"TANITIM"

97 13 13
                                    

Gene o iğrenç alarm sesiyle uyandım.
Her zaman ki gibi yalnızım. Bu eve bir ay önce taşınmıştım. Yurt çok kötüydü. Bu yüzden bu evi kiralık olarak tuttum. Aslında tuttuk,sonuçta parayı ben ödemiyordum. Ev arkadaşım yoktu. Tabi bunlar aklımda canlanırken çoktan kahvaltıyı yapmıştım. Üstümü giydim,yanı normal lise kıyafetleri idi.
Bir gömlek,pantolon ve kravat. Pantolon giymemin nedeni eteğin açılabilecek olması. Amacım erkeklik taslamak değil. Kravat erkeksi evet bunu bende kabul ediyorum. Çantamı aldım ve boş evden çıktım. İlk ders matematik. Off en zorlandığım ders. En çok bu derse çalışıyorum ama olmuyor. Sınıfa girdim,tabi her sınıfta olan havalı tipler ve genelde erkeklerle gezerler. Onları takmadan sırama oturdum. Hoca derse girdi,kalemi alır almaz sorulara başladı. İlk soru talihsiz kız olan bana geldi. Bu talihsizlik ne ya balık olsak vapur çarpacak. Kalktım ayağa,bilerek yavaş gidiyordum. Çünkü yürürken soruyu okuyup cevabı bulmaya çalışıyordum. Bu da benim stratejim. Soru benim anladığım kadarıyla şöyle ; Alinin on kalemi varmış,sepetin altı delikmiş. Buna göre Alinin boyu kaçtır. Tam tahtanın yanına gideceğim sırada,havalı kızlardan biri ayağını uzatmıştı. Yere yapışmıştım.
Bildiğiniz secdeye kapanır pozisyondaydım. Kalktım,tam kıza bir şey diyecekken hoca geldi ve kıza sıfır verdi. Tabi kızın pekte umrunda değildi. Ama o kızları tanıdığım kadarıyla bunu benim yanıma bırakmazlar. Sonra hoca öğütler verdi. Sıra arkadaşım.

Aylin: iyi misin? Dedi.

Merve: iyiyim saol.

Aylin: sende mi yurtta kalıyorsun?

Merve: kiralık bir evde oturuyorum.

Aylin: ev arkadaşın var mı?

Merve: hayır,ama olsa iyi olurdu.

Aylin: şey bir arkadaşımla birlikte ev arıyorum. Seninkine yerleşebilir miyiz?

Merve: tabiki.

Aylin: tamam evi bir görelim bir tanışalım.

Merve: olur.

Aylin: arkadaşım irem i de getireyim.

Merve: tamam dedim ve saati verdim.

Uzun bir sürenin ardından okul bitti.

Eve gittim ve üstümü değiştirdim.
Birazdan aylin ve arkadaşı irem gelecekti. Koltuğa oturdum ve televizyonu açtım. Tamamen rahatlamıştım ve büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. Kumanda yarım metre ötedeydi. Ben üşengeç biriyim ve kumandayı almamak için yirmi dakka boyunca bal reklamını izledim.
Zilin çalmasıyla yumuşak ve rahat koltuktan ayrılmak zorunda kaldım.
Kapıyı açtım.

Aylin: merhaba.

Merve: merhaba,hadi içeri girin.

İçeri girdiler. Tabi daha kapıdan evi süzmeye başladılar. Yüzlerinde gülümseme oluşmuştu. EE bir zahmet,ev 3+1 sonuçta tam bizlik. Herkesin ayrı odası olacaktı. Daha ne istiyorlardı. Evi gezmeyi bitirdik ve salona geçtik.

Aylin: biz iremle karar verdik. Yerleşeceğiz. Ev süper.

Merve: tamam ne zaman yerleşiyorsunuz.

Aylin: şimdi.

Merve: geç oldu eşyalarla nasıl uğraşacağız.

Aylin: iremin arabası var. Eşyalarımızı getiririz.

Merve: tamam bana uyar. Siz valizleri getirin konuşmamız gerekenler var.

Aylin:tamam biz gidiyoruz bay bay.

Merve:bay bay.

Vaayyy arabasıda var. Konuşacaklarımı tahmin etmişsinizdir. Kötü alışkanlıkları var mı?. Evde iş bölümü. Falan fistan. Onlar gelene kadar boş odalara gittim ve oradaki eşyaları çıkardım. Sonra zil çaldı. Gülümseyerek kapıyı açtım. Aylin ve irem bavullarıyla gelmişti,bende hemen içeri aldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Rüya Mı? Gerçek Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin