1.Rész

302 11 0
                                    

Még egy vágás, még egy csepp vér... Már meg sem érzem. Behunyom a szemem, és érzem a hideg csempét a seggem alatt. Lassan ki kell mennem, keresni kezdenek engem. Bár nem mintha eddig kerestek volna. Csak még egy vágas és megyek már, vagyis azt hiszem.

Erősen szorítom a szememet, és egy arc ugrik a szemem elé. Fekete haja, kék szeme, és szemüveg az arcán, elmosolyodom, de ez a mosoly hirtelen elharvad hisz Áron mellett láttom azt a kis semmirekellő csaját. Igen ő a barátnője Nóri, kis vörös picsa, összevissza csalja szegény srácot.
Megrázom a fejemet ,remélve hogy Áront elfelejtem, és soha nem gondolok rá többet, de ez nem válik be.
A néma csöndet a telefonom rezgése töri meg, lenézek a kijelzőre, Áron írt messengeren. Így aztán sosem fogom elfelejteni.
16:06 lassan anyáék is haza érnek, jobb ha rendet teszek magam után. Feltápászkodom a földről, enyhén forog velem a világ, de ez már megszokott. Amint felállok a tükörben magamat láttom, világos barna hajam a vállam alá ér már, a szemem világos, és minden szín megtalálható benne. Szemem alatt karikák. Igen ez vagyok én. Nem is csodálkozom hogy Áron nem szeret engem.
Felmosok magam után, mert minden csupa vér. Majd beállok a zuhany alá, testemen a víz és a saját vérem keveredi össze, valahol égeti a bőrömet valahol nem. Nézem a rózsaszín folyadékot ami rólam folyik a mélybe.
Megint ezt tettem magammal, pedig megígértem neki hogy nem teszem többé, de megint miatta volt.
Kimászok a kádból, és felöltözöm csőnadrágot húztam magamra, járásom picit gáz mert a combomat égeti a nadrág, de megszokható.

Gyorsan megnézem a leckémet, mert elég rossz jegyeim vannak, javítanom kellene. De ha élni sincs kedvem nem matekozni fogok egésznap az biztos.
Laza nap lesz holnap, csak 7 órám lesz [fizika, angol, olasz, matek, ének, tesi, és rajz]. Nem kell sokat tanulnom szerencsére. Kinyitom a matek cuccomat és neki ülök. Épp geometriázom, és hirtelen rezzeg a telefonom. Megint írt egy üzenetet Áron. De nem akarom megnézni, próbálok nem rá gondolni.

Másfél órás szenvedés után sikerült megtanulnom. Felnézek az órára, még csak 18:17 van. Anyáék lassan haza is érnek, elpakolom a cuccaimat az iskolatáskába. A telefonom ismét rezzeg. Nem tudom mit akar tőlem, oké legjobb barátok vagyunk, meg minden, de azt nem veszi észre hogy én szeretem, szarul esik hogy ott smárol a barátnőjével. Gyorsan az ágyamba ugrok fel sem fogom mit csinálok, a testem magától csinál dolgokat

Hirtelen kinyílik a földszinti bejáratiajtó, anyáék haza jöttek. Elindulok lefelé... Anya mellett ott áll a mostoha faterom, akit az igazi apukámnak tekintek.Az igazi apukám meghalt, még kiskoromban.

-Szia Drágam mizu?
-Sziasztok, nem sok. Most végeztem a tanulással. Veletek?
-Voltunk Évánál, dumálgadtunk meg ezek.
-Aha az tök jó. - elmosolyodtam. Ez mindennapos dolog. Észre sem veszik hogy mi van velem.

Ismét nyílik a lakásajtó, megjelenik az öcsém, és a bátyjám. Anya odalép hozzájuk és megöleli őket, nem is tudom hogy engem mikor ölelt meg utoljára.
-Na jó én felmegyek a szobámba. Szóljatok ha kell valamit segítenem.
Elindulok felfele a lépcsőn, hallom lentről hogy rezzeg a telefonom. Becsukom magam mögött az ajtót, és zenét kapcsolok be. Justin pont jó lesz, lekapcsolom a villanyt, magamhoz veszem a telefont és lefekszem az ágyra. A szoba teljesen sötét, pont oda hova való vagyok...
Feloldom a telefonomat, és láttom hogy 8 üzenetem jött Árontól.

📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱
(ÍGY FOGOM MAJD JELÖLNI HA FACEBOOKOS RÉSZ/ ÜZENET KÖVETKEZIK. SZERK.)

~Szia, hogy vagy? A suliban sem voltál valami jól?
~ Beteg vagy?
~ Tudod hogy melletted vagyok legyen bármi
~ Viki!!!
~ Ne csinálj semmi hülyeséget!!!
~ Megígérted!!! HALLOD?
~ Ha csinálsz valamit
~ Halott vagy!!!

- Szia Áron. Megvagyok köszike :) Bár kicsit fáj a fejem, és ráz a hideg, de meg vagyok. Miért csinálnék hülyeséget? Hisz megígértem hogy nem teszek semmit, amivel magamnak ártanék.
📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱

Az üzenetet elküldöm, majd eldobom a telefonomat, és visszahúzódom a sötétségbe...

Sziasztok, új vagyok még erre fel, csak a szárnyamat próbálgatom, próbálok minnél jobb lenni.
Köszönöm ha elolvastad ezt a részt, folyt.köv. 😘
By: Csakradvarok

Ez vagyok énOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz