekshb"dedi müzikten ses anlaşılmıyor ki!
"Ne!"diye sordum o da bana yaklaşıp.
"Diyorum ki çok güzelsin ama bunu kullanamayan insanlardan birisin"dedi bu bir iltifatmı?
"Bu bir iltifatmı?"diye sordum oda elini döndürerek 'kısmen' dedi.
Göktuğ parayı ödedi.Ve arabaya bindik saat 06:30 olmuştu.Göktuğ sanki sarhoş gibi oldu.Ee tabi götür sen 4 bardak birayı sonra sarhoş olma.
"Demek galatasaraylısın"dedim gözleri parìldadı.
"Sonuna kadar"dedi eve gidene kadar maçlardan konuşmuştuk.
"Sonra görüşürüz"dedim tam çìkacakken Göktuğ kolumu tuttu.Bugünlük aksiyon yeter ama.
"Gòzde........."
Yeni bölüm geldiii...;D
Umarım beğenirsiniz.
Yazım yanlışlarım varsa özür malum telefondan yazıyorum.
Gelecek bölümlerde
*Gözde'nin başlayacak hisleri.
*Ve Eylüll kendisine göre birisi karşısına çıkacak.Tabikide tek bölümde olmayabilir.
Sizden tek isteğim votelemeniz alttaki yıldızlara basmanız zor değil emeğimin karşılığı.
Bölüm en geç 2 gün sonra gelir yeni bölümde görüşmek üzere :-*:-*:-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA ÇOCUK(Düzenleniyor)
Teen FictionGözde 15 yaşında ve ailesi ile birlikte yaşamakta. Hayatını değiştirecek bu kolaje burslu olarak giriyor.Ve hiç sevmemesi gereken birine aşık oluyor. Ukala çocuğumuz Göktuğ'a Peki ya Göktuğ onu sevmezse? Ya kullanırsa? Ya da Gözde Göktuğ'un kalbinde...